Η Κίνα θα σταματήσει να δημοσιοποιεί στοιχεία για την ανεργία των νέων από τον Αύγουστο, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο Φου Λινγκχούι, εκπρόσωπος της εθνικής στατιστικής υπηρεσίας.
Η Κίνα θα βελτιώσει περαιτέρω τα στατιστικά στοιχεία για την ανεργία, σύμφωνα με τον ίδιο. Το επίσημο ποσοστό ανεργίας μεταξύ των νέων ηλικίας 16 έως 24 ετών αυξήθηκε στο επίπεδο ρεκόρ του 21,3% τον Ιούνιο.
Εξουθενωμένοι ή άνεργοι; – Γνωρίστε τα «παιδιά πλήρους απασχόλησης» της Κίνας
Ο εκπρόσωπος δήλωσε ακόμα ότι δεν υπάρχει αποπληθωρισμός στην Κίνα και ούτε πρόκειται να υπάρξει στο μέλλον.
Η οικονομική ανάκαμψη της Κίνας είναι αντιμέτωπη με προκλήσεις, δήλωσε ο Φου σε συνέντευξη Τύπου στο Πεκίνο. Ωστόσο, η στατιστική υπηρεσία αναμένει ότι η πτώση στον δείκτη τιμών παραγωγού θα μετριαστεί περαιτέρω, σύμφωνα με τον ίδιο. Ο Φου δήλωσε επίσης ότι οι κίνδυνοι για τις εταιρίες ανάπτυξης ακινήτων θα επιλυθούν σταδιακά λόγω της βελτίωσης της πολιτικής.
Τις προηγούμενες ημέρες δυτικά δημοσιεύματα έκαναν λόγο για τα «παιδιά πλήρους απασχόλησης» της Κίνας, δηλαδή τους νέους Κινέζους, στους οποίους πάντα έλεγαν ότι η σκληρή δουλειά που έκαναν για να σπουδάσουν και να κυνηγήσουν πτυχία θα απέδιδε καρπούς, τώρα νιώθουν ηττημένοι και παγιδευμένοι.
Πάνω από ένας στους πέντε από αυτούς μεταξύ 16 και 24 ετών είναι άνεργοι στην Κίνα και το ποσοστό ανεργίας των νέων έχει φτάσει σε νέα υψηλά επίπεδα.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα την περασμένη Δευτέρα, το ποσοστό αυτό ανέρχεται πλέον στο 21,3% – το υψηλότερο από τότε που οι Αρχές ξεκίνησαν να δημοσιεύουν στοιχεία το 2018. Το ποσοστό δεν λαμβάνει υπόψη την αγροτική αγορά εργασίας.
Σύμφωνα με το BBC, πολλά από τα λεγόμενα «παιδιά πλήρους απασχόλησης» λένε ότι σκοπεύουν να μείνουν στο σπίτι μόνο προσωρινά, το βλέπουν ως μια περίοδο χαλάρωσης, προβληματισμού και εύρεσης καλύτερων θέσεων εργασίας. Αλλά αυτό είναι πιο εύκολο να το πεις παρά να το κάνεις.
Η επαγγελματική εξουθένωση που οδηγεί τους εργαζόμενους ενήλικες να γίνουν «παιδιά πλήρους απασχόλησης» δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένης της κακής ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής της Κίνας. Η εργασιακή κουλτούρα στη χώρα αναφέρεται συχνά ως το λεγόμενο «996» όπου οι άνθρωποι το θεωρούν κανόνα: να δουλεύω από τις 9 π.μ. έως τις 9 μ.μ., έξι ημέρες την εβδομάδα.
Latest News
Δύο αδέρφια αναζωογονούν το εγκατελειμένο project των «τεχνητών νησιών» στο Ντουμπάι
Η κρατική Nakheel που δημιούργησε το αρχιπέλαγος The World στο Ντουμπάι ανέστειλε τις εργασίες σε όλα της τα έργα όταν η πιστωτική κρίση χτύπησε το 2008
H Heineken δίνει ζωή και... μπύρα σε δεκάδες κλειστές παμπ - Μεγάλη επένδυση στη Βρετανία
Η Heineken χρηματοδοτεί την επαναλειτουργία περίπου 60 παμπ στο Ηνωμένο Βασίλειο με στόχο να αναζωογονήσει τις τοπικές αγορές
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού ενώπιον μίας άνευ προηγουμένου απειλής στον κυβερνοχώρο
Το οργανωμένο έγκλημα, οι ακτιβιστές και τα κράτη θα είναι οι κύριες απειλές κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων
Ο Σιλβέστερ Σταλόνε βγάζει στο σφυρί ρολόι Patek Phillipe - Το φορούσε στους «Αναλώσιμους 2»
Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ένα Grandmaster Chime τίθεται σε εμπορική δημοπρασία
Τα θαλάσσια drones «ταράζουν τα νερά» στις ΗΠΑ - Τι αλλάζει στον ναυτικό πόλεμο
Η φονική αποτελεσματικότητα των θαλάσσιων drones έχει αποδειχθεί στη Μαύρη Θάλασσα
Αύξηση επιχειρηματικής δραστηριότητας στην ευρωζώνη με τον ταχύτερο ρυθμό εδώ και ένα έτος
Οι πάροχοι υπηρεσιών καταγράφουν ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους για τρίτο συνεχόμενο μήνα
«Ανακαινίστε για να αυξήσετε τις πωλήσεις» - Καμπανάκι από τον πρώην CEO των Starbucks
Ο Χάουαρντ Σουλτς υποστήριξε ότι η εταιρεία πρέπει να βελτιώσει τον τρόπο παραγγελίας και την εμπειρία πληρωμής μέσω κινητών
Η Ευρώπη έχει τα εμπορικά εργαλεία για να αμυνθεί στην Κίνα - Η προειδοποίηση Φον ντερ Λάιεν
«Ο κόσμος δεν μπορεί να απορροφήσει την πλεονάζουσα παραγωγή της Κίνας»
Ο Μπάφετ φεύγει, ο Άμπελ έρχεται - Η επόμενη μέρα στην Berkshire
Ο Γκρεγκ Άμπελ προβλέπεται πως θα αντικαταστήσει τον Μπάφετ στη λήψη όλων των σημαντικών αποφάσεων για τις επενδύσεις και την κατανομή του κεφαλαίου
Άμμος, χιόνι και ανακλήσεις - Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck της Tesla
Για τον Ίλον Μασκ, ο μοναδικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου δημιουργούσε τεράστια προβλήματα με την κλιμάκωση της παραγωγής - Δεν είναι τυχαίο πως σχολίασε: «Σκάψαμε τον δικό μας τάφο με το Cybertruck»