Σε συνέντευξή του για το πρακτορείο ειδήσεων BTA, ο εκτελεστικός διευθυντής της LB Bulgaricum, Βλαντίμιρ Ρούσεφ, είπε ότι η κρατική εταιρεία γιαουρτιού και γαλακτοκομικών προϊόντων σχεδιάζει να διευρύνει την παρουσία της σε όλο τον κόσμο. Μεταξύ των πιθανών προορισμών είναι η Μαλαισία, το Πακιστάν και η Ιορδανία. Τα βουλγαρικά γαλακτοκομικά προϊόντα θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Μογγολίας αργότερα αυτόν τον μήνα και ένας μεγαλύτερος όγκος προϊόντων πρόκειται να συζητηθεί για την αγορά της Φινλανδίας.
Η βουλγαρική εταιρεία έχει στείλει δείγματα σε άλλες χώρες που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στην περίοδο δοκιμών, είπε. Θα αναπτυχθεί στρατηγική για την κυκλοφορία μιας εξ ολοκλήρου βουλγαρικής γραμμής στις ξένες αγορές. Υπάρχει ενδιαφέρον για τα έτοιμα προϊόντα της LB Bulgaricum από χώρες της ΕΕ, όπως η Ελλάδα, η Τσεχία και η Γερμανία. Εταιρείες από την Ινδία, το Ισραήλ, το Βιετνάμ, τη Μαλαισία και άλλες χώρες εκφράζουν ενδιαφέρον για την απόκτηση βουλγαρικής άδειας γαλακτοκομικών προϊόντων.
Συνεργασία
Φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τότε που η LB Bulgaricum ξεκίνησε τη συνεργασία της με την ιαπωνική Meiji, σημείωσε ο Ρούσεφ. Σε μια επιχειρηματική συνάντηση στα τέλη Ιουλίου, οι δύο εταιρείες συζήτησαν τη συνεργασία τους για τα επόμενα δέκα χρόνια και έναν προϋπολογισμό περίπου 2 εκατομμυρίων ευρώ. Στο επίκεντρο ήταν η σχεδιαζόμενη ίδρυση κέντρου έρευνας και ανάπτυξης που θα αναπτύξει νέα γαλακτοκομικά προϊόντα και τέτοια που περιέχουν το βακτήριο Lactobacillus bulgaricus.
Στα τέλη Αυγούστου, η LB Bulgaricum θα συμμετάσχει στη Διεθνή Έκθεση Γεωργίας και Τροφίμων AGRA στη Σλοβενία.
Τον Μάρτιο, η εταιρεία εισήγαγε μια νέα ιδέα σύμφωνα με την οποία μόνο το βουλγαρικό νωπό γάλα θα χρησιμοποιείται στην παραγωγή. «Στηρίζουμε τους Βούλγαρους παραγωγούς γαλακτοκομικών προϊόντων και αποφασίσαμε να εργαστούμε εξ ολοκλήρου με το βουλγαρικό γάλα, με στόχο την ισορροπία μεταξύ του εμπορικού ενδιαφέροντος και της κοινωνικής αποστολής της εταιρείας», σημείωσε ο Ρούσεφ. Παρέθεσε στοιχεία που δείχνουν ότι το εισαγόμενο γάλα ξεπέρασε τους 33.000 τόνους τον Ιανουάριο-Απρίλιο του 2023, κυρίως από την Πολωνία, την Ουγγαρία και τη Ρουμανία και είπε ότι τα κέρδη της εταιρείας στο τέλος Ιουνίου ήταν 2.738.000 BGN. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 25,44% φτάνοντας τα 2.773.000 BGN το πρώτο εξάμηνο του 2023, κυρίως ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης της ζήτησης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Αναζητώντας τη γνώση - Ποια είναι η νέα εμμονή της Gen Z στο TikTok
Οι νέοι θέλουν να γνωρίζουν πώς κατασκευάζεται το αγαπημένο τους προϊόν και οι εταιρείες και οι influencers αποκαλύπτουν τι συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες των εργοστασιών
Δασμούς 100% στις εισαγωγές απο την Τουρκία θα επιβάλει το Ισραήλ
Ο υπουργός Οικονομικών του Ισραήλ Μπεζαλέλ Σμότριτς ανακοίνωσε απόψε ότι η χώρα του θα ακυρώσει τη συμφωνία ελευθέρου εμπορίου με την Τουρκία
Οι αγορές υποτιμούν τον γεωπολιτικό κίνδυνο των εκλογών, προειδοποιεί ο ντε Γκίντος
Τα χρηματιστήρια εκτινάχθηκαν σε υψηλά ρεκόρ φέτος, παρά το γεγονός ότι ο μισός κόσμος κατευθύνεται προς τις κάλπες
Μάχη τραπεζικών μνηστήρων στα Βαλκάνια για την Addiko Bank
Η μάχη για τη συγχώνευση τραπεζών στα Βαλκάνια αναταράσσεται από την προσφορά της σλοβενικής NLB
Το ΔΝΤ καλεί Κίνα και ΗΠΑ να λύσουν τις εμπορικές διαφορές
Οι εμπορικοί περιορισμοί «μπορούν να στρεβλώσουν το εμπόριο και τις επενδύσεις, να κατακερματίσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού και να προκαλέσουν αντίποινα», είπε η εκπρόσωπος του Ταμείου
Η Goldman διαχειριστής των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων ύψους 43 δισ. της UPS
Τα συνταξιοδοτικά προγράμματα στις ΗΠΑ είναι μια δεξαμενή 2,5 τρισ. δολαρίων
Αναδιάρθρωση με 4.000 απολύσεις στην Toshiba
Η αναδιάρθρωση αφορά έως και το 6% του εργατικού δυναμικού της Toshiba στην Ιαπωνία
Καμπανάκι της ΕΚΤ για το χρέος - Οι 11 «παραβάτες» και οι κραδασμοί
Η «δημοσιονομική διολίσθηση» αφήνει τις χώρες ευάλωτες σε γεωπολιτικές εντάσεις και υψηλότερα επιτόκια
To «Iron Dome» της ισραηλινής οικονομίας και η εκτίναξη του ΑΕΠ εν μέσω πολέμου
Οι καταλύτες που οδήγησαν την ανάκαμψη και οι προοπτικές της οικονομίας
Μετά την Gucci, η σειρά της Burberry; - Γιατί ξεθωριάζει η πολυτέλεια
Τα προβλήματα της Gucci αποτέλεσαν «μια ιδιαίτερα αρνητική ανάγνωση για την Burberry» λόγω του παρόμοιου προφίλ των δύο εμπορικών σημάτων, σύμφωνα με την Barclays