Αίσθηση προκάλεσαν τα δημοσιεύματα του διεθνούς τύπου που θέλουν την ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών (liner) Hapag-Lloyd να εκφράζει ενδιαφέρον για την απόκτηση της Hyundai Merchant Marine (HMM). Όπως αναφέρεται η Hapag-Lloyd εξετάζει το κατά πόσο θα προβεί στην τοποθέτηση προσφοράς για την απόκτηση της HMM.
H κορεάτικη ναυτιλιακή τέθηκε προς πώληση τον Ιούλιο, όταν η κρατική Korea Development Bank και η Korea Ocean Business Corp δήλωσαν ότι ήθελαν να πουλήσουν την 41% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, το οποίο αξίζει περίπου 5,7 δισ. δολ.
Πρόσφατα δημοσιεύματα στα νοτιοκορεατικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι η γερμανική ναυτιλιακή είχε ζητήσει πληροφορίες από την Samsung Securities, η οποία χειρίζεται την πώληση της HMM.
Η Hapag-Lloyd μελετά πάντα τις δυνατότητες να περαιτέρω ανάπτυξη και μεγέθυνση της επιχείρησής μας, δήλωσε εκπρόσωπος της Hapag-Lloyd στη Lloyd’s List.
Διεύρυνση
Σε αυτό το πλαίσιο διερευνούμε επίσης εάν η επένδυση σε άλλες επιχειρήσεις τακτικών γραμμών θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια ακόμη ισχυρότερη παίκτη στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία.
Η HMM αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η Hapag-Lloyd διαθέτει σήμερα στόλο χωρητικότητας 1,88 εκατ.-teu, ήτοι μερίδιο αγοράς 6,9%, και βρίσκεται στην πέμπτη θέση της διεθνούς κατάταξης των Liners. Η HMM βρίσκεται στην όγδοη θέση με χωρητικότητα 790.342-teu και μερίδιο αγοράς 2,9%. Η Γερμανική Hapag-Lloyd θέλει να ενισχύσει την παρουσία της στις ασιατικές γραμμές και τις γραμμές Ασίας-Ευρώπης.
Στην περίπτωση που η με έδρα το Αμβούργο, Hapag-Lloyd αποκτήσει την HMM, καθώς υπάρχουν και αρκετές τοπικές επιχειρήσεις που επίσης δηλώνουν ότι θα υποβάλλουν προσφορά, θα εδραιώσει τη θέση της ως ο πέμπτος μεγαλύτερος liner, προσθέτοντας 790.000 teu στον στόλο της.
Latest News
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias