
Την απόκτηση μεγαλύτερων πλοίων μεταφοράς υγραερίου (LGP Carriers), εξετάζει η StealthGas όπως έγινε γνωστό με αφορμή τις ανακοινώσεις για τα αποτελέσματα που κατέγραψε το πρώτο εξάμηνο του 2023.
Η ναυτιλιακή εταιρεία του Χάρη Βαφειά με έδρα την Ελλάδα, που ελέγχει στόλο με πλοία μεταφοράς υγραερίου, ανακοίνωσε για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους κέρδη ρεκόρ και συνεχίζει να έχει στο στόχαστρό της μεγαλύτερα πλοία, όπως προέκυψε από δηλώσεις του κ. Βαφειά.
Η StealthGas δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, θα συνεχίσει την πολιτική διαφοροποίησης του στόλου της με την προσθήκη πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας.Η εταιρεία υπό την ηγεσία του Χάρη Βαφειά, η οποία είναι εισηγμένη στον Nasdaq, δήλωσε ότι τα καθαρά κέρδη του πρώτου εξαμήνου του 2023, διαμορφώθηκαν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, στα 27,3 εκατ. δολάρια, από 19,8 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο εξάμηνο του 2022.
StealthGas: Ρεκόρ κερδών και πωλήσεις πλοίων
Η ισχυρή κερδοφορία συνεχίστηκε και στο δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Χάρης Βαφειάς, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι «συνεχίσαμε να λειτουργούμε σε μια σταθερή αγορά, που στήριξε ένα ακόμη τρίμηνο υψηλής κερδοφορίας. Μέχρι στιγμής, για το πρώτο εξάμηνο του 2023 έχουμε παρουσιάσει την ισχυρότερη επίδοση που έχουμε καταγράψει ποτέ, με κέρδη ανά μετοχή 0,71 δολάρια. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου εκποιήσαμε περαιτέρω περιουσιακά στοιχεία σε μια ανερχόμενη αγορά και θα συνεχίσουμε να διαφοροποιούμε τον στόλο με την έγκαιρη προσθήκη πλοίων μεγαλύτερου μεγέθους.
Παρά τις όποιες εποχικές διακυμάνσεις, η αγορά παραμένει σχετικά σταθερή και αναμένουμε ανάκαμψη κατά τους χειμερινούς μήνες που πλησιάζουν. Παραμένουμε θετικοί για τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές της ναυτιλιακής αγοράς υγραερίου».


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών