Την αναστολή της λειτουργίας σε δώδεκα εργοστάσια συναρμολόγησης στην Ιαπωνία ανακοίνωσε η Toyota Motor Corp, εξαιτίας ενός προβλήματος στο σύστημα παραγωγής της, σε μία κίνηση που μπορεί να σταματήσει σχεδόν όλη την εγχώρια παραγωγή.
Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ερευνά την αιτία του προβλήματος, προσθέτοντας ότι «πιθανότατα δεν οφείλεται σε κυβερνοεπίθεση». Η δυσλειτουργία σημαίνει ότι η εταιρεία δεν μπόρεσε να παραγγείλει εξαρτήματα, πρόσθεσε.
Υπογράμμισε επίσης, ότι αν και το μέγεθος της χαμένης παραγωγής δεν είναι σαφές, οι εργασίες σταμάτησαν σε όλα τα εγχώρια εργοστάσια συναρμολόγησης της Toyota εκτός από δύο, το εργοστάσιο Miyata στο νότιο νομό Fukuoka και ένα εργοστάσιο στο Κιότο που διευθύνεται από τη μονάδα Toyota Daihatsu.
Πλήγμα στην παραγωγή
Συνολικά, τα 14 εργοστάσιά της στην Ιαπωνία αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τρίτο της παγκόσμιας παραγωγής της Toyota, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Reuters. Η Toyota είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο από πλευράς πωλήσεων.
Οι επιχειρήσεις ανεστάλησαν από το πρωί της Τρίτης και δεν ήταν σαφές πότε θα επανεκκινήσουν.
Υπενθυμίζεται ότι οι δραστηριότητες της Toyota σταμάτησαν πέρυσι όταν ένας από τους προμηθευτές της επλήγη από κυβερνοεπίθεση. Αυτή η μονοήμερη διακοπή προκάλεσε απώλεια παραγωγής περίπου 13.000 αυτοκινήτων.
Η διακοπή αυτή είναι το τελευταίο πλήγμα για την εταιρική Ιαπωνία.
Ορισμένες ιαπωνικές επιχειρήσεις και κυβερνητικά γραφεία ανέφεραν τις τελευταίες ημέρες, πλημμύρα απειλητικών τηλεφωνημάτων, τα οποία η κυβέρνηση είπε ότι ήταν πιθανά από την Κίνα, μετά την απελευθέρωση επεξεργασμένου ραδιενεργού νερού από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα στον Ειρηνικό.
Τα ρομποτικά ταξί
Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών η Toyota και ο συνεργάτης της Pony.ai ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να παράγουν μαζικά ρομποτικά ταξί στην Κίνα, δημιουργώντας φέτος μια επιχείρηση που θα κατασκευάζει αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της startup και υπηρεσίες ride-hailing (μίσθωσης δρομολογίων).
Οι δύο εταιρείες και η GAC-Toyota, μια κοινοπραξία μεταξύ της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της κινεζικής κρατικής Guangzhou Automobile Group, θα επενδύσουν συνολικά πάνω από 1 δισεκατομμύριο γουάν (140 εκατομμύρια δολάρια), ανέφερε η Pony.ai σε ανακοίνωσή της.
Latest News
Το ακριβό χρήμα ήρθε για να μείνει - Τι βλέπουν οι αγορές
Αγορές και οικονομολόγοι εκτιμούν ότι το κόστος χρήματος θα μείνει υψηλό για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα
Περικοπές και λιτότητα στην Τουρκία - Στο 70% ο πληθωρισμός
«Ο χαμηλός, μονοψήφιος πληθωρισμός είναι απαραίτητος για μία βιώσιμη ανάπτυξη», δήλωσε ο υπουργός Οικονομίας Μεχμέτ Σιμσέκ
Κοίτασμα αερίου «μαμούθ» ανακάλυψε η Mubadala - Η ΝΑ Ασία μπαίνει στο παιχνίδι της ενέργειας
Η συνολική δυναμική του Νότιου Ανταμάν ξεπερνά τα 2 τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια φυσικού αερίου
Miniso: Η κινέζικη αλυσίδα με το ερυθρόλευκο λογότυπο που φλερτάρει με την Ευρώπη
Μετατοπίζει το επίκεντρο της ανάπτυξής της στο εξωτερικό λόγω της αδύναμης εγχώριας ζήτησης
Σε χαμηλό πενταετίας οι παγκόσμιες επενδύσεις VC - Η ανάλυση της KPMG
Παρά τις δύο συμφωνίες μαμούθ άνω των 4 δισ. δολαρίων
Πώς το κοτόπουλο μετατρέπεται στο νέο hedge κατά του πληθωρισμού
Κολοσσοί του κρέατος, όπως η Tyson Foods και η Pilgrim's Pride, αποκομίζουν υψηλότερα κέρδη από τα πουλερικά
Ποιοι κολοσσοί επενδύουν στη Γαλλία 15 δισ. ευρώ
Αφορούν τον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, της τεχνολογίας και των χρηματοοικονομικών
Ξεκινά οικονομικό πόλεμο ο Πούτιν - Ένας οικονομολόγος στο υπουργείο Άμυνας
Τι κρύβει η αιφνιδιαστική κίνηση του Κρεμλίνου να καρατομήσει τον Σόιγκου από το υπουργείο Άμυνας
Βροχή τα παράπονα των υπαλλήλων της Google
Σε μια συνάντηση την περασμένη εβδομάδα, οι υπάλληλοι της Google αμφισβήτησαν την ηγεσία σχετικά με περικοπές κόστους, απολύσεις και ζητήματα «ηθικού»
Τι είναι το καταστροφικό Spaving και πώς να το αποφύγετε
Οι Αμερικανοί δεν μπορούν να σταματήσουν να «ξοδεύουν για να εξοικονομήσουν»