Τη νέα Πρέσβη της Αυστραλίας, κα Alison Joy, συνάντησε η υπουργός Τουρισμού κα. Όλγα Κεφαλογιάννη.

Στη συνάντηση που είχαν στο Υπουργείο Τουρισμού, η κα. Κεφαλογιάννη επεσήμανε την ιδιαίτερη σημασία της αγοράς της Αυστραλίας για τον ελληνικό τουρισμό, με βασική επιδίωξη την περαιτέρω προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών.

Μάλιστα διευκρίνισε ότι οφείλουμε να εστιάσουμε και στους Αυστραλούς μη ομογενείς, προσβλέποντας στη διεύρυνση του μεριδίου της εν λόγω αγοράς. Από την άλλη η κα. Joy επιβεβαίωσε το αυξανόμενο ενδιαφέρον των Αυστραλών για την χώρα μας, τονίζοντας πως παρά το μικρό μέγεθός της, η Ελλάδα διακρίνεται για τους πολλούς και πολύ διαφορετικούς προορισμούς της.

Η Υπουργός Τουρισμού επεσήμανε επιπλέον ότι η διατήρηση της ισορροπίας της βιωσιμότητας στον τομέα του τουρισμού, αποτελεί την μεγαλύτερη πρόκληση στις μέρες μας, ενώ αναφέρθηκε και στις πολύ σοβαρές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Παράλληλα προτάθηκε και η ανταλλαγή του “know how” για τους τρόπους αντιμετώπισης των επιπτώσεων αυτών στον τουρισμό.

Νωρίτερα, η κα. Όλγα Κεφαλογιάννη είχε συνάντηση με την Πρέσβη της Μογγολίας, κα Lkhagvasuren Sayanaa. Υπενθυμίζεται ότι μεταξύ των δύο χωρών υπάρχει σε ισχύ σχετικό Μνημόνιο Συνεργασίας (2020) για την από κοινού προώθηση του βιώσιμου τουρισμού. Κατά τη συνομιλία τους και οι δύο επεσήμαναν την πρόθεσή τους για διεύρυνση και ουσιαστική ενίσχυση των τουριστικών σχέσεων Ελλάδας και Μογγολίας, αναγνωρίζοντας το ευρύ φάσμα πρόσφορων πεδίων προς την κατεύθυνση αυτή.

Η ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας αναμένεται να έχει ισχυρή συμπληρωματική δράση με την υπογραφή της διακρατικής συμφωνίας για τις αεροπορικές συνεργασίες μεταξύ των δύο χωρών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott