Η ιταλική δικαιοσύνη θεωρεί ότι ανάμεσα στην Alitalia και στη νέα αεροπορική εταιρία ITA υπάρχει ουσιαστική συνέχεια. Γι αυτό, με νέα της απόφαση, επιβεβαίωσε ότι εβδομήντα επτά πρώην εργαζόμενοι της ιταλικής αεροπορικής εταιρείας, η οποία έκλεισε το 2021, πρέπει τώρα να επαναπροσληφθούν από την ΙΤΑ. Τον περασμένο Ιούλιο δικαστήριο της Ρώμης αποφάνθηκε ότι η νέα εταιρία στην πραγματικότητα συνεχίζει την δραστηριότητα της Αlitalia, η οποία αναγκάσθηκε να «κατεβάσει ρολά» λόγω υπερβολικών χρεών και κακοδιαχείρισης.
Κομισιόν: Υποχρεώνει την Alitalia να επιστρέψει παράνομη ενίσχυση ύψους 400 εκατ. ευρώ
Η απόφαση αυτή, σύμφωνα με αναλυτές, υπαγορεύεται και από το ότι μεγάλο μέρος των αεροσκαφών δεν έχει αλλάξει και μέχρι πρότινος στον εσωτερικό τους χώρο μπορούσε να διακρίνει κανείς ακόμη το σήμα της ιστορικής Alitalia, η οποία λειτούργησε αδιάκοπα από το 1946, επί 75 χρόνια. Η ΙΤΑ από την πλευρά της με προσφυγή της, πριν λίγες εβδομάδες, ζήτησε την προσωρινή παύση ισχύος της δικαστικής απόφασης. Υπογράμμισε δε ότι η λογική, στην οποία στηρίζεται, θα μπορούσε να δυσαρεστήσει την γερμανική Lufthansa, η οποία υπέγραψε δεσμευτική συμφωνία για να αποκτήσει το 41% των μετοχών της IΤΑ. Το μήνυμα δηλαδή είναι ότι η γερμανική εταιρεία θα μπορούσε ακόμη και να το ξανασκεφθεί και να εγκαταλείψει την ιταλική αγορά.
Επιπλέον εγγυήσεις του ιταλικού Δημοσίου;
Οι δικαστές όμως δεν θεωρούν ότι η πρόβλεψη αυτή είναι ρεαλιστική. Κατά συνέπεια επιβεβαίωσαν την απόφασή τους για επαναπρόσληψη των 77 εργαζομένων και επέβαλαν συμβολικό πρόστιμο χιλίων ευρώ στην ITA, λόγω του ότι η προσφυγή της ήταν, «σαφώς αβάσιμη».
Υπάρχει, βέβαια, και μια άλλη σημαντική λεπτομέρεια. Σύμφωνα με την εφημερίδα La Repubblica η Lufthansa έχει ζητήσει από το ιταλικό υπουργείο Οικονομικών, που παραμένει προς το παρόν κύριος μέτοχος της ΙTA, μια επιπλέον εγγύηση: Να διαθέσει ένα σημαντικό ποσό, αρκετών εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την αποζημίωση πρώην εργαζομένων της Αlitalia, στην περίπτωση που κερδίσουν τις δίκες που έχουν ξεκινήσει.
Πηγή: Deutsche Welle/Θεόδωρος Ανδρεάδης-Συγγελλάκης
Latest News
Το «βουνό» του ευρωπαϊκού χρέους - «Καμπανάκι» για Γαλλία και Ιταλία
Το «φρένο» στη λήψη αντιδημοφιλών μέτρων λόγω των ευρωεκλογών, η ρητορική της ακροδεξιάς και η αντιμετώπιση της φτώχειας
Κίνα: Τα υπόγεια «κανάλια» πληρωμών για να αποφύγουν τις κυρώσεις
Η επίσκεψη Μπλίνκεν στο Πεκίνο και το σχέδιο
Υπό απόσυρση από το χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ η L'Occitane
Τα σχέδια του δισεκατομμυριούχου ιδιοκτήτη της L'Occitane International, Ρέινολντ Γκάιγκερ
Εντεκα χώρες αντιμέτωπες με τη διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος - Το ορόσημο του Ιουνίου
Ποιες πιέζουν να εξαιρεθούν από τη «διαδικασία υπερβολικού ελλείμματος» λόγω των υψηλών αμυντικών δαπανών τους
Συρρίκνωση για τέταρτο τρίμηνο στην οικονομία της Σουηδίας
Πότε θα αρχίσει να μειώνει επιτόκια η κεντρική τράπεζα
Η επίσκεψη Μασκ «ξεμπλοκάρει» την Tesla στην Κίνα
Οι έλεγχοι ασφαλείας και οι συναντήσεις του CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας
«Χρυσά συμβόλαια» για τα golden boys της Wall Street
Η ραγδαία άνοδος της χρηματιστηριακής αγοράς αυξάνει τον πλούτο των Αμερικανών ηγετών
Το «δωράκι» των 800 εκατ. ευρώ των δυτικών τραπεζών στο Κρεμλίνο
Ο αριθμός αντιπροσωπεύει τετραπλάσια αύξηση σε προπολεμικά επίπεδα και έρχεται καθώς τα κέρδη αυξάνονται στους ευρωπαίους δανειστές που βρίσκονται ακόμη στη χώρα
Στερεύουν τα προνόμια της Sephοra - Γκρεμίζεται ο μύθος του ιδανικού χώρου εργασίας
Το «Project Shift» που φέρνει τα πάνω-κάτω στους εργαζόμενους μερικής απασχόλησης και τα οφέλη που είχαν μέχρι στιγμής
Πού πάνε κορυφαία στελέχη που εγκαταλείπουν την Goldman Sachs
Ο Ίζι Iνγκλαντερ κυνηγάει στελέχη από την τράπεζα της Wall Street, τη στιγμή που ο Ντέιβιντ Σόλομον αντιμετωπίζει νέα αναταραχή