Όταν ταξιδεύετε με αεροπλάνο, υπάρχει ο κίνδυνος η πτήση σας να ακυρωθεί ή να καθυστερήσει και να ανατρέψει τα σχέδιά σας.

Την Τρίτη, οι πτήσεις της United Airlines καθηλώθηκαν για περισσότερο από μία ώρα, αφού ο αερομεταφορέας αντιμετώπισε προβλήματα με τα συστήματά του, σύμφωνα με το CNBC.

United Airlines: «Ιστορική συμφωνία» με τους πιλότους – Αυξήσεις αποδοχών 40%

Πρόκειται για το πιο πρόσφατο παράδειγμα των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα αεροπορικά ταξίδια φέτος. Καταστάσεις όπως αυτή, καθιστούν σημαντικό να γνωρίζετε ότι ως επιβάτης έχετε πάντα δικαιώματα.

Το CNBC Make It μίλησε με τον Tomasz Pawliszyn, διευθύνοντα σύμβουλο της AirHelp και τον Clint Henderson, διευθύνοντα συντάκτη του The Points Guy, για τα βασικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε όταν η πτήση σας καθυστερήσει ή ακυρωθεί.

Πώς θα μάθετε αν η πτήση σας έχει καθυστερήσει ή ακυρωθεί

Οι αεροπορικές εταιρείες συχνά σας ενημερώνουν για καθυστερήσεις και ακυρώσεις μέσω email, μηνύματος ή ειδοποίησης μέσω εφαρμογής, εάν δώσετε τα κατάλληλα στοιχεία επικοινωνίας κατά την κράτηση.

Ο Henderson αναφέρει ότι μία από τις αγαπημένες του εφαρμογές είναι το Flightradar24, ένα live flight tracker που δείχνει την εναέρια κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο.

“Παρακολουθώ πάντα τις πτήσεις μου, ώστε να μπορώ να βλέπω από πού έρχονται τα αεροπλάνα μου», δήλωσε.

Τι να κάνετε αν η πτήση σας έχει καθυστέρηση

Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες επιτρέπουν στους επιβάτες να παρακολουθούν τις πτήσεις μέσω των εφαρμογών τους.

Παρακολουθώντας από πού έρχεται το αεροπλάνο σας, μπορείτε να εκτιμήσετε αν η πτήση σας θα έχει καθυστέρηση. Αν παρατηρήσετε ότι επίκειται καθυστέρηση, ίσως αξίζει να επικοινωνήσετε με την αεροπορική εταιρεία για να δείτε αν μπορεί να σας κάνει κράτηση σε άλλη.

«Δεν πρόκειται πάντα να βρείτε μια αεροπορική εταιρεία πρόθυμη να συνεργαστεί μαζί σας σε αυτές τις περιπτώσεις», πρόσθεσε ο Henderson.

Τι να κάνετε αν ακυρωθεί η πτήση σας

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν μάθετε ότι η πτήση σας ακυρώθηκε είναι να επικοινωνήσετε με την αεροπορική εταιρεία.

Ο Pawliszyn συνιστά να τηλεφωνήσετε ενώ βρίσκεστε στην ουρά του γραφείου εξυπηρέτησης πελατών στο αεροδρόμιο. Αλλά η μεγαλύτερη συμβουλή του είναι να προσπαθήσετε να κάνετε άμεσα κράτηση για άλλη πτήση, ακόμη και αν πρόκειται για άλλη αεροπορική εταιρεία.

«Πάντα πιέζω για να κάνω κράτηση εκ νέου στην ίδια αεροπορική εταιρεία ή στον ίδιο όμιλο αεροπορικών εταιρειών. Είναι αρκετά συνηθισμένο για τις αεροπορικές εταιρείες να έχουν συμφωνίες μεταξύ τους”, είπε.

Ο Henderson προτείνει να το προχωρήσετε περαιτέρω, επικοινωνώντας με την αεροπορική εταιρεία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμη και αναζητώντας τον διεθνή αριθμό χωρίς χρέωση.

Να έχετε πάντα ένα plan Β

Επιπλέον, ο Henderson προτείνει στους επιβάτες να γνωρίζουν ποιες άλλες αεροπορικές εταιρείες εκτελούν πτήσεις την ίδια ώρα. Με αυτόν τον τρόπο, αν η πτήση σας ακυρωθεί, μπορείτε να δείτε αν η αεροπορική σας εταιρεία είναι πρόθυμη να σας κλείσει θέση σε έναν ανταγωνιστικό αερομεταφορέα.

«Όλες οι αεροπορικές εταιρείες έχουν συμφωνίες μεταξύ τους», υπογράμμισε. «Είναι πάντα μια επιλογή που πρέπει να έχετε στο πι΄σω μέρος του μυαλού σας», πρόσθεσε.

Ο Henderson πρόσθεσε ότι όταν επικοινωνήσετε με την αεροπορική εταιρεία, δώστε τους τα στοιχεία του ανταγωνιστή και δείτε πόσο είναι διατεθειμένοι να συνεργαστούν μαζί σας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή