Μετά την μουσική βιομηχανία, η Τέιλορ Σουίφτ, έρχεται τώρα να αλλάξει και τον κινηματογράφο, όπως αναφέρει το CNBC.
Η κινηματογραφική βιομηχανία βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο, καθώς οι επιθυμίες του κοινού έχουν αλλάξει και οι διπλές απεργίες του Χόλιγουντ καθυστερούν τις νέες παραγωγές.
Taylor Swift: Το 2023 προβλέπεται να είναι μια «χρυσοφόρα» χρονιά
Πώς μπορεί να αλλάξει την κινηματογραφική βιομηχανία
Η Τέιλορ Σουίφτ θα μπορούσε να είναι η απάντηση στην ανάγκη για εναλλακτικό κινηματογραφικό περιεχόμενο. Η συναυλία της Eras Tour, η οποία περιλαμβάνει τραγούδια από όλη την καριέρα της, θα μπορούσε να προσελκύσει ένα ευρύ κοινό. Η ταινία θα μπορούσε να προβληθεί σε αίθουσες IMAX, οι οποίες προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία, εκτός από τις παραδοσιακές αίθουσες.
Η επιτυχία της ταινίας της Τέιλορ Σουίφτ θα μπορούσε να δώσει το έναυσμα για περισσότερες συναυλίες και άλλες εναλλακτικές μορφές κινηματογραφικού και θεατρικού περιεχομένου. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να κρατήσει τις αίθουσες των κινηματογράφων «ζωντανές» και να προσφέρει στους θεατές περισσότερες επιλογές για να απολαύσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο.
Η επίδραση της Τέιλορ Σουίφτ
Η κινηματογραφική βιομηχανία δεν είναι άγνωστη στο εναλλακτικό περιεχόμενο. Τα σινεμά συχνά προβάλλουν μαγνητοσκοπημένες συναυλίες, θεατρικά έργα και μιούζικαλ. Υπάρχουν επίσης προβολές κλασικών ταινιών και anime.
Ωστόσο, κανένα από αυτά τα είδη δεν έχει φτάσει ποτέ στο επίπεδο του ενθουσιασμού που περιβάλλει την επικείμενη κυκλοφορία της Τέιλορ Σουίφτ.
Ο ενθουσιασμός, που έχει οδηγήσει τα σινεμά να σχεδιάσουν ειδικές κούπες ποπ corn, δείχνει την ζήτηση που υπάρχει για μια αξέχαστη κινηματογραφική εμπειρία.
Πρόσφατα, το κοινό έσπευσε να δει ταινίες υπερηρώων από το πρώτο Σαββατοκύριακο κυκλοφορίας τους. Η κοσμοσυρροή προκλήθηκε από την ανησυχία ότι αν δεν δουν τις ταινίες το συντομότερο δυνατό, θα κινδυνεύσουν να αποκαλυφθούν spoilers.
Η συναυλία της Τέιλορ Σουίφτ είναι διαφορετική. Δεν είναι μέρος μιας μεγαλύτερης ιστορίας και δεν υπάρχει κίνδυνος spoilers. Ωστόσο, εξακολουθεί να ανταποκρίνεται στην ίδια επιθυμία για μια μοναδική εμπειρία.
Σε έναν κόσμο όπου είμαστε όλο και πιο απομονωμένοι ο ένας από τον άλλο, η επίσκεψη στο σινεμά μπορεί να είναι ένας τρόπος να συνδεθούμε με άλλους και να αισθανθούμε ότι είμαστε μέρος κάτι μεγαλύτερου. Και όταν η εμπειρία είναι τόσο αξέχαστη όσο υπόσχεται η συναυλία της Τέιλορ Σουίφτ, κάτι τέτοιο είναι εφικτό.
Το μέλλον του κινηματογράφου
Η επιτυχία της συναυλίας της Τέιλορ Σουίφτ θα μπορούσε να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο μέλλον του κινηματογράφου. Θα μπορούσε να δείξει ότι υπάρχει ζήτηση για εναλλακτικό περιεχόμενο που δεν μπορεί να βρεθεί σε streaming υπηρεσίες. Θα μπορούσε επίσης να ενθαρρύνει και άλλους καλλιτέχνες να κυκλοφορήσουν τις δικές τους συναυλίες στους κινηματογράφους.
Φυσικά, είναι ακόμα πολύ νωρίς για να πούμε με βεβαιότητα ποια θα είναι η μακροπρόθεσμη επίδραση της συναυλίας της Τέιλορ Σουίφτ. Αλλά είναι σαφές ότι είναι ένα σημάδι μιας αλλαγής στην κινηματογραφική βιομηχανία. Το κοινό αναζητά κάτι περισσότερο από τις παραδοσιακές ταινίες και είναι πρόθυμο να πάει στον κινηματογράφο για να βιώσει κάτι διαφορετικό.
Μια νέα εποχή για τις ταινίες συναυλιών;
Η κινηματογραφική βιομηχανία ελπίζει ότι η Σουίφτ θα αναβιώσει το είδος της συναυλίας, που γνώρισε άνθιση τη δεκαετία του 1960 και του 1970 με ταινίες όπως το «Monterey Pop», το «Woodstock» και το «The Last Waltz». Και ενώ οι ταινίες δεν μπορούν να αναπαράγουν πλήρως την εμπειρία της παρακολούθησης μιας συναυλίας, τα εισιτήρια του κινηματογράφου είναι πολύ φθηνότερα.
Τα εισιτήρια για την περιοδεία Eras της Swift κυμαίνονταν από 49 έως 450 δολάρια, με πακέτα VIP που ξεκινούσαν από 199 δολάρια και έφταναν τα 899 δολάρια. Ωστόσο, στην «μαύρη» αγορά πολλά εισιτήρια πωλήθηκαν για χιλιάδες δολάρια το καθένα. Τα εισιτήρια για την κινηματογραφημένη συναυλία της ξεκινούν από 19,89 δολάρια για ενήλικες και 13,13 δολάρια για παιδιά. Τα εισιτήρια για αίθουσες premium, όπως IMAX και Dolby κοστίζουν περισσότερο.
«Οι ταινίες συναυλιών έχουν «κόψει» αρκετά εισιτήρια τα τελευταία χρόνια και τώρα, με βάση τις τεράστιες προπωλήσεις σε όλες τις ΗΠΑ, είναι σαφές ότι η περιοδεία Eras θα ανοίξει νέους δρόμους για το είδος», δήλωσε ο Michael O’Leary, διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Ένωσης Ιδιοκτητών Θεαμάτων. «Ελπίζουμε ότι αυτό θα οδηγήσει σε ακόμη περισσότερες ταινίες συναυλιών στους κινηματογράφους τα επόμενα χρόνια», πρόσθεσε.
Σε γενικές γραμμές, οι κινηματογραφημένες συναυλίες έχουν εξαιρετικά περιορισμένη διάρκεια προβολής στους κινηματογράφους – συνήθως μία νύχτα ή απλώς ένα Σαββατοκύριακο. Και οι περισσότερες προβλήθηκαν σε λιγότερο από 1.000 αίθουσες, σύμφωνα με δεδομένα της Comscore. Για να παραθέσουμε μια σύγκριση, μια ευρεία κυκλοφορία θεωρείται ότι προβάλλεται σε περισσότερες από 2.000 αίθουσες κατά το Σαββατοκύριακο της πρεμιέρας. Οι περισσότερες ταινίες blockbuster κυκλοφορούν σε περισσότερες από 4.000 αίθουσες.
Η ταινία της Σουίφτ φαίνεται ότι θα ξεπεράσει τον σημερινό κάτοχο του ρεκόρ για μια ταινία με συναυλιακό περιεχόμενο. Η ταινία της Miley Cyrus «Best of Both Worlds» σημείωσε εισπράξεις 31,1 εκατομμύρια δολάρια κατά το Σαββατοκύριακο της πρεμιέρας της το 2008, προβαλόμενη σε περίπου 680 αίθουσες. Οι συνολικές εισπράξεις ξεπέρασαν τα 70 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως κατά τη διάρκεια μιας 15ήμερης προβολής, σύμφωνα με δεδομένα της Comscore.
Ο συνολικός αριθμός των κινηματογράφων που θα προβάλλουν την περιοδεία Eras της Swift δεν έχει γίνει ακόμα γνωστός. Ωστόσο, οι ειδικοί αναμένουν ότι θα προβληθεί σε μεγάλο αριθμό αιθουσών, αντίστοιχο των blockbuster.
Latest News
Παράδοξο κι όμως αληθινό - Γιατί οι άνω των 65 ετών εργαζόμενοι είναι οι πιο ευτυχισμένοι
Αποκαλυπτική για το πώς βλέπουν οι ηλικιωμένοι εργαζόμενοι τη θέση τους στη δουλειά είναι η νέα έκθεση του ερευνητικού κέντρου Pew
Τα «μοντέλα» της Jaguar και ο διάλογος για την «πρόκληση» στη διαφήμιση
Αίσθηση προκαλεί η τελευταία καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας Jaguar. Παρελαύνουν ανδρικά και γυναικεία μοντέλα με έντονο μακιγιάζ, αλλά δεν εμφανίζεται ούτε ένα αυτοκίνητο
Ασθενείς δύο ταχυτήτων - Τι συμβαίνει με την αξιολόγηση καινοτόμων φαρμάκωνσ την Ελλάδα
Νομικά κενά και υποστελέχωση διαπιστώνουν ΠΟΥ και Ε.Ε. ως εμπόδια στην αξιολόγηση νέων τεχνολογιών υγείας στην Ελλάδα
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Ποια είναι η κολομβιανή Τέιλορ Σουίφτ
Φέτος, το άλμπουμ Mañana Será Bonito της KarolG ήταν το τέταρτο σε μεταδόσεις παγκοσμίως στο Spotify
Ανησυχούν για τη συνταξιοδότηση οι Έλληνες - Μόνο το 18% δηλώνει έτοιμο
Τι αναφέρει η έρευνα της NN Hellas για τη μακροζωία - Πώς την αντιμετωπίζουν
Ολιστική αντιμετώπιση κολπικής μαρμαρυγής: Είναι νόσος και όχι αρρυθμία
Ο Δρ. Δημήτρης Τσιαχρής στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών μιλά για τους σοβαρούς κινδύνους που εγκυμονεί η νόσος
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Έσοδα 2,1 δισ. και 10 εκατ. εισιτήρια σε 149 παραστάσεις: Τα κέρδη ρεκόρ για την Τέιλορ Σουίφτ
Η Σουίφτ ολοκλήρωσε την περιοδεία με μια τελευταία παράσταση το βράδυ της Κυριακής στο Βανκούβερ του Καναδά.
Τζον Πόλσον: «Ελλάδα, οικονομία και τράπεζες έχουν πολύ ευνοϊκό μέλλον»
Ο αμερικανός επενδυτής Τζον Πόλσον μιλώντας στο Βήμα της Κυριακής εξηγεί που εδράζει την αισιοδοξία του για την πορεία της ελληνικής οικονομίας