Η υπόθεση του Υπουργείου Δικαιοσύνης κατά του κολοσσού αναζήτησης της Alphabet Inc. αποτελεί ενα πρώτο τεστ αντοχής για την κυριαρχία της Silicon Valley, μετά από μια απόφαση ορόσημο κατά της Microsoft πριν μια 20ετία.
Από το 2005, η Google έχει πληρώσει στην Apple δισεκατομμύρια δολάρια για να είναι η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης στο πρόγραμμα περιήγησής της στο Safari, μια συμφωνία που ανέδειξε τη σχέση μεταξύ των δύο εταιρειών με τη μεγαλύτερη επιρροή στη Silicon Valley.
«Το όραμά μας είναι να εργαζόμαστε σαν να είμαστε μια εταιρεία», έγραψε ένας ανώτερος υπάλληλος της Apple σε έναν ομόλογό του της Google μετά από μια συνάντηση το 2018 μεταξύ του Σουντάρ Πιτσάι και του Τιμ Κουκ, των CEO της Google και της Apple, για να βοηθήσουν να γίνει η συμφωνία πιο κερδοφόρα.
Αυτό το email είναι μόνο μια δυνητικά καταδικαστική επικοινωνία, μέρος της αντιμονοπωλιακής υπόθεσης του Υπουργείου Δικαιοσύνης κατά της Google, την οποία η αμερικανική κυβέρνηση κατηγορεί ότι αποκλείει τους ανταγωνιστές μέσω συμφωνιών όπως αυτή που έχει με την Apple.
Το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ κατηγορεί την Google ότι πλήρωσε δισεκατομμύρια δολάρια για να διατηρήσει το μονοπώλιο αναζήτησης μέσω συμφωνιών με ανταγωνιστές τεχνολογίας, κατασκευαστές smartphone και παρόχους ασύρματων δικτύων. Η 18ετής συμφωνία της Google με την Apple είναι η μεγαλύτερη. Σύμφωνα με τους αναλυτές Sanford C. Bernstein & Co., η Apple κατέγραψε έξοδα περίπου 18 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο το 2022.
«Οι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν την αναζήτηση Google επειδή πρέπει, τη χρησιμοποιούν επειδή θέλουν», λέει ο Κεντ Γουόκερ, επικεφαλής νομικός διευθυντής της Alphabet.
Η Google παρομοιάζει αυτές τις συμφωνίες αναζήτησης με εκείνες που κάνουν οι εταιρείες τροφίμων με τα σούπερ μάρκετ για τον καλύτερο χώρο στα ράφια.
Latest News
Η πρώτη γραμμή άμυνας στην κυβερνοασφάλεια είναι οι κωδικοί πρόσβασης
Πως εξισσοροπείται η ευκολία και η ασφάλεια στην ψηφιακή εποχή
Εκατοντάδες απολύσεις στη Google, παρά την ισχυρότερη ανάπτυξή της στη διετία
Η μονάδα που «στοχοποιείται» βρίσκεται πίσω από τα κορυφαία προϊόντα της εταιρείας και την προστασία της διαδικτυακής ασφάλειας των χρηστών
Το 75% των οργανισμών αλλάζουν στρατηγικές για το ανθρώπινο δυναμικό λόγω Generative AI
Έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών αλλαγών
NASA: Έλαβε για πρώτη φορά μήνυμα με λέιζερ από το βαθύ Διάστημα
Έφτασε με ακραία ταχύτητα από απόσταση 1,5 φοράς μεταξύ Γης και Ήλιου – Η αποστολή στέφθηκε από επιτυχία, αποδεικνύοντας την αξιοπιστία του νέου συστήματος επικοινωνίας με λέιζερ αντί για ραδιοκύματα
Το TikTok ο νέος «βασιλιάς» των social media – Ποιος είναι ο άντρας πίσω από τη viral εφαρμογή;
Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν μουσική και βίντεο σύντομης διαρκείας.
Νέα επένδυση «μαμούθ» της Microsoft σε υποδομές cloud και AI
Η Microsoft επιθυμεί να επεκτείνει περαιτέρω τις δυνατότητες ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης, παγκοσμίως
Meta και Ray-Ban κυκλοφορούν περιορισμένη έκδοση «έξυπνων γυαλιών» Ferrari
Μόνο 1.000 ζεύγη των γυαλιών ηλίου περιορισμένης έκδοσης είναι διαθέσιμα
Ποια νέα μέτρα εξετάζουν οι ΗΠΑ για τις εξαγωγές τεχνολογίας στην Κίνα
Η Ουάσιγκτον προτρέπει την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Ολλανδία να περικόψουν την προσφορά εργαλείων και τεχνολογίας
Eταιρείες ουρανίου «τρίβουν τα χέρια τους» - Τα data centers θα δώσουν ώθηση στην πυρηνική ενέργεια;
Τα chatbots όπως το ChatGPT απαιτούν περίπου 10 φορές περισσότερη ενέργεια από μηχανές αναζήτησης όπως το Google Search
Πώς εκατομμύρια Αμερικανοί κινδυνεύουν να βρεθούν... offline
Πολιτικά παιχνίδια ενδέχεται να στερήσουν από εκατομμύρια αμερικανικά νοικοκυριά την οικονομική πρόσβαση στο ευρυζωνικό διαδίκτυο