Η TikTok σχεδιάζει να προσφέρει μεγάλες εκπτώσεις για την περίοδο των εορτών σε μια εκστρατεία που θα ξεκινήσει στα τέλη Οκτωβρίου, σύμφωνα με έγγραφα στα οποία απέκτησε πρόσβαση το Bloomberg.

Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης στοχεύει να προσελκύσει τους αγοραστές που πλήττονται από τον πληθωρισμό στη νέα ηλεκτρονική αγορά της, ρίχνοντας την πρώτη βολή σε έναν πόλεμο τιμών με τους καθιερωμένους ανταγωνιστές, δηλαδή τις αμερικανικές Amazon και Walmart.

TikTok: Η επόμενη απειλή για την Amazon

Η TikTok, που ανήκει στην ByteDance, με έδρα το Πεκίνο, φιλοξενεί την επόμενη εβδομάδα εκπαιδευτικές συνεδρίες με εμπόρους που διαθέτουν τα προϊόντα τους στην ηλεκτρονική της πλατφόρμα. Η κινεζική πλατφόρμα προσφέρεται να επιδοτήσει εκπτώσεις έως και 50% για να προσελκύσει τη συμμετοχή εμπόρων στο πρόγραμμα της Black Friday, το οποίο ξεκινά στις 27 Οκτωβρίου και διαρκεί έως τις 30 Νοεμβρίου, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το Bloomberg. Eκπρόσωπος της TikTok επιβεβαίωσε τα συγκεκριμένα σχέδια.

Η εταιρεία στοιχηματίζει ότι η πολυάσχολη περίοδος των εορτών -όταν οι αγοραστές στις ΗΠΑ αναμένεται να ξοδέψουν έως και 284 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την Deloitte- θα είναι μια σημαντική στιγμή για να ξεχωρίσει με εκπτώσεις που θα αναγκάσουν τους αγοραστές να ξοδέψουν χρήματα στη νέα της ηλεκτρονική αγορά, η οποία έγινε διαθέσιμη πρόσφατα και για τους Αμερικανούς χρήστες της εφαρμογής της.

Η δημοφιλής εφαρμογή είναι γνωστή κυρίως για τα σύντομα βίντεο και έχει περισσότερους από 150 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στις ΗΠΑ, δήλωσε η TikTok νωρίτερα φέτος.

Το TikTok Shop, ιδιοκτησίας της κινεζικής ByteDance, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη λειτουργία της κλασσικής εφαρμογής TikTok, με μια εκρηκτική βάση χρηστών κυρίως στη Νοτιοανατολική Ασία. Παρέχει στη μητρική εταιρεία ένα πρότυπο για να τα βάλει με την Amazon με τρόπο που καμία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης δεν έχει επιχειρήσει στο παρελθόν, υπό την προϋπόθεση ότι θα της επιτραπεί να συνεχίσει να λειτουργεί στις ΗΠΑ.

Αν μπορέσει να διατηρήσει αυτή τη δυναμική, λένε οι αναλυτές, θα μπορούσε να ανανεώσει την εταιρεία της οποίας η βασική πλατφόρμα βίντεο ήδη προσελκύει καταναλωτές και διαφημιστές μακριά από την Meta Platforms και την Google της Alphabet.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή