Το πρώτο κρουαζιερόπλοιο κινεζικής κατασκευής, το «Adora Magic City», προγραμματίζεται να αποπλεύσει για την πρώτη του κρουαζιέρα την 1η Ιανουαρίου του 2024 από τη Σανγκάη, σηματοδοτώντας την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία Adora Cruises Limited.
Το κρουαζιερόπλοιο έχει μήκος 323,6 μέτρα και μεικτό εκτόπισμα 135.500 τόνων, ενώ διαθέτει 2.125 δωμάτια, αλλά και 22 εστιατόρια και μπαρ, με δυνατότητα φιλοξενίας 5.246 επιβατών.
Ο απόπλους για το πρώτο ταξίδι του κρουαζιερόπλοιου προγραμματίζεται να γίνει από τον διεθνή τερματικό σταθμό ναυτιλιακών αναχωρήσεων στη Σαγκάη, ενώ το πλοίο θα παρέχει μία ξεχωριστή εμπειρία κρουαζιέρας, προσφέροντας φαγητά γκουρμέ, πολλαπλές παραστάσεις διασκέδασης, αλλά και δυνατότητα αγοράς προϊόντων παγκόσμιας κλάσης εν πλω.
Το πλοίο θα είναι το πρώτο στον κόσμο με ευρυζωνική συνδεσιμότητα 5G για τους επιβάτες. «Αξιοποιώντας ένα πλεονέκτημα στην αγορά 5G της βιομηχανίας κρουαζιέρας, ελπίζουμε να θέσουμε ένα νέο πρότυπο για την ψηφιακή επικοινωνία στον τομέα των θαλάσσιων ταξιδιών», δήλωσε στο CGTN ο Chen Ranfeng, διευθύνων σύμβουλος της CSSC Carnival Cruise Shipping.
Η Royal Caribbean κάνει comeback στην κινεζική αγορά
Το «Adora Magic City» κατασκευάστηκε από μια κοινοπραξία που αποτελείται από την China State Shipbuilding Corporation, την Carnival και την ιταλική ναυπηγική εταιρεία κρουαζιέρας Fincantieri, η οποία παρείχε το σχεδιασμό και την τεχνολογία κατόπιν άδειας, μαζί με υπηρεσίες εφοδιαστικής αλυσίδας και συγκεκριμένο βασικό εξοπλισμό.
Καθυστερήσεις λόγω πανδημίας
Η κατασκευή ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2020, αλλά καθυστέρησε λόγω των περιορισμών της πανδημίας.
Ένα αδελφό πλοίο που δεν έχει ακόμη ονομαστεί βρίσκεται υπό κατασκευή στη Σαγκάη και θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον επόμενο χρόνο.
Το «Adora Magic City» θα λειτουργεί υπό την Adora, το εμπορικό σήμα της Carnival στην Κίνα, και θα αποπλεύσει από τη Σαγκάη φέτος. Μετά τη χαλάρωση των περιορισμών, οι διεθνείς κρουαζιέρες από την ευημερούσα πόλη-λιμάνι αναμένεται να ξαναρχίσουν τον Ιούνιο. Τα πρώτα κινεζικής ιδιοκτησίας κρουαζιερόπλοια που θα επανεκκινήσουν δρομολόγια θα είναι το «Blue Dream Star», που θα εκμεταλλεύεται η Blue Dream Cruises, και το «China Merchants Yidun», που λειτουργεί από την Viking και την China Merchants.
Latest News
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία