
Ένα πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα προσωπικής ανάπτυξης υπό το σύνθημα «YOU. MADE BY YOU» δημιουργεί το WHAT’S UP της COSMOTE. Στόχος του προγράμματος, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, είναι «να αποτελέσει αφετηρία ενός ταξιδιού ενδυνάμωσης για όλους τους νέους, ανεξαρτήτως σπουδών, εργασίας και κοινωνικής κατάστασης. Είναι μια πρωτοβουλία που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας και του κοινωνικού συνόλου».
COSMOTE GROW YOUR BUSINESS: Νέος κύκλος δωρεάν εκπαίδευσης στις ψηφιακές δεξιότητες για επιχειρήσεις
Το πρόγραμμα
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, ηλικίας 18-29 ετών, θα έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με δημοφιλείς και καταξιωμένους επαγγελματίες και ειδικούς από τον ακαδημαϊκό και καλλιτεχνικό χώρο, μεταξύ των οποίων οι μουσικοί Bloody Hawk, Good Job Nicky και Άγγελος Πεντάρης, ο Τάκης Προεστάκης (ιδρυτής του ομώνυμου καταφυγίου ζώων Takis Shelter), οι Αθηνά Αλεξιάδου & Μαριλένα Βαϊνανίδη (ιδρύτριες του “Think Pig”), η ηθοποιός Νάντια Κοντογεώργη, οι ψυχολόγοι Βάλια Καράγιωργα, Αφροδίτη Καψαρίδη και Κυριακή Θεοδόση-Πολυμέρη, οι καθηγητές Μαρία Κακαβούλια (Πάντειο Πανεπιστήμιο) και Ιωάννης Νικολάου (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), αλλά και η ιστορικός & ραδιοφωνική παραγωγός Κατερίνα Καφετζή. Πρόκειται για μια βιωματική εμπειρία που θα εμπνεύσει τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τα «θέλω» τους, να τα κυνηγήσουν και να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους.
«Σ’ ένα περιβάλλον όπου όλοι οι άνθρωποι -και ειδικότερα οι νέοι- αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις, αλλά και εσωτερικά διλήμματα, θέλουμε να είμαστε δίπλα τους έμπρακτα. Στην COSMOTE έχουμε εντοπίσει την ανάγκη των νέων ανθρώπων να βρουν τη δύναμη μέσα τους και να εξελιχθούν, γι’ αυτό δημιουργήσαμε στο WHAT’S UP το πρόγραμμα “YOU. MADE BY YOU”. Ένα πρωτότυπο και πολυδιάστατο πρόγραμμα που στόχο έχει να λειτουργήσει ως αφετηρία για να γνωρίσουν οι νέοι καλύτερα τον εαυτό τους, να έρθουν πιο κοντά στα “θέλω” τους και να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις πιο δυνατοί και πιο σίγουροι», δήλωσε o κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Ομίλου ΟΤΕ.
Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα
Το πρόγραμμα “YOU. MADE BY YOU” εστιάζει σε 3 θεματικές ενότητες:
- «Ο εαυτός μου»: οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους, τι πραγματικά θέλουν και ποιες είναι οι επιλογές τους.
- «Οι άλλοι»: οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν πώς μπορούν να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά με τους άλλους, να συνδεθούν με τους γύρω τους και να συνυπάρχουν αρμονικά.
- «Η αλλαγή»: οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς μπορούν να συνεισφέρουν στο σύνολο και να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα.
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση θα πραγματοποιηθεί ένα διήμερο online σεμινάριο στις 20-21 Οκτωβρίου, συνολικής διάρκειας 12 ωρών. 1.000 συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να διαδράσουν μέσω της πλατφόρμας zoom με τους ομιλητές, να μοιραστούν προσωπικές εμπειρίες και βιώματα, να θέσουν ερωτήματα, να δεχτούν ανατροφοδότηση, να κάνουν ψυχογραφικές ασκήσεις και quiz, polls, να μιλήσουν για τη δική τους ιστορία.
Σε δεύτερη φάση, 100 από τους συμμετέχοντες της πρώτης φάσης θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε 3 private sessions (στις 30-31/10, στις 6-7/11 και στις 13-14/11), διάρκειας 4 ωρών το καθένα, που θα διεξαχθούν είτε μέσω της πλατφόρμας zoom, είτε με φυσική παρουσία. Σκοπός των private sessions είναι να εμβαθύνουν περισσότερο στις θεματικές ενότητες του προγράμματος.
Δηλώσεις συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή από 25 Σεπτεμβρίου μέχρι και 11 Οκτωβρίου στο www.whatsup.gr/youmadebyyou/


Latest News

Νέα CEO της Reds η Ιωάννα Δρέττα
Η κα Δρέττα διαθέτει περισσότερα από 20 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας

Σημαντικό το αποτύπωμα ESG της Παπαστράτος - Τι δείχνει η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2022
Χρήση ΑΠΕ, θέσεις εργασίας, αλλά και ολοκληρωμένες πολιτικές διακυβέρνησης συνθέτουν το θετικό αποτύπωμα της Παπαστράτος

Οι κάρτες της Attica Bank διαθέσιμες στα ψηφιακά πορτοφόλια Google Pay™ και Garmin Pay™
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες της τράπεζας

Μάνος Μουστάκας (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Ανάπτυξη φέρνουν αυτοί που επενδύουν, όχι αυτοί που μόνο εισπράττουν δημόσιο χρήμα»
Η στρατηγική του Oμίλου εστιάζει στα μεγάλα ιδιωτικά έργα που ενισχύουν την οικονομία

1 στις 5 ελληνικές εταιρείες δέχονται e-παραγγελίες - Στα 25 δισ. ο τζίρος το 2022
Ο κύκλος εργασιών από αυτές τις παραγγελίες ανήλθε σε 25 δισ. ευρώ, ποσοστό 7,1% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Τα Χριστούγεννα του πληθωρισμού - Οι Έλληνες θα γιορτάσουν με... λίστα
H έρευνα της Klarna για την εορταστική περίοδο δείχνει ανησυχίες των καταναλωτών για τις δαπάνες τους και στις 15 χώρες που συμμετείχαν στη μελέτη καταναλωτικής συμπεριφοράς

Στο 74% ο Δείκτης Ικανοποίησης πελατών για την HDB - Έρευνα της Metron Analysis
Το 80% πιστεύει πως η HDB προσφέρει περισσότερες δυνατότητες για υλοποίηση επενδυτικών στόχων σε σχέση με αντίστοιχα προγράμματα του παρελθόντος

Ενώνουν τις δυνάμεις του SOFTONE και Workable
Νέες διαστάσεις στην υλοποίηση του ψηφιακού μετασχηματισμού του HR στην Ελλάδα και τη ΝΑ Ευρώπη

Εξάρχου από το Λονδίνο: Τα σχέδια για τον 5ο πυλώνα του τραπεζικού συστήματος
O Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Intrakat και Partner της Thrivest Holdings υπογράμμισε την αισιοδοξία του για την οικονομία της χώρας

Άντλησε €150 εκατ. η Titan με έκδοση ομολόγου - Προς EBITDA 500 εκατ. το 2023
Η Titan αναμένει πωλήσεις άνω των 2,5 δισ. ευρώ και EBITDA άνω των 500 εκατ. ευρώ