Ένα πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα προσωπικής ανάπτυξης υπό το σύνθημα «YOU. MADE BY YOU» δημιουργεί το WHAT’S UP της COSMOTE. Στόχος του προγράμματος, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, είναι «να αποτελέσει αφετηρία ενός ταξιδιού ενδυνάμωσης για όλους τους νέους, ανεξαρτήτως σπουδών, εργασίας και κοινωνικής κατάστασης. Είναι μια πρωτοβουλία που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας και του κοινωνικού συνόλου».
COSMOTE GROW YOUR BUSINESS: Νέος κύκλος δωρεάν εκπαίδευσης στις ψηφιακές δεξιότητες για επιχειρήσεις
Το πρόγραμμα
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, ηλικίας 18-29 ετών, θα έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με δημοφιλείς και καταξιωμένους επαγγελματίες και ειδικούς από τον ακαδημαϊκό και καλλιτεχνικό χώρο, μεταξύ των οποίων οι μουσικοί Bloody Hawk, Good Job Nicky και Άγγελος Πεντάρης, ο Τάκης Προεστάκης (ιδρυτής του ομώνυμου καταφυγίου ζώων Takis Shelter), οι Αθηνά Αλεξιάδου & Μαριλένα Βαϊνανίδη (ιδρύτριες του “Think Pig”), η ηθοποιός Νάντια Κοντογεώργη, οι ψυχολόγοι Βάλια Καράγιωργα, Αφροδίτη Καψαρίδη και Κυριακή Θεοδόση-Πολυμέρη, οι καθηγητές Μαρία Κακαβούλια (Πάντειο Πανεπιστήμιο) και Ιωάννης Νικολάου (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), αλλά και η ιστορικός & ραδιοφωνική παραγωγός Κατερίνα Καφετζή. Πρόκειται για μια βιωματική εμπειρία που θα εμπνεύσει τους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τα «θέλω» τους, να τα κυνηγήσουν και να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή τους.
«Σ’ ένα περιβάλλον όπου όλοι οι άνθρωποι -και ειδικότερα οι νέοι- αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις, αλλά και εσωτερικά διλήμματα, θέλουμε να είμαστε δίπλα τους έμπρακτα. Στην COSMOTE έχουμε εντοπίσει την ανάγκη των νέων ανθρώπων να βρουν τη δύναμη μέσα τους και να εξελιχθούν, γι’ αυτό δημιουργήσαμε στο WHAT’S UP το πρόγραμμα “YOU. MADE BY YOU”. Ένα πρωτότυπο και πολυδιάστατο πρόγραμμα που στόχο έχει να λειτουργήσει ως αφετηρία για να γνωρίσουν οι νέοι καλύτερα τον εαυτό τους, να έρθουν πιο κοντά στα “θέλω” τους και να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις πιο δυνατοί και πιο σίγουροι», δήλωσε o κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Ομίλου ΟΤΕ.
Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα
Το πρόγραμμα “YOU. MADE BY YOU” εστιάζει σε 3 θεματικές ενότητες:
- «Ο εαυτός μου»: οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους, τι πραγματικά θέλουν και ποιες είναι οι επιλογές τους.
- «Οι άλλοι»: οι συμμετέχοντες θα ανακαλύψουν πώς μπορούν να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά με τους άλλους, να συνδεθούν με τους γύρω τους και να συνυπάρχουν αρμονικά.
- «Η αλλαγή»: οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς μπορούν να συνεισφέρουν στο σύνολο και να αφήσουν το δικό τους αποτύπωμα.
Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε δύο φάσεις. Στην πρώτη φάση θα πραγματοποιηθεί ένα διήμερο online σεμινάριο στις 20-21 Οκτωβρίου, συνολικής διάρκειας 12 ωρών. 1.000 συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να διαδράσουν μέσω της πλατφόρμας zoom με τους ομιλητές, να μοιραστούν προσωπικές εμπειρίες και βιώματα, να θέσουν ερωτήματα, να δεχτούν ανατροφοδότηση, να κάνουν ψυχογραφικές ασκήσεις και quiz, polls, να μιλήσουν για τη δική τους ιστορία.
Σε δεύτερη φάση, 100 από τους συμμετέχοντες της πρώτης φάσης θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε 3 private sessions (στις 30-31/10, στις 6-7/11 και στις 13-14/11), διάρκειας 4 ωρών το καθένα, που θα διεξαχθούν είτε μέσω της πλατφόρμας zoom, είτε με φυσική παρουσία. Σκοπός των private sessions είναι να εμβαθύνουν περισσότερο στις θεματικές ενότητες του προγράμματος.
Δηλώσεις συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή από 25 Σεπτεμβρίου μέχρι και 11 Οκτωβρίου στο www.whatsup.gr/youmadebyyou/
Latest News
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα για 7,7 εκατ. περνά το Αθηνών Αρένα - Μετατρέπεται σε γραφεία
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI