Εκδόθηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ και ΤΣ, η Ένταξη της Πράξης ««Οδικό Τμήμα Μπράλος – Άμφισσα του άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο (Μπράλος – Αρχή Παράκαμψης Γραβιάς και Ι/Κ Μεταλλείων Βωξίτη – Άμφισσα)», στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ» με δικαιούχο το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το σημαντικό αυτό έργο ύψους συνολικής δημόσιας δαπάνης 262.189.896,00 €, αφορά τη μελέτη και την κατασκευή υποτμημάτων του Οδικού τμήματος «Μπράλος – Άμφισσα» του άξονα «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο», ο οποίος αποτελεί μέρος του «Αναλυτικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών».
Ο άξονας Μπράλος – Άμφισσα «παίρνει σάρκα και οστά»
Τι περιλαμβάνει
Περιλαμβάνει την μελέτη και κατασκευή οδικών τμημάτων, σηράγγων, γεφυρών, ισόπεδων κόμβων, ανισόπεδων και υπογειων διαβάσεων και ενός δικτύου δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο.
Με την ολοκλήρωση του έργου αποδίδεται στην κυκλοφορία το οδικό τμήμα «Μπράλος – Άμφισσα» του άξονα «Λαμία- Ιτέα – Αντίρριο», μήκους 24,0 km βελτιώνοντας έτσι την κυκλοφοριακή σύνδεση της Π.Ε. Φθιώτιδας με την Π.Ε. Φωκίδας. Επιπλέον, η αναβαθμισμένη σύνδεση μεταξύ Ανατολικού (ΠΑΘΕ) και Δυτικού (ΙΟΝΙΑ) Άξονα θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που διεξάγονται οι οδικές μεταφορές, καθότι θα επιτρέψει αφενός την ταχύτερη μετακίνηση από τις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα, τη διασύνδεση του λιμανιού της Πάτρας με εκείνο του Βόλου, και αφετέρου την αναβάθμιση της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, που θα μπορεί να εξυπηρετεί στο εξής τρεις μείζονες οδικούς άξονες, δημιουργώντας σημαντική οικονομική προοπτικ
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου