
Λάθη και παραλείψεις οδήγησαν στην μοιραία πτώση του ελικοπτέρου στην θαλάσσια περιοχή Αχλαδίου της Εύβοιας όπου 24ώρες μετά εντοπίστηκε σε βάθος 52 μέτρων η σορός του χειριστή.
Το ελικόπτερο Α-109 απογειώθηκε την Πέμπτη στις 08:00 το πρωί από το ελικοδρόμιο των Αφιδνών, στις 08:45 ο χειριστής ενημέρωσε ότι θα προσγειωθεί στο Μαντούδι Ευβοίας, στις 09:00 προσγειώθηκε και στις 10:13 απογειώθηκε.
Στη συνέχεια χάθηκε η επικοινωνία του χειριστή και σήμανε συναγερμός στις Αρχές.
Το χρονικό της μοιραίας πτήσης
Σύμφωνα με τον αστυνομικό συντάκτη των εφημερίδων «Το Βήμα» και «Τα Νέα», Βασίλη Λαμπρόπουλο ένα από τα αναπάντητα ερωτήματα για τις συνθήκες τραγωδίας είναι το πού βρισκόταν ο ιδιοκτήτης του ελικοπτέρου αλλά και ποιος έδωσε την άδεια να πετάξει.
Ο πιλότος δεν ενεργοποίησε το σύστημα που θα του έδινε alarm όταν πλησιάζει κάτω από τα 500 μέτρα και δεύτερον δεν ενεργοποίησε τον αυτόματο πιλότο που θα μπορούσε με gps να τον οδηγήσει με ασφάλεια.
Αυτό που εκτιμούν οι περισσότεροι πιλότοι είναι πως ο συγκεκριμένος πιλότος είχε μεγάλη αίσθηση εμπιστοσύνης στον εαυτό του και ίσως για αυτό δεν ενεργοποίηση τα συστήματα ασφαλείας.
«Το δρομολόγιο δείχνει μια πίεση»
«Έχουμε να εξετάσουμε ελικόπτερο, πιλότο, καιρικές συνθήκες», λέει, μιλώντας στο MEGA, ο πρώην πιλότος και εμπειρογνώμονας αεροπορικών ατυχημάτων, Παντελής Φραγκούλης.
«Το ελικόπτερο είναι πάρα πολύ σύγχρονο και ειδικά το συγκεκριμένο ήταν υπερσύγχρονο, ασφαλέστατο. Έχουμε έναν πιλότο ο οποίος είναι έμπειρος από την αεροπορία στρατού και την πολιτική αεροπορία. Και έχουμε και τον καιρό ο οποίος είναι δυσχερέστατος, με βροχή, χαμηλή νέφωση».
Όπως λέει ο ίδιος, το δρομολόγιο του πιλότου και η στάση του πριν τον τελικό του προορισμό, «δείχνει μια πίεση».
«Είναι στη δίκη του ευχέρεια να πει ότι λόγω καιρού δεν πετάω, η πτήση όμως η συγκεκριμένη που έκανε δείχνει μια πίεση του πιλότου. Η χαμηλή πτήση που κάνει δείχνει ότι οι καιρικές συνθήκες σε εκείνο το σημείο ήταν πάρα πολύ δύσκολες».
Πηγή: in.gr


Latest News

Οργιάζουν τα σενάρια για την τύχη του Ζελένσκι
Εν μέσω ασφυκτικής πίεσης βρίσκεται ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι που καλείται να λάβει κρίσιμες αποφάσεις για τη χώρα του.

ΒΗΜΑ της Κυριακής: Έρχεται στις 27 Απριλίου με συναρπαστικές προσφορές
Το ΒΗΜΑ κυκλοφορεί την Κυριακή 27 Απριλίου μαζί με το ΒΗΜΑ στην Ιστορία «1939-1945 Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος», το περιοδικό Vita, τη μαθητική εφημερίδα της Νάξου και φυσικά, το ΒΗΜΑGAZINO

Το ReArm της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας – Το παρασκήνιο της σύσκεψης στο Μαξίμου
Οι εκπρόσωποι της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας που συμμετείχαν στη σύσκεψη στο Μαξίμου και οι στόχοι που τέθηκαν

Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο – Ποια «δημοφιλή» πιστοποιητικά καταργούνται
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Μητσοτάκης: Συνάντηση με εκπροσώπους εταιρειών της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας
Συζητήθηκαν οι δυνατότητες συνεργειών και οι προοπτικές συμμετοχής των ελληνικών εταιρειών αμυντικής τεχνολογίας σε εγχώρια και ευρωπαϊκά αμυντικά προγράμματα

Συναντήσεις Τζιτζικώστα με Airbus και Boeing
Αντικείμενο των συναντήσεων ήταν η νέα πολιτική της ΕΕ για τις αερομεταφορές και τη νέα Στρατηγική για τις Αερομεταφορές

Παράταση μέχρι 15 Ιουνίου για τα ακαθάριστα οικόπεδα - Πώς θα κάνετε τη δήλωση
Την παράταση ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος τόνισε ότι ο καθαρισμός των οικοπέδων προστάτεψε πέρυσι περιουσίες και βοήθησε την Πυροσβεστική.

Πρέπει να ανησυχεί η Ελλάδα μετά τον σεισμό στην Κωνσταντινούπολη; - Τι απαντούν σεισμολόγοι
Ο σεισμός στην Κωνσταντινούπολη προκάλεσε πανικό, ενώ ξύπνησε άσχημες αναμνήσεις – Σεισμολόγοι απαντούν για το εάν θα επηρεαστεί η Ελλάδα

Τραμπ: Νομίζω έχουμε συμφωνία με τη Ρωσία – Πρέπει να καταλήξουμε σε συμφωνία με τον Ζελένσκι
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε το βράδυ χθες Τετάρτη (τοπική ώρα) στον Λευκό Οίκο πως θεωρεί ότι έχει κλείσει «συμφωνία με τη Ρωσία»

Απλώνοντας μέχρι εκεί που αντέχει η τσέπη
Η μεγάλη υπόθεση ωστόσο για τη χώρα, το σημαντικό εάν πηγαίνουμε στη σωστή ή τη λάθος κατεύθυνση είναι ξανά το παλιό αυτό που παρακολουθούσαμε στα «μαύρα» χρόνια