Την δικιά του εμπειρία από τις προπονήσεις του στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ μίλησε ο Παγκόσμιος πρωταθλητής ποδηλασίας Χρήστος Βολικάκης.
Στέγαστρο Καλατράβα: Η περιπέτεια ενός εμβληματικού έργου
Ο αθλητής ποδηλασίας αναφέρθηκε στην ανακοίνωση του υπουργείο πως δίνεται χρηματοδότηση 150.000 ευρώ στην ποδηλατική ομοσπονδία, ώστε ορισμένοι ποδηλάτες μας να προετοιμαστούν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Βουλγαρία.
Όπως ανέφερε «δεν είναι λύση να πάμε 5 αθλητές στην Βουλγαρία για προετοιμασία γιατί έτσι κόβουμε τα φτερά στους νέους αθλητές. Το ζήτημα είναι να έχουμε ένα στάδιο για να αθλούμαστε. Τόσα χρόνια προσπαθούμε να γίνει ένα δεύτερο ποδηλατοδρόμιο στην χώρα, αλλά έχουμε μείνει στο “θα”…».
Σε ερώτηση για το στέγαστρο Καλατράβα κατάσταση του ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ, ο Χρήστος Βολικάκης απάντησε ότι «το ποδηλατοδρόμιο είναι για μένα δεύτερο σπίτι. Έχω αφιερώσει πολύ χρόνο από την ζωή μου από το 2003 και μετα. Έχουμε αφιερώσει τόσα πολλά χρήματα σε ένα έργο που είναι 20 ετών και κάποιοι πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους».
«Το ποδηλατοδρόμιο είχε πολλά προβλήματα. Η στέγη έμπαζε νερά σε κάθε βροχή. Η θέρμανση δεν λειτουργούσε τον χειμώνα. Το ξύλο κάτω είχε πολλά προβλήματα. Τα τελευταία χρόνια που είχε αναλάβει ο κ. Χαλιορής είχε την πόρτα του ανοιχτή και προσπαθούσε να λύσει προβλήματα, ενώ τα προηγούμενα χρόνια ένα τζάμι έσπαγε και δεν είχαμε σε ποιον να απευθυνθούμε», τόνισε ο Χρήστος Βολικάκης μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Το πόρισμα του ΤΑΙΠΕΔ για το στέγαστρο Καλατράβα
Ακόμη και στο ελάχιστο όριο στατικής επάρκειας, δεν ανταποκρίνονται το στέγαστρο Καλατράβα και αυτό του ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ, σύμφωνα με τη μελέτη του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο έχει στο χαρτοφυλάκιό του τα συγκεκριμένα ακίνητα και είναι επιφορτισμένο με το έργο της συντήρησής τους.
Η μελέτη δεν αποδίδει ευθύνες στον αρχικό σχεδιασμό ή στην κατασκευή των έργων, στο ΟΑΚΑ, αλλά, όπως επισημαίνει, αξιολογεί την παρούσα κατάσταση σε σχέση με την «ιδεατή» τους κατάσταση, την κατάσταση δηλαδή που εκτιμάται πως έπρεπε να έχουν όταν παραδόθηκαν.
Την ίδια ώρα, αίσθηση προκαλεί η πληροφορία ότι προηγούμενη μελέτη για την κατάσταση του Ολυμπιακού Σταδίου που ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2020, εντόπιζε σοβαρά προβλήματα λόγω έλλειψης συντήρησης, τα οποία όπως ανέφερε θα έπρεπε να αντιμετωπιστούν το συντομότερο δυνατόν. Η μελέτη, αυτή μάλιστα είχε υποβληθεί στη γενική γραμματεία Αθλητισμού και στο υπουργείο Υποδομών.
Το στέγαστρο του Ποδηλατοδρομίου:
«Από την αναλυτική διερεύνηση προκύπτει ότι η μεταλλική κατασκευή του ποδηλατοδρομίου δεν ανταποκρίνεται στο κανονιστικά ελάχιστο επιτρεπόμενο επίπεδο στατικής επάρκειας με βάση την ελαστική αντοχή των διατομών των τόξων, ενώ λαμβάνοντας υπόψη την πλαστική αντοχή των διατομών διαπιστώνεται οριακή στατική επάρκεια. Ωστόσο, αν και με βάση την κατηγοριοποίηση των διατομών των τόξων είναι κανονιστικά αποδεκτή η χρήση πλαστικών αντοχών στους ελέγχους επάρκειας, θα πρέπει να τονιστεί πως η ανάπτυξη σημαντικών πλαστικών παραμορφώσεων σε ένα έντονα θλιβόμενο μέλος όπως το τόξο ανάρτησης είναι αμφίβολη και ως εκ τούτου η συγκεκριμένη προσέγγιση είναι μη συντηρητική. Επιπλέον εντοπίστηκε ανεπάρκεια φέρουσας ικανότητας στα εφέδρανα των τόξων. Οι συγκεκριμένες ανεπάρκειες δεν σχετίζονται με κακοτεχνίες κατά τη φάση της κατασκευής, αλλά αναφέρονται στην ιδεατή δομική κατάσταση που, υποθετικά, είχε το στέγαστρο αμέσως μετά την ολοκλήρωσή του. Επίσης, με βάση τα ευρήματα από την οπτική επιθεώρηση και τους μη καταστροφικούς ελέγχους που διενεργήθηκαν εντοπίζονται σημαντικά προβλήματα διάβρωσης των διατάξεων αγκύρωσης στη βάση των αναρτήρων, με ενδεχόμενη επίδραση του εσωτερικού της αγκύρωσης αλλά και στο σώμα των αναρτήρων. Στη βάση των ανωτέρω θεωρούμε αναγκαίο για την επισκευή των προβληματικών σημείων τη δρομολόγηση των απαραίτητων διαδικασιών αποκατάστασης του απαιτούμενου επιπέδου στατικής επάρκειας του εμβληματικού αυτού έργου».
Πηγή: in.gr
Latest News
Οι σημαντικότεροι σταθμοί στον εορτασμό της Εργατικής Πρωτομαγιάς - Πότε καθιερώθηκε το 8ωρο
Η πρώτη Εργατική Πρωτομαγιά στην Ελλάδα γιορτάστηκε το 1893, ενώ το 8ωρο καθιερώθηκε πολλές δεκαετίες μετά
Τι αλλάζει στην έκδοση στοιχείων κυκλοφορίας για ρυμουλκούμενα – τρέιλερ
Ποιους αφορά το πεδίο των δικαιούχων της ρύθμισης
DIMAND: Οι μεγάλες επενδύσεις που αλλάζουν την όψη της πόλης
Τα τελευταία χρόνια, η DIMAND έχει στοχεύσει δυναμικά στις αστικές αναπλάσεις, επενδύοντας σε κτήρια, συνδεδεμένα με την ιστορία του κέντρου της Αθήνας και του Πειραιά
Challenges and Delays in Greece’s Hydrocarbon Exploration
Sources disclose that the petroleum companies holding the concessions are seeking partners to jointly invest and share the costs of exploration and drilling.
Συσκευασίες σταφίδας ανακαλεί ο ΕΦΕΤ
Ο Ε.Φ.Ε.Τ. απαίτησε την άμεση ανάκληση του συνόλου της συγκεκριμένης παρτίδας του εν λόγω προϊόντος και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.
Συνεχίζεται η έξοδος των εκδρομέων του Πάσχα – Αυξημένη κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά
Σε εξέλιξη είναι η έξοδος των αδειούχων του Πάσχα, με την κίνηση στα λιμάνια να είναι αυξημένη.
Αντιπαραθέσεις στον δρόμο προς την ηγεσία της Κομισιόν
Η πρόεδρος της Κομισιόν Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν (ΕΛΚ) κλήθηκε να υπεραμυνθεί των πολιτικών της θητείας που φεύγει έχοντας εξ αριστερών της στη σκηνή τον εκπρόσωπο του ακροδεξιού ID Άντερς Βίστισεν
Έκλεισε η πλατφόρμα για την επιστολική ψήφο - Πάνω από 200.000 εγγραφές
Πότε αναμένεται η αποστολή του εκλογικού φακέλου
Γενικά αίθριος καιρός - Θυελλώδεις άνεμοι στο Αιγαίο
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού
Επιστροφή πινακίδων οχημάτων από τον Δήμο Αθηναίων λόγω Πάσχα
Οι οδηγοί μπορούν να παραλαμβάνουν τις πινακίδες από τα γραφεία της Δημοτικής Αστυνομίας του Δήμου Αθηναίων (Αγ. Κωνσταντίνου 14, 1ος όροφος), από τις 09.00 έως τις 15.00.