Το ανθρώπινο στοιχείο, τη περιβαλλοντική συνείδηση και την ασφάλεια χαρακτήρισε ως ακρογωνιαίους λίθους της αειφορίας και της ποιοτικής ναυτιλίας η πρόεδρος της HELMEPA και της INTERMEPA και CEO της Diana Shipping, Σεμίραμις Παληού, μιλώντας στο 13 Annual Capital Link Shipping Forum.
Η κ. Παληού αναφέρθηκε σε ένα μέλλον γεμάτο προκλήσεις, σχετικά με την προσπάθεια της παγκόσμιας ναυτιλίας να πετύχει την απαλλαγή από τον άνθρακα και την πράσινη μετάβαση. Όπως είπε «Έχουμε μπροστά μας ένα μνημειώδες έργο να πετύχουμε. Εργαζόμαστε για ασφαλή πλοία σε καθαρές θάλασσες ενώ μειώνουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Είναι η ηθική μας ευθύνη».
Μιλώντας για το ανθρώπινο δυναμικό, η επικεφαλής της HELMEPA και της INTERMEPA, τόνισε πως 800.00 ναυτικοί θα χρειαστεί να κάνουν reskilling, να επανεκπαιδευτούν δηλαδή στις νέες τεχνολογίες και στα εναλλακτικά καύσιμα που θα ενσωματωθούν στον κλάδο.
Ανάγκη για νέα ταλέντα
Ιδιαίτερη σημασία έδωσε και στην ανάγκη προσέλκυσης νέων ανθρώπων στην θάλασσα, κάνοντας λόγο για την προσπάθεια που γίνεται να ενταχθούν στην ναυτιλία τα νέα ταλέντα του μέλλοντος. «Πρέπει να δημιουργηθούν ευκαιρίες που θα εμπνεύσουν την νέα γενιά να έρθει μαζί μας και να συμβάλλει στο μέλλον της βιώσιμης ναυτιλίας».
Επιπρόσθετα, η Σεμίραμις Παληού χαρακτήρισε την ναυτιλία ως τις αρτηρίες και τις φλέβες της παγκοσμιοποίησης, που ενώνουν χώρες, αγορές και ανθρώπους. Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε πως είναι μεγάλη η ευθύνη, αλλά και υπερηφάνεια η προώθηση και εξασφάλιση της βιωσιμότητας για τις γενιές που θα έρθουν. «Δεν είναι μόνο η επίτευξη των στόχων, αλλά και το να παραδώσουμε ένα καλύτερο περιβάλλον στη νέα γενιά», επεσήμανε χαρακτηριστικά.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda