Την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου ανοίγει το νέο κατάστημα JYSK στις Τζιτζιφιές.
Η JYSK διαθέτει πλέον 57 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα αλλά και το ηλεκτρονικό κατάστημα JYSK.gr ενώ το πλάνο επέκτασής της προβλέπει αρκετά ακόμα νέα καταστήματα στη χώρα μας.
Η JYSK άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015. Στα χρόνια που ακολούθησαν η JYSK προχώρησε σε εντατική ανάπτυξη του δικτύου της που με το νέο κατάστημα στις Τζιτζιφιές θα αριθμεί πλέον 57 φυσικά καταστήματα στη χώρα μας. Παράλληλα λειτουργεί με μεγάλη επιτυχία το ηλεκτρονικό κατάστημα JYSK.gr ενώ η JYSK διαθέτει και εξιδεικευμένο τμήμα Β2Β για τους επαγγελματίες πελάτες της.
Tο πλάνο της διεθνούς αλυσίδας από τη Δανία με όλα τα είδη για το σπίτι και τον ύπνο προβλέπει ένα πανελλαδικό δίκτυο με πάνω από 70 καταστήματα ή και περισσότερα αν βρεθούν τα κατάλληλα σημεία σε πόλεις της περιφέρειας ή δήμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης που δεν διαθέτουν ήδη κατάστημα.
Το νέο οικονομικό έτος της JYSK ξεκίνησε την 1η Σεπτεμβρίου και ο Sandor Szimeiszter, Country Director JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας είναι αισιόδοξος ότι θα είναι το ίδιο επιτυχημένο όσο και το προηγούμενο. «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί το οικονομικό έτος που ολοκληρώθηκε τον Αύγουστο έκλεισε με εντυπωσιακά αποτελέσματα καθώς πετύχαμε ανάπτυξη τζίρου 18% και φτάσαμε τα 97.5 εκ. ευρώ. Επίσης ανοίξαμε δύο νέα καταστήματα και ανακαινίσαμε άλλα εννέα στο νέο store concept 3.0. Όλα αυτά έγιναν χάρη στην καταπληκτική ομάδα της JYSK Ελλάδας και στην αφοσίωση στους στόχους που έχει δείξει όλα αυτά τα χρόνια. Στόχος μας πάντα είναι η ικανοποίηση των πελατών μας και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε προς αυτή την κατεύθυνση» δήλωσε ο κύριος Szimeiszter.
Latest News
Ο μοναδικός έλληνας CEO στο επιχειρηματικό summit του Μακρόν
Τι συζήτησε o επικεφαλής της Sunlight με τον Γάλλο πρόεδρο στο Παλάτι των Βερσαλλιών
Τα «ντεσού» της πώλησης του 5% της Foodlink – Τα σενάρια για τον αγοραστή
Η συναλλαγή πυροδότησε ένα πρωτοφανές ράλι της μετοχής στο ταμπλό
Μετά από 116 χρόνια αλλάζει επωνυμία η Mytilineos – Ποιο θα είναι το νέο brand;
Η τελική απόφαση και το σενάριο για αποσύνδεση από το επώνυμο του Ευάγγελου Μυτιληναίου
Τι σχεδιάζει η Prodea για τα «Αηδονάκια» και το «Αθηνών Αρένα»
Έμφαση σε logistics, «πράσινα» γραφεία και high end τουριστικά ακίνητα - Συνεχίζεται η προσπάθεια διάθεσης μετοχών και διεύρυνσης του free float
Επιστροφή μετρητών στην οικογένεια Παντελιάδη – Τα σχέδια επέκτασης σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη
Νέα καταστήματα My Market Local στη Θεσσαλονίκη – Στο ραντάρ η Κρήτη
Τι απαντά η Κρητικός για το πρόστιμο από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Διευκρινίσεις της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός για την επιβολή προστίμου από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Σωληνουργεία Κορίνθου: Με «πράσινο» χάλυβα ο νέος αγωγός που ανέλαβε στη Β. Θάλασσα
Σωλήνες χάλυβα χαμηλών εκπομπών CO2 για την τελευταία ανάθεση έργου στη Σωληνουργεία Κορίνθου
Στη Intrafashion τα brands «Terranova» και «Calliope» στην Ελλάδα
Η συμφωνία προβλέπει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας
Τα Public Ιωαννίνων μεγαλώνουν και γίνονται «Public + home»
Οι καινοτόμες υπηρεσίες και οι προσφορές
Πράσινο φως για την εξαγορά της Euromedica από τις Strix - Farallon
Οι σχετικές αγορές προϊόντος που αφορούν την συγκέντρωση είναι οι α) αγορά των ιδιωτικών γενικών κλινικών και β) αγορά ιδιωτικών διαγνωστικών κέντρων