
Με τις τιμές της βενζίνης να ανεβαίνουν συνεχώς προς τα πάνω και την κίνηση στους δρόμους να είναι πλέον αφόρητη, κάθε φορά που πας να σκεφτείς πώς θα εξοικονομήσεις όσο το δυνατόν περισσότερη βενζίνη και χρήματα, η πραγματικότητα σε προσγειώνει, τις περισσότερες φορές απότομα.
Mην ανησυχείς όμως! Εμείς είμαστε εδώ για εσένα. Ψάξαμε, βρήκαμε και σου παρουσιάζουμε όλους τους έξυπνους τρόπους για να καις λιγότερη βενζίνη.
Ας δούμε αναλυτικά…
Μην κάνεις απότομα φρεναρίσματα και μην επιταχύνεις απότομα
Αν έχεις μάθει να οδηγείς με απότομους χειρισμούς, να σε ενημερώσουμε πως έχεις μάθει το αυτοκίνητό σου να καταναλώνει περισσότερη βενζίνη. Καλό είναι λοιπόν να αλλάξεις λίγο τον τρόπο της οδήγησής σου για το καλό της τσέπης σου.
Μην οδηγείς με ανοιχτά παράθυρα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας
Αυτό γιατί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου βοηθάει στην εξοικονόμηση καυσίμων.
Γενικά καλό είναι να οδηγείς με κλειστά παράθυρα στις εθνικές οδούς και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, καθώς όταν πορεύεσαι με μεγάλη ταχύτητα, τα ανοιχτά παράθυρα αυξάνουν την αντίσταση που προκαλείται από τον αέρα, πράγμα που μπορεί να σημαίνει έως και 10% περισσότερη κατανάλωση βενζίνης.
Μην ξεχνάς τη ζυγοστάθμιση
Οι ρόδες που «τραβάνε» προς τα πλάγια, ευθύνονται για έως και 31% μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης οπότε μην αμελείς τη ζυγοστάθμιση.
Σβήσε τη μηχανή
Τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν ρύθμιση να σβήνουν αυτόματα τη μηχανή όταν περιμένεις για πολλή ώρα σε κάποιο φανάρι ή στην κίνηση. Ο λόγος είναι η εξοικονόμηση βενζίνης. Έτσι την επόμενη φορά που θα έχεις κολλήσει κάπου στην κίνηση, μην κρατάς αναμμένη τη μηχανή.
Άλλαζε τακτικά μπουζί
Αν δεις ότι ξαφνικά καις περισσότερη βενζίνη, το πιθανότερο είναι πως χρειάζεσαι καινούρια μπουζί. Αυτό γιατί ένα μπουζί που δεν έχει αλλαχθεί όταν πρέπει, τείνει να οδηγεί σε μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης.


Latest News

La Repubblica: Θετική αποτίμηση της πορείας της ελληνικής οικονομίας
Όπως σημειώνει για τα πλεονάσματα του 2024 πρόκειται για «εξαιρετική επίδοση για μία χώρα όπως η Ελλάδα, η οποία πριν από 15 χρόνια είχε υποστεί υποβάθμιση του δημόσιου χρέους της σε junk bond

Επιστρέφουν τα χρήματα από τους Αναπτυξιακούς Νόμους που δεν αξιοποιήθηκαν - Τι είπε ο Θεοδωρικάκος
Σε ό,τι αφορά στις τιμές του Πάσχα ο κ. Θεοδωρικάκος κάλεσε τους αρχηγούς της αντιπολίτευσης να δείξουν περισσότερη υπευθυνότητα

Οδηγός για τα καταπατημένα - Πώς θα αποκτήσετε τίτλους ιδιοκτησίας
10+3 ερωταπαντήσεις για την απόκτηση των τίτλων ιδιοκτησίας για καταπατημένα ακίνητα – Οι ημερομηνίες «κλειδιά» για την εξαγορά και η διαδικασία για την κατοχύρωση της περιουσίας

Οι «αστερίσκοι» στον δρόμο για το δημόσιο χρέος μέχρι το 2032
Ακόμη και αν αυτή η κυβερνητική πρόβλεψη για δημόσιο χρέος στο 140% του ΑΕΠ το 2027 καταστεί γεγονός, το ελληνικό χρέος θα παραμένει το υψηλότερο στην ευρωζώνη

Κίνητρα για επενδύσεις σε παραμεθόριες περιοχές - Τι περιλαμβάνεται
Παρεμβάσεις για τον παραγωγικό μετασχηματισμό σε τμήματα της χώρας που αντιμετωπίζουν οικονομικά και δημογραφικά προβλήματα

Πιερρακάκης στην εαρινή σύνοδο του ΔΝΤ: Δεν σκοπεύουμε να μεταφέρουμε το βάρος στις επόμενες γενιές
Ιδιαίτερη μνεία στην εξυγίανση του τραπεζικού τομέα έκανε ο Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στο πλαίσιο της εαρινής συνόδου του ΔΝΤ

Σκέρτσος: Οι 10 πολιτικές της κυβέρνησης για προσιτή στέγη
Ανάρτηση του υπουργού Επικρατείας Ακη Σκέρτσου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη - Καμπανάκι από το ΚΕΠΕ
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα η ελληνική αγορά εργασίας –και συνολικά η χώρα– είναι το δημογραφικό, τονίζει ο πρόεδρος του ΚΕΠΕ, Παναγιώτης Λιαργκόβας
![ΔΝΤ: Καμπανάκι για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/05/30859482_Sharone-perlstein-microfinanace-debt-800x500_c-600x375-1-1.jpg)
Καμπανάκι ΔΝΤ για δημόσιο χρέος από δασμούς και αμυντικές δαπάνες - Τι λέει για την Ελλάδα [γράφημα]
Το ΔΝΤ προβλέπει πλέον ότι το παγκόσμιο δημόσιο χρέος θα αυξηθεί κατά 2,8 ποσοστιαίες μονάδες φέτος

Τα 2+1 ατού για την προσέλκυση νέων επενδύσεων – Το στοίχημα της Ελλάδας
Τι λένε παράγοντες της αγοράς για την ικανότητα της Ελλάδας να διατηρήσει τους ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης – Το αγκάθι της αβεβαιότητας