Σε μείωση των προβλέψεων για τις ελεύθερες ταμειακές ροές προχώρησε ο γαλλικός όμιλος κατασκευής τρένων Alstom, επισημαίνοντας τις καθυστερήσεις παραγγελιών και την αύξηση της παραγωγής που επιβάρυναν τα ταμειακά της διαθέσιμα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Όπως ανακοινώθηκε, η Alstom, η οποία -μεταξύ άλλων- κατασκευάζει τα εμβληματικά τρένα υψηλής ταχύτητας TGV της Γαλλίας, αναμένει ταμειακές εκροές 500 έως 750 εκατ. ευρώ για το σύνολο του έτους, μετά από προκαταρκτική εκροή 1,15 δισ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο και πολύ πάνω από τη συναίνεση για εκροή 152 εκατ. ευρώ που επικαλείται η Jefferies.

Τέμπη και Alstom: Η εταιρεία με τον «αυτόματο πιλότο» που θα έβαζε την ψηφιακή σηματοδότηση

«Έχουμε εμπλακεί σε μια απότομη αύξηση, ιδίως στη δραστηριότητα του τροχαίου υλικού. Αυτό, σε συνδυασμό με έργα παλαιού τύπου που ολοκληρώνονται την ίδια στιγμή, επιβαρύνει την ελεύθερη ταμειακή ροή στο πρώτο εξάμηνο», ανέφερε η Alstom. Παράλληλα, η εταιρεία αναφέρθηκε στη στενή αλυσίδα εφοδιασμού και στην καθυστέρηση ολοκλήρωσης του προγράμματος Aventra στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι αναλυτές της Citi ήταν λιγότερο ανήσυχοι για τη ρευστότητα, αλλά παρόλα αυτά πρόσθεσαν ότι «το προηγούμενο ιστορικό σχετικά με τα μετρητά σημαίνει ότι η βελτίωσή τους δεν είναι ακόμη εμφανής».

Βασική αστοχία

Ο αναλυτής της UBS Supriya Subramanian δήλωσε σε σημείωμά του ότι η ελεύθερη ταμειακή ροή ήταν η «βασική αστοχία» από την ενημέρωση της Τετάρτης, ενώ οι παραγγελίες και οι πωλήσεις της Alstom ήταν επίσης κατώτερες των προσδοκιών. Οι παραγγελίες εξαμήνου μειώθηκαν στα 8,4 δισεκατομμύρια ευρώ, από 10,1 δισεκατομμύρια την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, δήλωσε η Alstom, προσθέτοντας ότι αναμένει βελτίωση το δεύτερο εξάμηνο του οικονομικού έτους.

Την ίδια ώρα, οι προκαταρκτικές πωλήσεις ήταν 8,3 δισ. ευρώ το εξάμηνο, ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με τα 8,0 δισ. που είχαν καταγραφεί ένα χρόνο νωρίτερα. Ο όμιλος επιβεβαίωσε επίσης τον στόχο του για ένα προσαρμοσμένο περιθώριο EBIT περίπου 6% για ολόκληρο το έτος και επανέλαβε την ενδιάμεση καθοδήγησή του.

«Το βλέπουμε αυτό ως ένα σημαντικό πλήγμα στην αξιοπιστία της διοίκησης», ανέφεραν οι αναλυτές της Deutsche Bank σε σημείωμά τους, προσθέτοντας ότι τώρα αναμένουν ότι η Alstom θα κλείσει το σύνολο του έτους με καθαρό χρέος 3 δισ. ευρώ, περίπου 1 δισ. ευρώ υψηλότερο από ό,τι αναμενόταν προηγουμένως.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή