Για τους περισσότερους ο χρόνος είναι ίσως το πολυτιμότερο αγαθό. Ο λόγος απλός, αν αναλογιστούμε ότι μοιραζόμαστε τον χρόνο μας με αυτούς που αγαπάμε: την οικογένεια, τους φίλους, κάνοντας το αγαπημένο μας χόμπι ή δουλεύοντας.
Προφανώς δεν θέλουμε τυπικές υποχρεώσεις να διαταράσσουν τον πολύτιμο χρόνο μας. Μία τέτοια υποχρέωση θα μπορούσε να είναι και το σέρβις του αυτοκινήτου μας ή μία έκτακτη επισκευή που θα μας… βγάλει εκτός προγραμματισμού.
Ειδικά για τις τελευταίες περιπτώσεις και για να μην διαταράσσεται η… ηρεμία μας ξεχωρίζει η δωρεάν υπηρεσία Pick Up and Redelivery που προσφέρουν οι Jaguar και Land Rover, με παραλαβή του αυτοκινήτου από το χώρο του πελάτη προς το συνεργείο και επιστροφή του μετά την ολοκλήρωση του σέρβις ή της επισκευής.
Σημειώνεται ότι η υπηρεσία προσφέρεται ανεξαιρέτως στους ιδιοκτήτες όλων των μοντέλων Jaguar, Range Rover, Defender, και Discovery χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τον πελάτη εντός 50 χιλιομέτρων απόσταση από το επίσημο σημείο σέρβις.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρεται ως ένα από τα premium services που προσφέρουν τα εν λόγω πολυτελή brands, τα οποία μεταξύ άλλων προσφέρουν και πενταετή εγγύηση, κάτι που ισχύει για τη μεν Jaguar από πέρσι ενώ πλέον (από 1η Σεπτεμβρίου 2023) είναι διαθέσιμη και σε όλα τα μοντέλα της Land Rover.
Στην ίδια λογική εντάσσεται και η πενταετής συνδρομή Incontrol Remote, ενός έξυπνου συνδυασμού αυτόματων κλήσεων έκτακτης ανάγκης και δυνατότητας απομακρυσμένης αλληλεπίδρασης με το όχημά σας από οπουδήποτε.
Τόσο η υπηρεσία Pick Up and Redelivery όσο και η πενταετής εγγύηση δεν αποτελούν μεμονωμένες παροχές. Αντίθετα, αποτελούν τμήμα της συνολικής αντίληψης του ομίλου JLR (Jaguar, Range Rover, Defender, Discovery) για πνευματική ηρεμία του πελάτη (peace of mind). Σε αυτή ακριβώς τη λογική εντάσσονται και τα Service Plans των brands του ομίλου, τα οποία μπορούν να αγοραστούν από τον πελάτη είτε κατά τη στιγμή της αγοράς του αυτοκινήτου του, είτε αργότερα, επιλέγοντας χρονική διάρκεια και χιλιόμετρα.
Η δυνατότητα επιλογής ως προς τη χρονική διάρκεια του προγράμματος είναι από 24 έως 60 μήνες και ως προς τα χιλιόμετρα έως 100.000 χλμ. Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα είναι προαιρετικό και διατίθεται αποκλειστικά μέσω των Επίσημων Συνεργατών της μάρκας.
Στα προτερήματα των Service Plans περιλαμβάνεται το γεγονός ότι ο πελάτης προπληρώνει το συνολικό κόστος των προγραμματισμένων service που θα χρειαστούν στο χρονικό διάστημα που θα επιλέξει. Το κόστος έχει υπολογιστεί βάσει των τρεχουσών τιμών, εξασφαλίζοντας ότι η όποια μελλοντική προσαύξηση σε ανταλλακτικά και εργασία δεν θα τον επηρεάσει.
Επιπλέον, το κόστος μπορεί να ενταχθεί στο συνολικό πρόγραμμα χρηματοδότησης του αυτοκινήτου και να επιμεριστεί στο μηνιαίο μίσθωμα σε περιπτώσεις leasing, ενώ παράλληλα δίνονται οι επιλογές εξόφλησης είτε σε δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας, είτε εφάπαξ.
Τέλος, το πρόγραμμα συνοδεύει το αυτοκίνητο, ακόμη και σε περίπτωση μεταβίβασης σε νέο ιδιοκτήτη ενώ όλες οι εργασίες πραγματοποιούνται με χρήση γνήσιων ανταλλακτικών και λιπαντικών.
Latest News
Η συγχώνευση έφερε οργανική κερδοφορία 27,3 εκατ. ευρώ για την Attica Bank
Στόχος για την Attica Bank η πλήρης εξυγίανση εντός του 2024 και η λειτουργική συγχώνευση μέσα στο 2025
Startups στην Ελλάδα: Οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital και την υποστήριξη της EATE παρουσίασε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά το report Startups in Greece
Νέες προοπτικές για την Υδρόγειο Ασφαλιστική με την ένταξή της στον Όμιλο Reale
Το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της πραγματοποίησε η Υδρόγειος Ασφαλιστική με βραβεύσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις