
Θα ξεπεράσει τα 200 εκατ. ευρώ ο τζίρος της L’Oreal Hellas εφέτος, διατηρώντας την κυριαρχία της στην εγχώρια αγορά καλλυντικών. Μάλιστα, σύμφωνα με την κα Alessandra Delfini, τη νέα γενική διευθύντρια της εταιρείας, οι θετικές επιδόσεις του γαλλικού κολοσσού αναμένεται να συνεχιστούν και το 2024, χρονιά κατά την οποία οι πληθωριστικές πιέσεις θα αποκλιμακωθούν, όπως ανέφερε η ίδια.
Σε επίπεδο πωλήσεων σε αξία η L’Oreal Hellas «τρέχει» με ρυθμό ανάπτυξης που ξεπερνά το 10%, πολλαπλάσιο σε σχέση με σύνολο της αγοράς καλλυντικών, η οποία με βάση συντηρητικές εκτιμήσεις αναπτύσσεται με ρυθμό περίπου 3,5%.
L’Oréal: Προβλέπει «έκρηξη» της αγοράς ομορφιάς έως το 2030
Όπως είπε η κα Delfini στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου για το πρόγραμμα βιωσιμότητας «L’Oreal for the Future», όλα τα κανάλια διανομής της εταιρείας παρουσιάζουν θετικό πρόσημο, ενώ συμβολή στην ανάπτυξη έχει και ο τουρισμός.
Η εταιρεία διατηρεί την ηγετική θέση της στην ελληνική αγορά καλλυντικών με ενισχυμένα μερίδια, ενώ σύμφωνα με την επικεφαλής σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης έχει και ο κλάδος των organic προϊόντων ομορφιάς.
Όσον αφορά τις πληθωριστικές πιέσεις, η κα Delfini επισήμανε ότι η βιομηχανία της ομορφιάς αντέχει και αναπτύσσεται. Οι τάσεις που καταγράφονται είναι ανάπτυξη στις κατηγορίες entry level αλλά και τα πολυτελή προϊόντα που κινούνται δυναμικά.
Αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας
Με 28 μάρκες, καλύπτοντας όλο το τιμολογιακό «τόξο», η L’Oreal πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 186,78 εκατ. ευρώ το 2022 σε σχέση με τα 169,97 εκατ. ευρώ του 2021, ενώ η κερδοφορία της σημείωσε άνοδο σε διψήφιο ποσοστό.
Τα καθαρά κέρδη της χρήσης 2022 ανήλθαν σε 19,8 εκατ. ευρώ ενισχυμένα κατά 15,8% δίνοντας τη δυνατότητα στη διοίκηση να προτείνει γενναίο μέρισμα. Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της, η διοίκηση προτείνει μέρισμα 3,45 ευρώ ανά μετοχή ή συνολικό μέρισμα 19,8 εκατ. ευρώ.
Αξίζει να αναφερθεί πως η εταιρεία έκλεισε το 2022 με τα υψηλότερα διαθέσιμα που είχε ποτέ στην ιστορία της. Συγκεκριμένα, τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στο τέλος της χρήσης 2022 ανέρχονταν σε 30,45 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7,36% σε σχέση με τα 28,36 εκατ. ευρώ του 2021. Μάλιστα στην οικονομική έκθεση σημειώνεται πως «η εταιρεία εκτιμά ότι οι ταμειακές ροές του 2023 θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται, ακολουθώντας το ρυθμό αύξησης των εργασιών της».
Σημειώνεται ότι η L’Oreal έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 1937, με τα πρώτα της προϊόντα να κυκλοφορούν στην αγορά μέσα από το κανάλι της επιλεκτικής διανομής. Από το 1970 δραστηριοποιείται μέσω θυγατρικής και σήμερα έχει παρουσία σε καταστήματα καλλυντικών, φαρμακεία και σούπερ μάρκετ, ενώ έχει αναπτύξει και ψηφιακό κανάλι διανομής.
Πρόγραμμα βιωσιμότητας
Η ελληνική θυγατρική, ακολουθώντας το πρόγραμμα του Ομίλου L’Oreal για τη μείωση του αντίκτυπου της στο περιβάλλον, δεσμεύεται μεταξύ άλλων ότι:
– Μέχρι το 2025, όλες οι εγκαταστάσεις της θα έχουν επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα, μέσα από τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
– Μέχρι το 2030, το 100% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται στις συσκευασίες των προϊόντων της θα προέρχονται είτε από ανακυκλωμένες πηγές είτε από πηγές βιολογικής προέλευσης.
– Μέχρι το 2030, θα μειώσει κατά 50% ανά τελικό προϊόν, σε σύγκριση με το 2016, τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που σχετίζονται με τις μεταφορές των προϊόντων της.
– Μέχρι το 2030, 100% των εγκαταστάσεων της θα έχουν θετικό αντίκτυπο στη βιοποικιλότητα σε σχέση με το 2019.
– Μέχρι το 2025, 100% των νέων προθηκών και επίπλων της στα σημεία πώλησης θα έχουν οικολογικό σχεδιασμό, λαμβάνοντας υπόψη της αρχές της κυκλικής οικονομίας για το τέλος της ζωής των υλικών, και 100% των νέων μας καταστημάτων θα είναι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα ακολουθώντας τις αρχές βιωσιμότητας της εταιρείας.


Latest News

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank