Θα ξεπεράσει τα 200 εκατ. ευρώ ο τζίρος της L’Oreal Hellas εφέτος, διατηρώντας την κυριαρχία της στην εγχώρια αγορά καλλυντικών. Μάλιστα, σύμφωνα με την κα Alessandra Delfini, τη νέα γενική διευθύντρια της εταιρείας, οι θετικές επιδόσεις του γαλλικού κολοσσού αναμένεται να συνεχιστούν και το 2024, χρονιά κατά την οποία οι πληθωριστικές πιέσεις θα αποκλιμακωθούν, όπως ανέφερε η ίδια.
Σε επίπεδο πωλήσεων σε αξία η L’Oreal Hellas «τρέχει» με ρυθμό ανάπτυξης που ξεπερνά το 10%, πολλαπλάσιο σε σχέση με σύνολο της αγοράς καλλυντικών, η οποία με βάση συντηρητικές εκτιμήσεις αναπτύσσεται με ρυθμό περίπου 3,5%.
L’Oréal: Προβλέπει «έκρηξη» της αγοράς ομορφιάς έως το 2030
Όπως είπε η κα Delfini στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου για το πρόγραμμα βιωσιμότητας «L’Oreal for the Future», όλα τα κανάλια διανομής της εταιρείας παρουσιάζουν θετικό πρόσημο, ενώ συμβολή στην ανάπτυξη έχει και ο τουρισμός.
Η εταιρεία διατηρεί την ηγετική θέση της στην ελληνική αγορά καλλυντικών με ενισχυμένα μερίδια, ενώ σύμφωνα με την επικεφαλής σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης έχει και ο κλάδος των organic προϊόντων ομορφιάς.
Όσον αφορά τις πληθωριστικές πιέσεις, η κα Delfini επισήμανε ότι η βιομηχανία της ομορφιάς αντέχει και αναπτύσσεται. Οι τάσεις που καταγράφονται είναι ανάπτυξη στις κατηγορίες entry level αλλά και τα πολυτελή προϊόντα που κινούνται δυναμικά.
Αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας
Με 28 μάρκες, καλύπτοντας όλο το τιμολογιακό «τόξο», η L’Oreal πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 186,78 εκατ. ευρώ το 2022 σε σχέση με τα 169,97 εκατ. ευρώ του 2021, ενώ η κερδοφορία της σημείωσε άνοδο σε διψήφιο ποσοστό.
Τα καθαρά κέρδη της χρήσης 2022 ανήλθαν σε 19,8 εκατ. ευρώ ενισχυμένα κατά 15,8% δίνοντας τη δυνατότητα στη διοίκηση να προτείνει γενναίο μέρισμα. Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της, η διοίκηση προτείνει μέρισμα 3,45 ευρώ ανά μετοχή ή συνολικό μέρισμα 19,8 εκατ. ευρώ.
Αξίζει να αναφερθεί πως η εταιρεία έκλεισε το 2022 με τα υψηλότερα διαθέσιμα που είχε ποτέ στην ιστορία της. Συγκεκριμένα, τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στο τέλος της χρήσης 2022 ανέρχονταν σε 30,45 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7,36% σε σχέση με τα 28,36 εκατ. ευρώ του 2021. Μάλιστα στην οικονομική έκθεση σημειώνεται πως «η εταιρεία εκτιμά ότι οι ταμειακές ροές του 2023 θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται, ακολουθώντας το ρυθμό αύξησης των εργασιών της».
Σημειώνεται ότι η L’Oreal έχει παρουσία στην Ελλάδα από το 1937, με τα πρώτα της προϊόντα να κυκλοφορούν στην αγορά μέσα από το κανάλι της επιλεκτικής διανομής. Από το 1970 δραστηριοποιείται μέσω θυγατρικής και σήμερα έχει παρουσία σε καταστήματα καλλυντικών, φαρμακεία και σούπερ μάρκετ, ενώ έχει αναπτύξει και ψηφιακό κανάλι διανομής.
Πρόγραμμα βιωσιμότητας
Η ελληνική θυγατρική, ακολουθώντας το πρόγραμμα του Ομίλου L’Oreal για τη μείωση του αντίκτυπου της στο περιβάλλον, δεσμεύεται μεταξύ άλλων ότι:
– Μέχρι το 2025, όλες οι εγκαταστάσεις της θα έχουν επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα, μέσα από τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
– Μέχρι το 2030, το 100% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται στις συσκευασίες των προϊόντων της θα προέρχονται είτε από ανακυκλωμένες πηγές είτε από πηγές βιολογικής προέλευσης.
– Μέχρι το 2030, θα μειώσει κατά 50% ανά τελικό προϊόν, σε σύγκριση με το 2016, τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που σχετίζονται με τις μεταφορές των προϊόντων της.
– Μέχρι το 2030, 100% των εγκαταστάσεων της θα έχουν θετικό αντίκτυπο στη βιοποικιλότητα σε σχέση με το 2019.
– Μέχρι το 2025, 100% των νέων προθηκών και επίπλων της στα σημεία πώλησης θα έχουν οικολογικό σχεδιασμό, λαμβάνοντας υπόψη της αρχές της κυκλικής οικονομίας για το τέλος της ζωής των υλικών, και 100% των νέων μας καταστημάτων θα είναι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα ακολουθώντας τις αρχές βιωσιμότητας της εταιρείας.
Latest News
Πώς η Alpha Bank θα επιστρέψει 1,1 δισ. ευρώ στους μετόχους έως το 2026
Προϋπόθεση η λήψη των απαραίτητων εγκρίσεων από τον επόπτη
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός προτεραιότητα για 8 στις 10 ελληνικές επιχειρήσεις
Συγκρατημένη αισιοδοξία και αναζήτηση νέων προοπτικών για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Οι διακρίσεις του ΟΦΕΤ σε διαγωνισμούς καινοτομίας
Για προϊόντα και υπηρεσίες, στο πλαίσιο των διοργανώσεων «Green Brand Awards»
Έπεσαν οι υπογραφές μεταξύ ΕΚΤΕΡ και ΙΤΕ
Τι περιλαμβάνει η σμυφωνία μεταξύ των δύο πλευρών
Συμφωνία Lamda με Κωστέα - Γείτονα για εκπαιδευτικό ίδρυμα στο Ελληνικό
Η μακροχρόνια σύμβαση μίσθωσης προβλέπει την ανάπτυξη και λειτουργία εκπαιδευτικού ιδρύματος στο Ελληνικό
Η μόδα επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας - Από τη ναυαρχίδα της Zara μέχρι το Αρσάκειο
Από τη ναυαρχίδα της Zara μέχρι το Αρσάκειο και το Notos com, το ενδιαφέρον εστιάζεται μεταξύ Ερμού και Σταδίου - Κομβικός ο ρόλος των ακινήτων και των ξενοδοχείων
Αλμα 89,9% στα καθαρά κέρδη της Alpha Bank το α΄τρίμηνο - Επιστροφή 122 εκατ. στους μετόχους
Ο Δείκτης Μη Εξυπηρετούμενων Ανοιγμάτων του Ομίλου παρέμεινε αμετάβλητος σε 6%
«Ερμής», η νέα συμμαχία των μικρών σούπερ μάρκετ
Στόχος του νέου σχήματος η αναβάθμιση των μεμονωμένων σούπερ μάρκετ με υπηρεσίες και προϊόντα που θα τα διαφοροποιεί από τις μεγάλες αλυσίδες
«Χτυπάει» ελαιόλαδο και καλλυντικά ο Νίκος Καραμούζης – Τα σχέδια για την ΕΨΑ
Επενδύσεις 5 εκατ. ευρώ στην αιωνόβια ΕΨΑ και οι υψηλοί στόχοι - Οι σχέσεις με τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο και τον Απόστολο Ταμβακάκη
Κρασί, βιομηχανία και ιστορία
Ένα βιβλίο ανασυνθέτει την ιστορία γύρω από την βιομηχανία Achaia Clauss και μαζί έναν ολόκληρο κόσμο