Στοχεύοντας στους νεότερους καταναλωτές που αναζητούν συγκεκριμένα γευστικά χαρακτηριστικά σε τρόφιμα και ποτά, η Nespresso συνεργάστηκε με την Blue Bottle για να δημιουργήσουν μια πρώτη στο είδος της κάψουλα που συνδυάζει τη μαζικότητα με τον specialty καφέ.
Οι δύο εταιρείες άρχισαν αυτή την εβδομάδα να κυκλοφορούν το Blend No. 1, ένα περιορισμένης έκδοσης ήπιο χαρμάνι με καφέ από Αιθιοπία και Ουγκάντα. Η κάψουλα, σχεδιασμένη για να ταιριάζει στις μηχανές Vertuo της Nespresso, έχει το χαρακτηριστικό γαλάζιο χρώμα της Blue Bottle ακι διατίθεται αρχικά στις μπουτίκ της Nespresso σε όλο τον κόσμο από τις 6 Οκτωβρίου, ενώ η ολοκληρωμένη σειρά θα κυκλοφορήσει στις 18 Οκτωβρίου.
Καφές: Καμπανάκι για την παγκόσμια παραγωγή – Φόβοι για σοβαρές ελλείψεις
Ο διευθύνων σύμβουλος της Nespresso Alfonso Gonzalez Loeschen δήλωσε στο Modern Retail ότι «ο στόχος του Blend No. 1 δεν ήταν απλά να βάλει τον καφέ Blue Bottle στην προηγμένη κάψουλα της Nespresso. Αντίθετα, και οι δύο μάρκες έβαλαν τους coffee masters τους να εργαστούν πάνω στο χαρμάνι την τελευταία τριετία. Ενώ όπως υποδηλώνει και το όνομα -Blend No. 1-, μπορεί να υπάρξουν μελλοντικά χαρμάνια.
«Αρχίσαμε να βλέπουμε τη σύμπνοια μεταξύ των δύο εμπορικών σημάτων», είπε. «Υπήρχε μια κοινή φιλοσοφία που βασίζεται στην ποιότητα, την ασυμβίβαστη ποιότητα και την υπεύθυνη προμήθεια, καθώς και στη σχολαστική προσοχή και το πάθος για τη λεπτομέρεια».
Η Nespresso στοχεύει στους νέους καταναλωτές
Το λανσάρισμα αυτό σηματοδοτεί έναν ακόμη τρόπο με τον οποίο η Nespresso στοχεύει να κερδίσει τους νεότερους σε ηλικία πελάτες, μετά το λανσάρισμα των προσιτών και πολύχρωμων μηχανών Vertuo Pop. Παράλληλα έβγαλε στην αγορά περισσότερες προτάσεις για κρύο καφέ που προτιμ9ούν οι νεότεροι, ενώ συνεργάστηκε και με τα Starbucks σε ένα limited edition blend. Η Nespresso κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους σημείωσε μονοψήφια ανάπτυξη συνολικά, αλλά διψήφια ανάπτυξη με συνεχή αύξηση του μεριδίου αγοράς στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα κέρδη της.
Και για την Blue Bottle, την οποία η Nestlé απέκτησε αγοράζοντας πλειοψηφικό μερίδιο το 2017, η συνεργασία φαίνεται να οδηγεί σε μια μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά. Το συγκεκριμένο coffee brand που συμπλήρωσε 20 χρόνια ζωής, έγινε γνωστό κατά τη διάρκεια του Τρίτου Κύματος Καφέ για την καινοτομία να πουλάει καφέ σε καροτσάκι, πριν καν ανοίξει το πρώτο του καφέ. Τώρα, η Blue Bottle λειτουργεί περισσότερα από 100 cafe παγκοσμίως που διαθέτουν τη μινιμαλιστική καθαρή αισθητική της, από 29 που διατηρούσε το 2016. Ενώ μέσω τους e-shop της πουλάει τον signature καφέ της, έχοντας εγκαινιάσει και ένα προωτοποριακό συνδρομητικό πρόγραμμα.
Η σανίδα σωτηρίας
Ο διευθύνων σύμβουλος της Blue Bottle, Karl Strovink, δήλωσε ότι η εταιρεία του «άρχισε να συνεργάζεται με τη Nespresso για το blend κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν οι καφετέριες ήταν κλειστές και αμφότερες εξέταζαν το μέλλον που θα μπορούσε να έχει ο καφές μέσα σε εκείνη τη συγκυρία. Ήταν ένα είδος σανίδας σωτηρίας και για τους εργαζόμενους και για τις δύο εταιρείες».
Σύμφωνα με την Forrester, η Nespresso επικεντρώθηκε στην τοποθέτησή της ως μάρκα υψηλής ποιότητας που εξυπηρετεί τους πελάτες της. Η δημιουργία νέων προϊόντων είναι ένας τρόπος για να καινοτομήσει και να διατηρήσει τις προσφορές της μάρκας φρέσκες. Και αυτό είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτηριστικό στον καφέ, όπου οι μάρκες για το σπίτι, όπως η Nespresso, ανταγωνίζονται την ευκολία των Starbucks, και πρέπει να έχουν να προτείνουν κάτι άλλο, ξεχωριστό που να προσελκύει τους πελάτες.
Το Blend. No 1 συνδυάζει το specialty χαρακτήρα της Blue Bottle με τα εκλεπτυσμένα στοιχεία της Nespresso, όπως και την τεχνογνωσία και των δύο, ενώ στοχεύει να απευθυνθεί στους καταναλωτές που αναζητούν ένα φλιτζάνι υψηλότερης ποιότητας στο σπίτι. Το σύστημα Vertuo λειτουργεί «διαβάζοντας» την κάψουλα για να καθορίσει τη θερμοκρασία και τη διάρκεια του χρόνου παρασκευής, αξιοποιώντας την φυγόκεντρο.
Latest News
Δεσμεύεται η περιουσία του Πηλαδάκη - Κατηγορία για φοροδιαφυγή και απάτη από την «Αρχή για το Ξέπλυμα»
Περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι αποκόμισε ο επιχειρηματίας Κ. Πηλαδάκης από παράνομες δραστηριότητες
Globalsat: Πρωτοπόρος στον Ψηφιακό και Ενεργειακό Μετασχηματισμό των Επιχειρήσεων
H Globalsat ανέδειξε την ηγετική της θέση στο κορυφαίο αυτό Συνέδριο της Οικονομίας με θέμα «Ένα Νέο Παραγωγικό Μοντέλο – Ελλάδα 2030»
Τι είπαν τα στελέχη των ελληνικών τραπεζών στη Ν. Υόρκη
Οι προοπτικές του κλάδου που παρουσίασαν σε ξένους επενδυτές στο επενδυτικό συνέδριο της Capital Link
Για μεγαλύτερη εξοικονόμηση και αξιοπιστία η θέρμανση είναι Fujitsu
Ένα σύγχρονο κλιματιστικό δημιουργεί την κατάλληλη ατμόσφαιρα όλο το χρόνο, έτσι είναι η καλύτερη επιλογή για μέγιστη άνεση κάθε εποχή
Νέος πρόεδρος στην Alpha Bank o Δημήτρης Τσιτσιράγκος
Ο Δημήτρης Τσιτσιράγκος αναλαμβάνει τα καθήκοντά του στην Alpha Bank από την 1η Ιανουαρίου 2025
«Κάηκαν» οι μπριζόλες του Salt Bae στη Μύκονο – Στο κόκκινο τα εστιατόρια του σεφ
Σε Μύκονο και Λονδίνο ο τζίρος και τα κέρδη των ψητοπωλείων Nusr-Et έχουν πάρει την κάτω βόλτα - Έκλεισε το μπεργκεράδικο στη Νέα Υόρκη
Τι φέρνει η Elpedison σε Helleniq Energy – Το σενάριο για placement και το μέρισμα από ΔΕΠΑ Εμπορίας
Ο Ανδρέας Σιάμισιης CEO της Helleniq Energy στη διάρκεια ενημέρωσης Τύπου απάντησε στην Edison για την αποτίμηση της Elpedison
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
Cash cow η Ελλάδα για τον οίκο Dior - Οι «χρυσές» επιδόσεις σε ένδυση και καλλυντικά
Τζίρος 55 εκατ. ευρώ για luxury ρούχα, παπούτσια και καλλυντικά Dior στην ελληνική αγορά – Το νέο κατάστημα και η συμβολή του τουρισμού
Χτίζει... κόμβο logistics η Huawei στον Πειραιά – Οι νέες επενδύσεις που σχεδιάζει
«Το logistics hub που θα δημιουργηθεί ουσιαστικά θα λειτουργεί σαν πύλη εισόδου των προϊόντων της Huawei προς την Ευρώπη», είπε ο CEO της εταιρείας για τη νοτιοανατολική Ευρώπη