Μετά το Netflix, ήρθε η σειρά της Google να στραφεί στη λειτουργία βιωματικών καταστημάτων. Ο λόγος για το Visitor Experience Center που εγκαινίασε στη Δυτική Ακτή, με αφορμή τη συμπλήρωση 25 χρόνων από από την στιγμή που ο Λάρρυ Πέιτζ και ο Σεργκέι Μπριν δημιούργησαν στο πλαίσιο του διδακτορικού τους στο Στάνφορντ την Google, η οποία εξελίχθηκε σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαδικτυακών υπηρεσιών.

Η εταιρεία γιόρτασε την επέτειο αυτή με μια ανακοίνωση για ένα βιωματικό κέντρο επισκεπτών το οποίο θα βρίσκεται στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο νέο κτίριο Gradient Canopy της Google στο Mountain View. Με έκταση 10.000 τετραγωνικών μέτρων, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους επισκέπτες μια καθηλωτική εμπειρία που προβάλλει τη Google καθώς και την τοπική κοινότητα, καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

Google: Εσωτερική αμφισβήτηση της χρησιμότητας του Bard 

Εκτός από ένα κατάστημα λιανικής πώλησης όπου οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν και να αγοράσουν τα νεότερα gadgets της Google, περιλαμβάνει έναν χώρο εκδηλώσεων που μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από κοινοτικές ομάδες και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, όπως και ένα café, ένα pop-up κατάστημα για την προβολή τοπικών επιχειρήσεων και μια υπαίθρια «πλατεία» με μεγάλες εγκαταστάσεις δημόσιας τέχνης.

Στο κατάστημα Google Store οι επισκέπτες μπορούν να περιηγηθούν και να αγοράσουν τηλέφωνα Pixel, ρολόγια και tablet, φορητά προϊόντα Fitbit, κάμερες Nest και πολλά άλλα, συμπεριλαμβανομένων εμπορευμάτων περιορισμένης κυκλοφορίας. Το 2021, η Google άνοιξε το πρώτο της μόνιμο κατάστημα, στα κεντρικά της γραφεία στο κέντρο του Μανχάταν. Ακολούθησε ένα δεύτερο κατάστημα στη Νέα Υόρκη, το 2022, στο Μπρούκλιν.

Ομοίως, το Café @Mountain View είναι η πρώτη δημόσια προσπάθεια της Google να μπει στην εστίαση, προσφέροντας προσφέρει γεύματα που παρασκευάζονται με εποχιακά, τοπικά υλικά. Η λειτουργία επικεντρώνεται στην αντιμετώπιση των απορριμμάτων, στη μείωση των πλαστικών μιας χρήσης, στην εξοικονόμηση νερού και ενέργειας και στην υπεύθυνη προμήθεια αγαθών.

Μια σειρά από καινοτομίες

Στο κέντρο της Google, κυρίαρχη θέση έχει το The Huddle, ένας χώρος, που έχει σχεδιαστεί ως πλατφόρμα για τις συνδέσεις της κοινότητας και θα φιλοξενεί μια σειρά από δωρεάν εκδηλώσεις και εργαστήρια της ίδιας της Google. Επίσης, κοινοτικές ομάδες και μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί μπορούν να κάνουν κράτηση του χώρου για να διοργανώνουν τις δικές τους συναντήσεις και εκδηλώσεις.

Σε ένα pop-up shop υπάρχει ένας ειδικός χώρος λιανικής πώλησης για τους τοπικούς δημιουργούς που θα παρουσιάσουν τα προϊόντα τους. Η Google συνεργάζεται με το Moment from San Jose Made για να επιμεληθεί μια εναλλασσόμενη επιλογή τοπικών πωλητών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα