«Περιμένετε, το Netflix έχει παιχνίδια;», αναγράφει μια διαφημιστική πινακίδα στη λεωφόρο Sunset του Λος Άντζελες. Όπως όλα δείχνουν, η εταιρεία streaming εργάζεται σκληρά για να ξεκαθαρίσει οποιαδήποτε σύγχυση. Σύμφωνα με την Wall Street Journal, βαθαίνει τη διείσδυσή της στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών, εκμεταλλευόμενη τα στούντιο που έχει αποκτήσει τα τελευταία δύο χρόνια, προκειμένου να δημιουργήσει περισσότερους τίτλους βασισμένους σε δημοφιλείς ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές που έχει προσφέρει στους συνδρομητές του.

Αν και το Netflix μέχρι τώρα επικεντρωνόταν σε παιχνίδια για κινητά – τα οποία απευθύνονται σε απλούς παίκτες που μπορούν να τα «κατεβάσουν» σε smartphone ή tablet – πλέον λαμβάνει μέτρα για να επεκταθεί σε παιχνίδια υψηλότερης ποιότητας που μπορούν να μεταδοθούν από τηλεοράσεις ή υπολογιστές.

Αυτή η προσέγγιση θα το έβαζε απέναντι σε γίγαντες όπως η Sony και η Microsoft, οι οποίες μόλις έκλεισαν την εξαγορά της Activision Blizzard αξίας 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων, και θα έφερνε ορισμένες σημαντικές τεχνικές προκλήσεις.

Netflix: Ποια είναι τα επόμενα επιχειρηματικά σχέδια

Παιχνίδι το Squid Game;

Τους επόμενους αρκετούς μήνες, οι συνδρομητές του Netflix θα μπορούν να παίζουν παιχνίδια στις κινητές συσκευές τους βασισμένα σε επιτυχίες όπως το κορεατικό θρίλερ “Squid Game” και η υπερφυσική κωμωδία “Wednesday”, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν την κατάσταση. Ομοίως, το Netflix συζητά παιχνίδια που βασίζονται στο «Extraction», τη σειρά του Σέρλοκ Χολμς και τη σειρά του «Black Mirror».

Επιπλέον, το Netflix θα συνεχίσει να αδειοδοτεί γνωστά παιχνίδια, όπως το “Bloons TD 6” έως το “Classic Solitaire”, που αποτελούν αυτήν τη στιγμή τη λίστα παιχνιδιών του, ενώ βρίσκεται σε συζητήσεις για την κυκλοφορία ενός παιχνιδιού στη δημοφιλή σειρά δράσης-περιπέτειας “Grand Theft Auto” καθώς επίσης και για τα «House of Cards» και «Stranger Things».

Το Netflix αντιμετώπισε ελάχιστο ανταγωνισμό στις πρώτες μέρες της ανάβασής του στη ροή βίντεο. Το gaming είναι διαφορετικό. Είναι μια βιομηχανία δεκαετιών που κυριαρχείται από μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο, με παγκόσμιες πωλήσεις να αναμένεται να φτάσουν τα 187,7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Newzoo.

Χωρίς χρέωση

Το Netflix δεν παράγει έσοδα από τα παιχνίδια του. Οι συνδρομητές μπορούν να τα κατεβάσουν από την εφαρμογή χωρίς επιπλέον χρέωση. Προς το παρόν, τα παιχνίδια αποτελούν μέρος μιας στρατηγικής για τη διατήρηση των συνδρομητών και την προσέλκυση νέων.

H πλατφόρμα streaming, η οποία αναμένεται να παρουσιάσει τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου την Τετάρτη, πρόσθεσε 5,9 εκατομμύρια συνδρομητές στο δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Τα παιχνίδια του Netflix μετρούν ήδη 70,5 εκατομμύρια λήψεις παγκοσμίως έως τις 20 Σεπτεμβρίου, από 30,4 εκατομμύρια τον περασμένο Σεπτέμβριο, σύμφωνα με την εφαρμογή παρακολούθησης Apptopia. Αυτό είναι ένα κλάσμα από τις εκατοντάδες εκατομμύρια λήψεις για εταιρείες παιχνιδιών όπως η Roblox και η Activision, ο εκδότης του megahit “Candy Crush Saga”. Λιγότερο από το 1% των 238 εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix παίζουν καθημερινά τα παιχνίδια του Netflix, εκτιμά η Apptopia.

Το gaming προσελκύει εταιρείες πολυμέσων σε παρακείμενες βιομηχανίες, λόγω του χρόνου που αφιερώνουν οι άνθρωποι παίζοντας.

Kάντο όπως οι… NYT

Οι New York Times σημείωσαν επιτυχία μετατρέποντας πολλούς από τους συνδρομητές τους σε παίκτες των περιστασιακών παιχνιδιών τους όπως το “Wordle” και το “Spelling Bee”. Το Netflix πρέπει να κάνει κάτι αντίστοιχο με τους δικούς του πελάτες.

«Θα έπαιζε κάποιος που δεν ασχολείται με games ένα παιχνίδι στο Netflix;» αναρωτήθηκε ο Judah Silver, πράκτορας της United Talent Agency που συνεργάζεται με προγραμματιστές παιχνιδιών. «Αυτό είναι το μεγάλο ερώτημα».

Είναι επίσης απίθανο οι λάτρεις των βιντεοπαιχνιδιών να εγγραφούν στο Netflix μόνο για να έχουν πρόσβαση στα παιχνίδια του. Πολλά παιχνίδια του Netflix μπορούν να αγοραστούν ή να ληφθούν δωρεάν μέσω άλλων πλατφορμών, συμπεριλαμβανομένων των “Exploding Kittens” και “Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge”.

Ο Λουίς Ρουβαλκάμπα, ένας 38χρονος παίκτης και επαγγελματίας ασφάλισης που ζει κοντά στην Ιντιανάπολη, είπε ότι δεν είναι συνδρομητής στο Netflix και ότι δεν θα εγγραφεί απλώς για να έχει πρόσβαση στα παιχνίδια του. «Δεν βλέπω τον εαυτό μου να γίνεται ποτέ συνδρομητής του Netflix για παίξω κάποιο game», σημίεωσε προσθέτοντας ότι είναι ήδη συνδρομητής στο Xbox Game Pass και στο PlayStation Plus.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
ASBIS: Συνεργασία με την Pure Storage για πλατφόρμες αποθήκευσης δεδομένων στην ελληνική αγορά
Επιχειρήσεις |

Συνεργασία Pure Storage-ASBIS για πλατφόρμες αποθήκευσης δεδομένων στην ελληνική αγορά

Η συνεργασία με την Pure Storage δίνει τη δυνατότητα στην ASBIS να παρέχει ισχυρότερη υποστήριξη στους πελάτες για την επίλυση ακόμα και των πιο υψηλών απαιτήσεων αποθήκευσης δεδομένων

Digital Realty: Η υπηρεσία ServiceFabric διαθέσιμη στο Athens Data Center Campus
Τεχνολογία |

Κόμβος συνδεσιμότητας cloud η Ελλάδα με την υπηρεσία ServiceFabric

Οι πελάτες που φιλοξενούνται στα κέντρα δεδομένων της Digital Realty στην Αθήνα, μπορούν πλέον να αξιοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες διασύνδεσης με χαμηλή καθυστέρηση και αυξημένη αποτελεσματικότητα