Το πολυαναμενόμενο One & Only Aesthesis στα παλιά Αστέρια στη Γλυφάδα, ένα από τα μόλις 35 που θα αναπτύξει η διεθνής αλυσίδας υπερπολυτελών θέρετρων σ’ όλο τον κόσμο, θα αρχίσει να υποδέχεται τους πρώτους επισκέπτες από τα μέσα Νοεμβρίου, ενώ οι κρατήσεις ξεκινούν την επόμενη εβδομάδα.
Με την ελληνική αγορά φιλοξενίας να κάνει step up στην πολυτέλεια, την επένδυση των 300 εκατ. ευρώ (αγορά του ακινήτου, κατασκευή και χρηματοοικονομικό κόστος) παρουσίασε επίσημα χθες η Grivalia Hospitality παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και πλήθους εκλεκτών καλεσμένων από την πολιτική και επιχειρηματική σκηνή
Αν και σε ετήσια βάση η κορυφαία εταιρεία δέχεται περί τα 200 – 300 αιτήματα από ξενοδοχεία ή προορισμούς για να ενταχθούν κάτω από το σήμα του One & Only στη συντριπτική πλειονότητά τους απορρίπτονται, επεσήμανε ο Mohammed Al Shaibani, διευθύνων σύμβουλος της Investment Corporation of Dubai και πρόεδρος της Kerzner International Holding Limited, στην εκδήλωση των εγκαινίων. Ο λόγος είναι οι αυστηρές προϋποθέσεις που τίθενται. Η Ελλάδα ωστόσο θα «ισοφαρίσει» το σκορ που έχει το Ντουμπάι, καθώς θα αναπτυχθούν ακόμη δύο υπερπολυτελείς μονάδες One & Only. Η πρώτη στην Κέα με 75 βίλες και ιδιωτικές κατοικίες σε έκταση 600 στρεμμάτων και η δεύτερη στην περιοχή Καλαφάτη, στη Μύκονο.
Το πιο απαιτητικό project
«Πρόκειται για το πιο απαιτητικό project που έχει αναλάβει η Grivalia Hospitality», ανέφερε ο Γιώργος Χρυσικός, προσθέτοντας ότι «αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής και θέτει τη νότια Αθήνα στο ραντάρ κάθε ταξιδιώτη που αναζητά την πολυτέλεια».
Για την υλοποίηση του πολυσύνθετου έργου, ο Ιρανοκαναδός μέτοχος της Grivalia, Πρεμ Γουάτσα απέδωσε τα εύσημα τόσο στο Γιώργο Χρυσικό, πρόεδρο και CEO της Grivalia Hospitality, όσο και στο κυβερνητικό επιτελείο.
Η φιλοεπενδυτική πολιτική και ο ανδριάντας
«Το μεγαλύτερο επίτευγμα του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι ότι έπεισε τον ελληνικό λαό ότι μια φιλοεπενδυτική κυβέρνηση και μια κυβέρνηση υπέρ των επιχειρήσεων μπορεί να δημιουργήσει οφέλη και για τον λαό», είπε ο Πρεμ Γουάτσα απευθυνόμενος στον Κυριάκο Μητσοτάκη. Αναφερόμενος στο project της Grivalia τόνισε ότι είναι το επιχειρείν στα καλύτερά του.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του σημείωσε πως το νέο ξενοδοχείο του παραλιακού μετώπου «αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται ο επισκέπτης τι θα πει υπερπολυτέλεια στην Ελλάδα. Όσα προσπαθήσαμε με πετύχουμε στον τουρισμό αποτυπώνονται σε αυτό έργο, μεταξύ άλλων η εστίαση στη βιωσιμότητα. Το σημαντικότερο είναι ότι δημιουργούνται καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας, αφού όσο είναι ακριβότερη η διαμονή τόσο θα αυξάνονται και οι μισθοί. Έχουμε κάνει σημαντικά βήματα προς την επίτευξη του στόχου να κάνουμε την Ελλάδα τον καλύτερο προορισμό του κόσμου».
Απευθυνόμενος στον Πρεμ Γουάτσα ο Πρωθυπουργός τόνισε ότι θα έπρεπε να στηθεί ένας «ανδριάντας» στο όνομα του πιο επίμονου και ανθεκτικού επενδυτή.
Glamour και φυσική ομορφιά
Σε μια έκταση 278.000 τ.μ. προστατευμένης δασικής περιοχής, που θυμίζει ιδιωτικό νησί, με ακτογραμμή 2,2 χλμ., το One & Only Aesthesis με δυναμική 127 κλειδιών και 14 ιδιωτικών κατοικιών, θα λειτουργεί όλο τον χρόνο, δίνοντας έμφαση στην ιδιωτικότητα ως το απόλυτο παραθαλάσσιο καταφύγιο, αλλά και σε απαράμιλλες καινοτόμες εμπειρίες για τους επισκέπτες, όπως συμβαίνει με κάθε προορισμό που επιλέγει η One & Only σε μερικές από τις πιο όμορφες τοποθεσίες στον κόσμο, επισημαίνεται από την εταιρεία.
Οι 14 ιδιωτικές κατοικίες που θα εξυπηρετούνται από την Kerzner θα διατεθούν προς πώληση.
Επιπλέον, με την Grivalia Hospitality να εστιάζει σημαντικά σε θέματα αειφορίας και βιωσιμότητας σε όλα τα έργα που διαθέτει υπό ανάπτυξη, το One & Only Aesthesis συνδυάζει την υψηλή αισθητική με την περιβαλλοντικά υπεύθυνη λειτουργία και φέρει την πιστοποίηση Sustainable SITES και LEED βαθμίδας Silver.
Εντός του θέρετρου θα λειτουργεί ένα all day εστιατόριο, το Ora υπό τη διεύθυνση του σεφ Έκτορα Μποτρίνι, το El Bar de Paco Morales, ένας pop-up χώρος για δείπνο από τον Πάκο Μοράλες βραβευμένο chef από την Κόρδοβα, το Alelia bar και το beach και pool bar Minima.
Να σημειωθεί ότι ο αρχικός προϋπολογισμός για την κατασκευή του έργου είχε εκτιμηθεί σε 80 εκατ. ευρώ και τελικά έφθασε τα 170 εκατ. ευρώ.
500 θέσεις εργασίας
«Περισσότεροι από 1.000 εξειδικευμένοι επαγγελματίες εργάστηκαν κατά την περίοδο της κατασκευής και δημιουργήθηκαν 500 μόνιμες θέσεις εργασίας. Στο πλευρό μας στάθηκε η οικογένεια Παπαθεοχάρη (σ.σ. οι προηγούμενοι διαχειριστές των Αστεριών). Ξεκινήσαμε με το όραμα να δημιουργήσουμε ένα υψηλής πολυτέλειας έργο κι είμαστε πεπεισμένοι ότι και τα επόμενα θα είναι εξίσου εντυπωσιακά», είπε ο Γιώργος Χρυσικός.
Στην κατασκευή του resort συμμετείχαν η ΓΕΚ Τέρνα και ο όμιλος Μυτιληναίου.
Latest News
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου