Ακόμα και τις χρεώσεις αεροπορικών εταιρειών επηρεάζει ο… τυφώνας Τέιλορ Σουίφτ και μάλιστα προς όφελος των ταξιδιωτών.
Πώς έγινε αυτό;
Η ποπ σταρ φαινόμενο –και οικονομικό όπως παραδέχεται η ίδια η Fed- ανακοίνωσε ότι ανέβαλε για δύο ημέρες τη συναυλία της στην πρωτεύουσα της Αργεντινής, από την Παρασκευή για Κυριακή, λόγω έντονης βροχόπτωσης.
I love a rain show but I’m never going to endanger my fans or my fellow performers and crew. We’ve rescheduled tonight’s Buenos Aires show for Sunday due to the weather being so truly chaotic it would be unsafe to try and put on this concert. Good news is I get to stay in… https://t.co/kibxWUwIiw
— Taylor Swift (@taylorswift13) November 10, 2023
Τέιλορ Σουίφτ – Μπιγιονσέ: Σε ρεκόρ εκτόξευσαν τα κέρδη της Live Nation
Μετά από αυτό ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας στη Νότια Αμερική, η Latam, έκανε την εξής ανάρτηση στο Χ (πρώην Twitter):
#AttentionSwifties: γνωρίζουμε ότι οι πτήσεις σας άλλαξαν, επομένως από σήμερα ενημερώνουμε την πολιτική ευελιξίας μας για όσους έχουν πτήσεις από Μπουένος Άιρες για το Σάββατο ή την Κυριακή.
#AtenciónSwifties: sabemos que tus planes cambiaron, por eso a partir de hoy actualizamos nuestra política de flexibilidad para que quienes tenían vuelo programado desde Buenos Aires los días 11 y 12 de noviembre. pic.twitter.com/6g1WqRSIW4
— LATAM Chile (@LATAM_CHI) November 11, 2023
Ο αερομεταφορέας ανέφερε ότι παραιτείται τόσο από τα τέλη αλλαγής εισιτηρίων όσο και από τις διαφορές στον ναύλο, εφόσον οι ταξιδιώτες που είχαν κλείσει εισιτήρια μπορούν να πετάξουν οποιαδήποτε στιγμή μέχρι τις 17 Νοεμβρίου, μετά την αναβολή του σόου της Swift στο μεγαλύτερο στάδιο της Αργεντινής.
Οι αεροπορικές εταιρείες προσθέτουν συνήθως επιπλέον πτήσεις για εκδηλώσεις όπως συναυλίες υψηλού προφίλ, συνέδρια ή αθλητικές διοργανώσεις. Αλλά μια απαλλαγή από το τέλος αλλαγής όταν μια συναυλία ακυρώνεται ή αναβάλλεται είναι πολύ ασυνήθιστη, είπαν στελέχη του κλάδου μιλώντας στο CNBC, και είναι επίσης μια ακόμη ένδειξη του πώς η συγκεκριμένη σταρ μπορεί να επηρεάσει ακόμη και τις κρατήσεις στις αεροπορικές εταιρείες.
«Οικονομικό φαινόμενο»
Ο διευθυντής μάρκετινγκ ανάπτυξης στο SeatGeek είπε στο CNN ότι η περιοδεία Eras «ξαναγράφει το βιβλίο των οικονομικών της ψυχαγωγίας… Δεν είναι απλώς μια ερμηνεύτρια – είναι ένα οικονομικό φαινόμενο».
Η περιοδεία Eras έδωσε έφερε ώθηση στην οικονομία σε πολλές στάσεις της στις πόλεις της Βόρειας Αμερικής. Οι τελευταίες έξι νύχτες της περιοδείας στο Λος Άντζελες εκτιμάται ότι θα αποφέρουν 320 εκατομμύρια δολάρια στην πόλη, σύμφωνα με το California Center for Jobs and the Economy.
Οι θαυμαστές της Σουίφτ, γνωστοί ως “Swifties”, ξόδεψαν κατά μέσο όρο 1.300 δολάρια ανά παράσταση στις τοπικές οικονομίες σε εισιτήρια, ρούχα, ταξίδια, φαγητό και εμπορεύματα, σύμφωνα με έρευνα της QuestionPro.
Η Ένωση Ταξιδίων των ΗΠΑ λέει ότι το επίπεδο των δαπανών είναι στο ίδιο με εκείνο της διοργάνωσης του Super Bowl – αλλά «συνέβη σε 53 διαφορετικές νύχτες σε 20 διαφορετικές τοποθεσίες κατά τη διάρκεια πέντε μηνών. Τα αστικά κέντρα σε όλη τη χώρα έχουν απολαύσει μια εισροή επισκεπτών και μια ώθηση δαπανών χάρη στην Τέιλορ Σουίφτ».
Η Federal Reserve σχολίασε: «Ο Μάιος ήταν ο ισχυρότερος μήνας για τα έσοδα από ξενοδοχεία στη Φιλαδέλφεια από την έναρξη της πανδημίας, σε μεγάλο βαθμό λόγω της εισροής επισκεπτών για τις συναυλίες της Τέιλορ Σουίφτ».