Εξελιγμένες εφαρμογές για κινητά, όπως και εξατομικευμένες και αποκλειστικές ανταμοιβές για τη χρήση τους αναμένει πλέον η πλειονότητα των καταναλωτών από τους λιανοπωλητές στις μέρες, προκειμένου να ολοκληρωθεί αποτελεσματικά η αγοραστική τους εμπειρία.
Αυτό έδειξε νέα έρευνα της Bryj, μιας λύσης SaaS με τεχνητή νοημοσύνη για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά, σε 1.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της στο Chain Store Age, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές (74%) αναμένουν από τους λιανοπωλητές να προσφέρουν εφαρμογές για κινητά, με τους νεότερους καταναλωτές στις ηλικιακές ομάδες Gen Z (82%) και Millennial (81%) να αναφέρουν όπως είναι αναμενόμενο, τα υψηλότερα ποσοστά.
Deutsche Welle: Η δεύτερη ζωή των μεταχειρισμένων κινητών
«Καθώς τα mobile apps γίνονται ολοένα και περισσότερο απαραίτητα για τις επιχειρήσεις, όλο και περισσότεροι λιανοπωλητές έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών τους», επισήμανε η Bryj. «Ωστόσο, παραμένει ένα διευρυνόμενο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των καταναλωτών για εμπειρίες αγορών μέσω κινητού και της πραγματικότητας, ιδίως μεταξύ της Gen Z και των Millennials – των πραγματικών δηλαδή ψηφιακών ιθαγενών. Εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και μεταβαλλόμενης καταναλωτικής συμπεριφοράς, οι retailers χρειάζονται μεγαλύτερη ευελιξία για να δημιουργήσουν και να βελτιστοποιήσουν πολύτιμες εμπειρίες εφαρμογών που προσφέρουν γρήγορα εξατομίκευση και ευκολία».
Όποιος έχει mobile app, κερδίζει
Έξι στους 10 (60%) καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από έναν έμπορο λιανικής που διαθέτει εφαρμογή για κινητά, ενώ οι αποκλειστικές ανταμοιβές εντός της εφαρμογής αναδεικνύονται ως βασικός παράγοντας που επηρεάζει ακόμη περισσότερο αυτή την προτίμηση των καταναλωτών σε ποσοστό ακόμη και 83%.
Τα τρία τέταρτα (76%) των καταναλωτών κατέταξαν τις εκπτώσεις και τις προσφορές ως το πιο πολύτιμο χαρακτηριστικό των εφαρμογών για κινητά, ακολουθούμενο από τα προγράμματα επιβράβευσης (57%) και την ευκολία πληρωμής (54%). Η μεγάλη πλειοψηφία (83%) των καταναλωτών δήλωσε ότι θα ήταν πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν από μια εφαρμογή για κινητά που προσφέρει εξατομικευμένες συστάσεις, με ένα τεράστιο 91% των αγοραστών της Gen Z και των Millennials να υποστηρίζει κάτι ανάλογο.
«Το μέλλον του λιανικού εμπορίου περνάει από το κινητό, σε κάθε του μορφή. Από το κινητό ταμείο μέχρι τα εικονικά δοκιμαστήρια που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη και επαυξημένη πραγματικότητα, οι λιανοπωλητές ανακαλύπτουν νέους τρόπους για να συνδυάσουν φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες και να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών τους», τόνισε ο Lawrence Snapp, CEO της Bryj.
«Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Όταν γίνεται σωστά – με την εξατομίκευση, την ευκολία και την ευελιξία στον πυρήνα τους – οι εμπειρίες μέσω κινητών τηλεφώνων είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την εμβάθυνση των σχέσεων με τους πελάτες, την οικοδόμηση αφοσίωσης και την αύξηση της επιχειρηματικής αξίας».
Ωστόσο, παρά τις προσδοκίες αυτές των καταναλωτών, οι λιανοπωλητές έχουν περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά τις εφαρμογές τους για κινητά. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (44%) δήλωσαν ότι είναι μόνο λίγο ικανοποιημένοι από την εμπειρία αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ το 8% ανέφερε τη δυσαρέσκειά του.
Latest News
Εκατοντάδες απολύσεις στη Google, παρά την ισχυρότερη ανάπτυξή της στη διετία
Η μονάδα που «στοχοποιείται» βρίσκεται πίσω από τα κορυφαία προϊόντα της εταιρείας και την προστασία της διαδικτυακής ασφάλειας των χρηστών
Το 75% των οργανισμών αλλάζουν στρατηγικές για το ανθρώπινο δυναμικό λόγω Generative AI
Έρευνα της Deloitte για το Generative AI διαπιστώνει ότι η υιοθέτησή του προχωρά γρήγορα, αλλά το κλειδί για μεγαλύτερη πρόοδο είναι η πραγματοποίηση οργανωτικών αλλαγών
NASA: Έλαβε για πρώτη φορά μήνυμα με λέιζερ από το βαθύ Διάστημα
Έφτασε με ακραία ταχύτητα από απόσταση 1,5 φοράς μεταξύ Γης και Ήλιου – Η αποστολή στέφθηκε από επιτυχία, αποδεικνύοντας την αξιοπιστία του νέου συστήματος επικοινωνίας με λέιζερ αντί για ραδιοκύματα
Το TikTok ο νέος «βασιλιάς» των social media – Ποιος είναι ο άντρας πίσω από τη viral εφαρμογή;
Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν μουσική και βίντεο σύντομης διαρκείας.
Νέα επένδυση «μαμούθ» της Microsoft σε υποδομές cloud και AI
Η Microsoft επιθυμεί να επεκτείνει περαιτέρω τις δυνατότητες ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης, παγκοσμίως
Meta και Ray-Ban κυκλοφορούν περιορισμένη έκδοση «έξυπνων γυαλιών» Ferrari
Μόνο 1.000 ζεύγη των γυαλιών ηλίου περιορισμένης έκδοσης είναι διαθέσιμα
Ποια νέα μέτρα εξετάζουν οι ΗΠΑ για τις εξαγωγές τεχνολογίας στην Κίνα
Η Ουάσιγκτον προτρέπει την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Ολλανδία να περικόψουν την προσφορά εργαλείων και τεχνολογίας
Eταιρείες ουρανίου «τρίβουν τα χέρια τους» - Τα data centers θα δώσουν ώθηση στην πυρηνική ενέργεια;
Τα chatbots όπως το ChatGPT απαιτούν περίπου 10 φορές περισσότερη ενέργεια από μηχανές αναζήτησης όπως το Google Search
Πώς εκατομμύρια Αμερικανοί κινδυνεύουν να βρεθούν... offline
Πολιτικά παιχνίδια ενδέχεται να στερήσουν από εκατομμύρια αμερικανικά νοικοκυριά την οικονομική πρόσβαση στο ευρυζωνικό διαδίκτυο
Στέλνουν στα δικαστήρια Microsoft - OpenAI 8 εκδότες εφημερίδων
Η ομάδα των οκτώ εκδοτών εφημερίδων διαφωνεί με το ChatGPT και τον ψηφιακό βοηθό Copilot της Microsoft