Εξελιγμένες εφαρμογές για κινητά, όπως και εξατομικευμένες και αποκλειστικές ανταμοιβές για τη χρήση τους αναμένει πλέον η πλειονότητα των καταναλωτών από τους λιανοπωλητές στις μέρες, προκειμένου να ολοκληρωθεί αποτελεσματικά η αγοραστική τους εμπειρία.
Αυτό έδειξε νέα έρευνα της Bryj, μιας λύσης SaaS με τεχνητή νοημοσύνη για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά, σε 1.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της στο Chain Store Age, τρεις στους τέσσερις καταναλωτές (74%) αναμένουν από τους λιανοπωλητές να προσφέρουν εφαρμογές για κινητά, με τους νεότερους καταναλωτές στις ηλικιακές ομάδες Gen Z (82%) και Millennial (81%) να αναφέρουν όπως είναι αναμενόμενο, τα υψηλότερα ποσοστά.
Deutsche Welle: Η δεύτερη ζωή των μεταχειρισμένων κινητών
«Καθώς τα mobile apps γίνονται ολοένα και περισσότερο απαραίτητα για τις επιχειρήσεις, όλο και περισσότεροι λιανοπωλητές έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών τους», επισήμανε η Bryj. «Ωστόσο, παραμένει ένα διευρυνόμενο χάσμα μεταξύ των προσδοκιών των καταναλωτών για εμπειρίες αγορών μέσω κινητού και της πραγματικότητας, ιδίως μεταξύ της Gen Z και των Millennials – των πραγματικών δηλαδή ψηφιακών ιθαγενών. Εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και μεταβαλλόμενης καταναλωτικής συμπεριφοράς, οι retailers χρειάζονται μεγαλύτερη ευελιξία για να δημιουργήσουν και να βελτιστοποιήσουν πολύτιμες εμπειρίες εφαρμογών που προσφέρουν γρήγορα εξατομίκευση και ευκολία».
Όποιος έχει mobile app, κερδίζει
Έξι στους 10 (60%) καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από έναν έμπορο λιανικής που διαθέτει εφαρμογή για κινητά, ενώ οι αποκλειστικές ανταμοιβές εντός της εφαρμογής αναδεικνύονται ως βασικός παράγοντας που επηρεάζει ακόμη περισσότερο αυτή την προτίμηση των καταναλωτών σε ποσοστό ακόμη και 83%.
Τα τρία τέταρτα (76%) των καταναλωτών κατέταξαν τις εκπτώσεις και τις προσφορές ως το πιο πολύτιμο χαρακτηριστικό των εφαρμογών για κινητά, ακολουθούμενο από τα προγράμματα επιβράβευσης (57%) και την ευκολία πληρωμής (54%). Η μεγάλη πλειοψηφία (83%) των καταναλωτών δήλωσε ότι θα ήταν πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν από μια εφαρμογή για κινητά που προσφέρει εξατομικευμένες συστάσεις, με ένα τεράστιο 91% των αγοραστών της Gen Z και των Millennials να υποστηρίζει κάτι ανάλογο.
«Το μέλλον του λιανικού εμπορίου περνάει από το κινητό, σε κάθε του μορφή. Από το κινητό ταμείο μέχρι τα εικονικά δοκιμαστήρια που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη και επαυξημένη πραγματικότητα, οι λιανοπωλητές ανακαλύπτουν νέους τρόπους για να συνδυάσουν φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες και να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών τους», τόνισε ο Lawrence Snapp, CEO της Bryj.
«Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Όταν γίνεται σωστά – με την εξατομίκευση, την ευκολία και την ευελιξία στον πυρήνα τους – οι εμπειρίες μέσω κινητών τηλεφώνων είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την εμβάθυνση των σχέσεων με τους πελάτες, την οικοδόμηση αφοσίωσης και την αύξηση της επιχειρηματικής αξίας».
Ωστόσο, παρά τις προσδοκίες αυτές των καταναλωτών, οι λιανοπωλητές έχουν περιθώρια βελτίωσης όσον αφορά τις εφαρμογές τους για κινητά. Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (44%) δήλωσαν ότι είναι μόνο λίγο ικανοποιημένοι από την εμπειρία αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ το 8% ανέφερε τη δυσαρέσκειά του.
Latest News
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους
Τα ρομποταξί της Tesla θα κινούνται με ανθρώπινο τηλεχειρισμό
Η Tesla σκοπεύει να ξεκινήσει την υπηρεσία ρομποταξί με έναν εταιρικό στόλο που υποστηρίζεται από εξ αποστάσεως τηλεχειρισμό