Η Aegean Airlines δημοσίευσε ένα ισχυρό σύνολο αποτελεσμάτων για το 3ο τρίμηνο του έτους, πολύ πάνω από τις προσδοκίες της AXIA. Μάλιστα, όπως επισημαίνουν οι αναλυτές της, οι οποίοι όμως δεν έδωσαν τιμή στόχο και σύσταση, τα αποτελέσματα ήταν τα καλύτερα στην ιστορία της εταιρείας όσον αφορά τα έσοδα και την κερδοφορία, θέτοντας τις βάσεις για αποτελέσματα ρεκόρ φέτος.
Οι μοχλοί ανάπτυξης ήταν η επέκταση του δικτύου, τα υψηλότερα επίπεδα κίνησης και η αυξημένη προσφερόμενη χωρητικότητα (προσθήκη 3 εκατομμυρίων θέσεων το 2023 έναντι πέρυσι) μαζί με την αναβάθμιση του στόλου, των υπηρεσιών και του προϊόντος.
Aegean: «Πέταξε» πάνω απο το 2019 στο εννεάμηνο
Τα συνολικά έσοδα για το τρίμηνο ανήλθαν σε 653,6 εκατ. ευρώ (+14% σε ετήσια βάση), τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε 227,9 εκατ. ευρώ (+15% σε ετήσια βάση) και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 133,6 εκατ. ευρώ (+11% σε ετήσια βάση).
Όσον αφορά τα αποτελέσματα του εννεαμήνου, τα έσοδα ανήλθαν σε 1,33 δισ. ευρώ (+31% σε ετήσια βάση) και τα EBITDA σε 367,4 εκατ. ευρώ (+56% σε ετήσια βάση) ενώ τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 170,7 εκατ. ευρώ (+83% σε ετήσια βάση). Ισχυρές ήταν και οι ισχυρές λειτουργικές ταμειακές ροές (396,5 εκατ. ευρώ έναντι 241,1 εκατ. ευρώ το 9μηνο του 2022).
Η ισχυρή ζήτηση επιβατών συνεχίστηκε το τρίτο τρίμηνο με την αεροπορική εταιρεία να μεταφέρει σχεδόν 5,5 εκατομμύρια επιβάτες το τρίτο τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 17% σε ετήσια βάση και ξεπερνώντας τα επίπεδα κίνησης του 2019 κατά 5,6%. Συνολικά, ο όμιλος μετέφερε το μεγαλύτερο διεθνές δίκτυο και πρόσφερε 6,4 εκατομμύρια θέσεις το τρίτο τρίμηνο (+15% σε ετήσια βάση) μετά την επέκταση του δικτύου της. Ο συντελεστής φορτίου αυξήθηκε στο 85,6% από 83,9% το γ’ τρίμηνο του 22 και 87,7% το γ’ τρίμηνο του 2019.
Σε ό,τι αφορά το λειτουργικό κόστος (opex), το γ’ τρίμηνο του 2023 διαμορφώθηκε σε 432,8 εκατ. ευρώ (+13,2% σε ετήσια βάση και 24,5% πάνω από τα επίπεδα του τρίτου τριμήνου του 2019). Τα έξοδα καυσίμων ανήλθαν σε 132 εκατ. ευρώ (-1% σε ετήσια βάση) με το CASK καυσίμων να αυξάνεται κατά 11% σε ετήσια βάση και να μειωθεί κατά 13% σε ετήσια βάση.
Τα έξοδα προσωπικού αυξήθηκαν στα 54,4 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο, (+22% τριμηνιαία και +39,5% σε ετήσια βάση). Τα έξοδα συντήρησης αεροσκαφών αυξήθηκαν κατά 5,2% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν στα 55,1 εκατ. ευρώ. Το εννεάμηνο του 2023, το συνολικό όφελος ανήλθε στα 981 εκατ. ευρώ (+23% σε ετήσια βάση) ενώ εξαιρουμένων των εξόδων καυσίμων, το λειτουργικό όφελος διαμορφώθηκε στα 694,9 εκατ. ευρώ (+27% σε ετήσια βάση).
Latest News
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση
Mε τη στήριξη Σπύρου Λάτση το Little Athens στο Ελληνικό - Επένδυση 225 εκατ.
Συστήνεται SPV με συμμετοχή 20% από την πλευρά Lamda και 80% από την Xeris Vertures
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς