
Έρευνα της αμερικανικής Ένωσης Κατασκευαστών Ιδιωτικής Ετικέτας (PLMA) σε περίπου 1000 καταναλωτές ηλικίας 18 έως 28 ετών, αποκάλυψε την εξοικείωση των νέων καταναλωτών με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τους λόγους που οδηγούνται και αυτοί προς τις συγκεκριμένες δαπάνες.
Ήδη τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν εξελιχθεί σε σταθερή αξία για τους Ευρωπαίους καταναλωτές, με το 70% να αγοράζει αυτά τα προϊόντα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σύμφωνα με νέα έκθεση της Amcor. Η μελέτη βασίστηκε στις καταναλωτικές συνήθειες περισσότερων από 3.000 αγοραστών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία και τις Κάτω Χώρες, με στόχο να γίνει αποσαφηνιστεί το πώς οι Ευρωπαίοι καταναλωτές αντιλαμβάνονται, εξετάζουν και αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Ιδιωτική ετικέτα: Ξεκάθαρη στροφή των Ευρωπαίων
Προτάσσουν την αξιοπιστία
Σύφωνα με την PLMA -που ιδρύθηκε το 1979 και εκπροσωπεί περισσότερους από 4.500 κατασκευαστές παγκοσμίως-, περισσότερα από τα δύο τρίτα (67%) των αγοραστών της Gen Z δηλώνουν ότι γνωρίζουν «εξαιρετικά/πολύ» τις μάρκες καταστημάτων. Ένα αντίστοιχο ποσοστό δηλώνει ότι αγοράζει μάρκες καταστημάτων «πάντα/συχνά», ενώ πάνω από τους μισούς (56%) τονίζουν ότι είναι «εξαιρετικά πιθανό» να πειραματιστούν με συναφή προϊόντα PL για να βρουν την «καλύτερη τιμή». Ενώ ένα 51% διευκρινίζει ότι επιλέγει «πάντα/συχνά» ένα μέρος για να ψωνίσει λόγω των των συγκεκριμένων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που αυτό διαθέτει.
«Για την Gen Z η συχνότητα αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας καθοδηγείται πιο έντονα από την αντίληψη όχι ότι είναι γνωστές αλλά ότι είναι “αξιόπιστες”», επισήμανε η Sara Williamson, Ph.D., Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο SUNY Old Westbury, η οποία ανέλυσε τα αποτελέσματα της έρευνας και παρουσίασε τα ευρήματά της στην πρόσφατη έκθεση 2023 U.S. Private Label Trade Show της PLMA στο Σικάγο.
«Η αντίληψη αξιοπιστίας είναι ισχυρότερος προγνωστικός παράγοντας για την αγορά μιας μάρκας ιδιωτικής ετικέτας από οποιοδήποτε άλλο μέτρο, συμπεριλαμβανομένου του εισοδήματος των νοικοκυριών και των μηνιαίων δαπανών για ψώνια».

Θετικά προσκείμενοι στην ιδιωτική ετικέτα
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα της PLMA περιέγραψαν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με διάφορους τρόπους – όλοι όμως αποκάλυπταν συντριπτικά θετικά συναισθήματα:
– Το 53% δήλωσε ότι το «πολύτιμο» περιγράφει τα private label «ακριβώς/πολύ».
– Το 52% ότι η λέξη «αξιόπιστο» τα περιγράφει «ακριβώς/πολύ».
– Το 50% ότι η «ποικιλία» τα χαρακτηρίζει «ακριβώς/πολύ».
– Το 48% ότι το «αξιόπιστο» περιγράφει τις τα προϊόντα ιδιωτική ετικέτας «ακριβώς/πολύ».
– Το 45% ότι η «ποιότητα» περιγράφει αυτές τις μάρκες καταστημάτων «ακριβώς/πολύ».
– Το 42% ότι η «αξιοπιστία» τα περιγράφει “ακριβώς/πολύ”.
Με τις τιμές των τροφίμων να παραμένουν υψηλές λόγω του πληθωρισμού, η πίστη στις μάρκες έχει δεχθεί ισχυρό πλήγμα από τη Gen Z, οδηγώντας σε αυξημένο ενδιαφέρον για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της PLMA, μόνο το 32% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιο πιστοί στις μάρκες σε σχέση με άλλους.
Σχεδόν οι μισοί (47%) παραδέχθηκαν ότι αναζητούν εναλλακτικές λύσεις όταν αυξάνεται η τιμή της μάρκας που προτιμούν. Ενώ πάνω από τους μισούς (55%) τόνσαν ότι είναι πολύ πιθανό να συστήσουν αυτές τις μάρκες μάρκες σε συγγενείς και φίλους, εάν μείνουν ικανοποιημένοι.
«Για να επιτύχουν με τους καταναλωτές Gen Z-ers, οι λιανοπωλητές πρέπει να δημιουργήσουν ένα θεμέλιο από προμηθευτές εμπορικών σημάτων καταστημάτων που ανταποκρίνονται στις ποιοτικές προσδοκίες των πελατών τους», πρόσθεσε η Williamson.


Latest News

Αναβρασμός με τους δασμούς Τραμπ - Μπορούν οι αναδυόμενες ασιατικές αγορές να βγουν κερδισμένες;
Οι αναδυόμενες αγορές βρίσκονται ανάμεσα στις ΗΠΑ και στην Κίνα - Πώς θα ισορροπήσουν στον εμπορικό πόλεμο

Ο πυρετός του χρυσού στην Κίνα - Οι μικροεπενδυτές και οι προειδοποιήσεις των αρχών
Γιατί οι Κινέοι δανείζονται ή βάζουν τις αποταμιεύσεις τους στον χρυσό

Η μεγάλη επιστροφή του σαουδάραβα κολλητού του Μασκ - Η ταραχώδης ζωή του Αλουαλίντ μπιν Ταλάλ
Ο φανταχτερός Σαουδάραβας δισεκατομμυριούχος επενδυτής Αλουαλίντ επιστρέφει στο προσκήνιο, ενθαρρυμένος από την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο.

Το Πεκίνο εξετάζει εξαιρέσεις στους δασμούς 125% - Ποια προϊόντα αφορούν
Η Κίνα εξετάζει τώρα εξαιρέσεις από τους δασμούς, στο πνεύμα των αντίστοιχων πρόσφατων αμερικανικών ανακοινώσεων

Goldman: Η Κίνα μπορεί να εξαιρέσει το αιθάνιο και το υγραέριο από υψηλούς δασμούς
Η σημαντική εξάρτηση της κινεζικής βιομηχανίας πλαστικών από τις αμερικανικές εισροές βάζει σε σκέψεις το Πεκίνο, σύμφωνα με τους αναλυτές της Goldman

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους

Ο Τραμπ βάζει στο μικροσκόπιο την χρηματοδότηση πανεπιστημίων από το εξωτερικό
Νέο εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ απειλεί να περικόψει ομοσπονδιακά χρήματα από τα σχολεία που δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις αποκάλυψης ξένων χρηματοδοτήσεων

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing