Κανένα φως στο... τούνελ - Η Hershey απέρριψε και τη δεύτερη πρόταση της Mondelēz
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mondelēz επιδιώκει ένα deal με την Hershey - Το 2016, εγκατέλειψε τις συζητήσεις για πιθανή εξαγορά
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mondelēz επιδιώκει ένα deal με την Hershey - Το 2016, εγκατέλειψε τις συζητήσεις για πιθανή εξαγορά
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Η εκτιμώμενη ολοκλήρωση της αγοραπωλησίας των μετοχών της Yalco Trading στη Sohanalo, θα γίνει μέσα στο Δεκέμβριο
Την ανάγκη για αλλαγή σελίδας στο παραγωγικό μοντέλο της Ελλάδας υπογράμμισαν επιχειρηματίες και τραπεζίτες από το OT FORUΜ
Η Miu Miu, η μάρκα που δημιούργησε η Μιούτσια Πράντα, οδηγεί τον όμιλο σε άνοδο - Ο ρόλος της Κίνας
Η Aldi είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο σούπερ μάρκετ της χώρας - Το μυστικό της επιτυχίας ύστερα από 25 χρόνια
Η Nike δίνει έμφαση στους νέους αθλητές, τα παιδιά, στο πλαίσιο του προγράμματος FY21 NIKE, που εγκαινίασε το 2021
Η επιβολή δασμών από τον Ντόναλντ Τραμπ θίγουν και την αγορά ομορφιάς - Νικητές και χαμένοι στις εταιρείες
Στο μικροσκόπιο οι κινήσεις της ΕΕ για επιβολή ορίων σε Shein και Temu - Αντιδράσεις και προκλήσεις από τα μέτρα
Γιατί η CEO της L' Oreal Hellas πιστεύει στο προφίλ του Έλληνα καταναλωτή - Στο μέλλον με ηλεκτρονικό εμπόριο και βιώσιμη ανάπτυξη
Η Food Plus «τρέχει» ένα δίκτυο 21 καταστημάτων KFC - Το επενδυτικό πλάνο και η νέα εταιρεία που συστήθηκε τον Σεπτέμβριο
«Πόλεμος» τιμών και προσφορών μεταξύ Shein και Temu, αλλά και των επώνυμων brands παιχνιδιών για τη συνεργασία τους
Οι νέες μάρκες επιτίθενται με δριμύτητα κατά των Big Four στα αθλητικά, αλλάζοντας το σκηνικό της αγοράς όπως την ξέραμε - Τι έρχεται το 2025
Μετρά κέρδη η Μαρινόπουλος Εταιρεία Καφέ, που διευρύνει το δίκτυο σημείων Starbucks - Τι προγραμματίζει για τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια
Η ισπανική Mango αναπτύσσεται μέσα από δύο εταιρείες στην ελληνική αγορά, τη θυγατρική Mango Garments Ελλάς και την Sportswind του ομίλου Φάις
Οι κινεζικές μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου - κυρίως τις Temu, Shein και TikTok Shop - προσελκύουν περισσότερες δαπάνες από τους καταναλωτές στις ΗΠΑ
Οι Έλληνες πέρασαν από την ελληνική China Town της δεκαετίας του 2000, στη Shein και την Temu - Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Οι Zalphas κρατούν ήδη στα χέρια τους το 49% της αγοράς ομορφιάς - Γιατί «τρέχουν» σε Sephora και Kiko Milano
Δεν έπιασε τους στόχους η PDD με την Temu - Προειδοποιεί για εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στο ηλεκτρoνικό εμπόριο
Η επιχείρηση νερού της Nestlé σημείωσε μονοψήφιο ποσοστό ανάπτυξης παρά τη δυναμική του San Pellegrino και την ανάκαμψη του Perrier
Μετά τα αποτελέσματα της Gap για το γ' τρίμηνο, αρκετοί πίστωσαν στον Ρίτσαρντ Ντίκσον μια σειρά από βελτιώσεις σε όλο το χαρτοφυλάκιο
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232433