Έρευνα της αμερικανικής Ένωσης Κατασκευαστών Ιδιωτικής Ετικέτας (PLMA) σε περίπου 1000 καταναλωτές ηλικίας 18 έως 28 ετών, αποκάλυψε την εξοικείωση των νέων καταναλωτών με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τους λόγους που οδηγούνται και αυτοί προς τις συγκεκριμένες δαπάνες.
Ήδη τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν εξελιχθεί σε σταθερή αξία για τους Ευρωπαίους καταναλωτές, με το 70% να αγοράζει αυτά τα προϊόντα ανά τακτά χρονικά διαστήματα, σύμφωνα με νέα έκθεση της Amcor. Η μελέτη βασίστηκε στις καταναλωτικές συνήθειες περισσότερων από 3.000 αγοραστών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Πολωνία και τις Κάτω Χώρες, με στόχο να γίνει αποσαφηνιστεί το πώς οι Ευρωπαίοι καταναλωτές αντιλαμβάνονται, εξετάζουν και αγοράζουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Ιδιωτική ετικέτα: Ξεκάθαρη στροφή των Ευρωπαίων
Προτάσσουν την αξιοπιστία
Σύφωνα με την PLMA -που ιδρύθηκε το 1979 και εκπροσωπεί περισσότερους από 4.500 κατασκευαστές παγκοσμίως-, περισσότερα από τα δύο τρίτα (67%) των αγοραστών της Gen Z δηλώνουν ότι γνωρίζουν «εξαιρετικά/πολύ» τις μάρκες καταστημάτων. Ένα αντίστοιχο ποσοστό δηλώνει ότι αγοράζει μάρκες καταστημάτων «πάντα/συχνά», ενώ πάνω από τους μισούς (56%) τονίζουν ότι είναι «εξαιρετικά πιθανό» να πειραματιστούν με συναφή προϊόντα PL για να βρουν την «καλύτερη τιμή». Ενώ ένα 51% διευκρινίζει ότι επιλέγει «πάντα/συχνά» ένα μέρος για να ψωνίσει λόγω των των συγκεκριμένων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που αυτό διαθέτει.
«Για την Gen Z η συχνότητα αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας καθοδηγείται πιο έντονα από την αντίληψη όχι ότι είναι γνωστές αλλά ότι είναι “αξιόπιστες”», επισήμανε η Sara Williamson, Ph.D., Επίκουρη Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο SUNY Old Westbury, η οποία ανέλυσε τα αποτελέσματα της έρευνας και παρουσίασε τα ευρήματά της στην πρόσφατη έκθεση 2023 U.S. Private Label Trade Show της PLMA στο Σικάγο.
«Η αντίληψη αξιοπιστίας είναι ισχυρότερος προγνωστικός παράγοντας για την αγορά μιας μάρκας ιδιωτικής ετικέτας από οποιοδήποτε άλλο μέτρο, συμπεριλαμβανομένου του εισοδήματος των νοικοκυριών και των μηνιαίων δαπανών για ψώνια».
Θετικά προσκείμενοι στην ιδιωτική ετικέτα
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα της PLMA περιέγραψαν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με διάφορους τρόπους – όλοι όμως αποκάλυπταν συντριπτικά θετικά συναισθήματα:
– Το 53% δήλωσε ότι το «πολύτιμο» περιγράφει τα private label «ακριβώς/πολύ».
– Το 52% ότι η λέξη «αξιόπιστο» τα περιγράφει «ακριβώς/πολύ».
– Το 50% ότι η «ποικιλία» τα χαρακτηρίζει «ακριβώς/πολύ».
– Το 48% ότι το «αξιόπιστο» περιγράφει τις τα προϊόντα ιδιωτική ετικέτας «ακριβώς/πολύ».
– Το 45% ότι η «ποιότητα» περιγράφει αυτές τις μάρκες καταστημάτων «ακριβώς/πολύ».
– Το 42% ότι η «αξιοπιστία» τα περιγράφει “ακριβώς/πολύ”.
Με τις τιμές των τροφίμων να παραμένουν υψηλές λόγω του πληθωρισμού, η πίστη στις μάρκες έχει δεχθεί ισχυρό πλήγμα από τη Gen Z, οδηγώντας σε αυξημένο ενδιαφέρον για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της PLMA, μόνο το 32% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι πιο πιστοί στις μάρκες σε σχέση με άλλους.
Σχεδόν οι μισοί (47%) παραδέχθηκαν ότι αναζητούν εναλλακτικές λύσεις όταν αυξάνεται η τιμή της μάρκας που προτιμούν. Ενώ πάνω από τους μισούς (55%) τόνσαν ότι είναι πολύ πιθανό να συστήσουν αυτές τις μάρκες μάρκες σε συγγενείς και φίλους, εάν μείνουν ικανοποιημένοι.
«Για να επιτύχουν με τους καταναλωτές Gen Z-ers, οι λιανοπωλητές πρέπει να δημιουργήσουν ένα θεμέλιο από προμηθευτές εμπορικών σημάτων καταστημάτων που ανταποκρίνονται στις ποιοτικές προσδοκίες των πελατών τους», πρόσθεσε η Williamson.
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ