Εμπορικό πλοίο που μετέφερε σιτηρά υπέστη ελαφρά ζημιά στα ανοιχτά της Ουκρανίας στη Μαύρη Θάλασσα, καθώς φέρεται να προσέκρουσε σε θαλάσσια νάρκη, σύμφωνα με ειδικούς στη ναυτιλία και πηγή της ουκρανικής κυβέρνησης.
Πρόκειται για ένα ακόμα περιστατικό στο οποίο εμπλέκεται εμπορικό πλοίο που έπλεε στη Μαύρη Θάλασσα.
Τα ασφάλιστρα κινδύνου πολέμου έχουν αυξηθεί έως και στο 3% της αξίας ενός σκάφους μετά τη ζημιά από πύραυλο σε εμπορικό πλοίο στο ουκρανικό λιμάνι Pivdennyi την περασμένη εβδομάδα, ανέφεραν πηγές του κλάδου.
Τουρκία – Ρωσία: Μοιράζουν σιτηρά και Μαύρη Θάλασσα
Τέσσερις ναυτιλιακές και εμπορικές πηγές ανέφεραν ότι το πλοίο μεταφοράς χύδην Georgia S με σημαία Λιβερίας και φορτωμένο με φορτίο σιταριού έπλεε από το Pivdennyi όταν χτυπήθηκε στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά των ουκρανικών ακτών την Πέμπτη.
Πηγή της ουκρανικής κυβέρνησης είπε στο Reuters την Παρασκευή ότι είναι πιθανό μια πλωτή θαλάσσια νάρκη να χτύπησε το σκάφος.
Η Seagate Navigation με έδρα την Ελλάδα, η οποία αναγράφεται στον ιστότοπό της ως διαχειριστής του πλοίου, δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό.
Όπως προκύπτει από την τελευταία θέση του πλοίου την Παρασκευή κατευθυνόταν προς το λιμάνι της Κωνστάντζας στη Ρουμανία, σύμφωνα με στοιχεία από τον πάροχο παρακολούθησης πλοίων και ναυτιλιακών αναλύσεων MarineTraffic.
Επιθέσεις με πλωτές νάρκες
Μετά την αποχώρηση από μια συμφωνία που υποστηρίχθηκε από τον ΟΗΕ τον Ιούλιο και η οποία εγγυόταν ασφαλείς αποστολές ουκρανικών σιτηρών μέσω της Μαύρης Θάλασσας, η Ουκρανία ισχυρίζεται ότι η Ρωσία έχει επανειλημμένα επιτεθεί σε υποδομές ουκρανικών λιμανιών και έχει επίσης ναρκοθετήσει θαλάσσιες νάρκες.
Το Κίεβο έκτοτε άνοιξε, όπως λέει, έναν προσωρινό ανθρωπιστικό διάδρομο σε μια προσπάθεια να σπάσει τον de facto αποκλεισμό της Ρωσίας.
Ο ασφαλιστικός μεσίτης Marsh MMC.N, οι ασφαλιστές του Lloyd’s του Λονδίνου και οι κρατικές τράπεζες της Ουκρανίας ξεκίνησαν ένα πρόγραμμα αυτή την εβδομάδα για να μειώσουν το κόστος των αξιώσεων για ζημιές σε πλοία και πλήρωμα που μεταφέρουν σιτηρά μέσω του διαδρόμου της Μαύρης Θάλασσας.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda