Οκτώ στους δέκα έλληνες καταναλωτές προτίθενται να πραγματοποιήσουν αγορές στη φετινή Black Friday, ποσοστό υψηλότερο από άλλες χώρες σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της Klarna, υπηρεσίας πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, η οποία συγκέντρωσε πληροφορίες για τις αγοραστικές προτιμήσεις των ελλήνων καταναλωτών.
Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες, περιλαμβανομένης της Ελλάδας, προέκυψε ότι η πλειονότητα των ελλήνων καταναλωτών προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday (77% σε σύγκριση με 70% σε όλες τις χώρες συνολικά), ενώ το 70% έχει ήδη ένα σαφές πλάνο αγορών για την περίοδο αυτή, σε σύγκριση με 68% σε όλες τις χώρες συνολικά.
Black Friday: Η ιστορία πίσω από την καταναλωτική γιορτή
Όσο για τις κορυφαίες προτιμήσεις σε προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν οι καταναλωτές, αυτές είναι τα ηλεκτρονικά είδη (55%), τα είδη ένδυσης και υπόδησης (52%) και τα προϊόντα ομορφιάς (25%).
Το 69% των καταναλωτών σκοπεύει να επενδύσει σε αγορές υψηλής αξίας, όπως ηλεκτρικές συσκευές, κοσμήματα και έπιπλα, με την προτίμηση των ελλήνων καταναλωτών να στρέφεται στις ηλεκτρονικές αγορές.
Κορυφαίες προτιμήσεις
Σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων οι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές έναντι των αγορών σε φυσικό κατάστημα και μόνο στην κατηγορία των κοσμημάτων και αξεσουάρ το 52% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι θα προτιμήσει τις αγορές σε φυσικό κατάστημα.
Αναφορικά με τις δαπάνες, σχεδόν οι τέσσερις στους δέκα (39%) καταναλωτές θα αγοράσουν μόνο ό,τι μπορούν να αντέξουν οικονομικά, ενώ μόνο το 5% δήλωσε ότι μπορεί να καταλήξει να ξοδέψει πάρα πολλά.
Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (47%) δήλωσαν ότι θα αγοράσουν προϊόντα που θα αγόραζαν ούτως ή άλλως, αλλά σε φθηνότερη τιμή.
Οσο για τις κορυφαίες προτιμήσεις σε προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν οι καταναλωτές, αυτές είναι τα ηλεκτρονικά είδη (55%), τα είδη ένδυσης και υπόδησης (52%) και τα προϊόντα ομορφιάς (25%).
Latest News
Το καθολικό Πάσχα ή η ακρίβεια έριξαν τα φορολογικά έσοδα;
Τι δείχνουν τα στοιχεία του προϋπολογισμού
Άλλα 400 εκατ. στη «μαύρη» τρύπα των συντάξεων – Η έκτακτη πρόβλεψη στο μεσοπρόθεσμο
Μεγάλο κύμα πρόωρων συνταξιοδοτήσεων οδηγεί σε αναθεώρηση της δαπάνης
Συνεχίζεται το success story του ελληνικού δημοσίου χρέους
«Πιστωτικά θετικό γεγονός» η μεγάλη υπερκάλυψη από καλής ποιότητας επενδυτές της έκδοσης 30ετούς ομολόγου - Οι επενδυτές δεν φοβούνται τι θα συμβεί μετά το 2032
Ακριβότερο το ταξίδι, μικρότερο το τραπέζι
Αντιμέτωποι με ανατιμήσεις σε τρόφιμα, καύσιμα, διόδια, ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια και διαμονή θα βρεθούν όσοι αποφασίσουν να περάσουν το Πάσχα εκτός του τόπου διαμονής τους
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ
H επαναβιομηχανοποίηση πυξίδα για την αντιμετώπιση του παραγωγικού ελλείματος
Η Ακαθάριστη Προστιθέμενη Αξία της ελληνικής βιομηχανίας βρίσκεται στο 8.8% του ΑΕΠ σε σχέση με την ΕΕ των 27 που επιδεικνύει ποσοστό της τάξης του 14.7%
Στην Ελλάκτωρ το 96,06% της REDS - Ολοκληρώθηκε η συναλλαγή με τους Ολλανδούς μετόχους
Στις 22 Μαίου η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της REDS για την έξοδο από το Χρηματιστήριο Αθηνών
«Καίει» το φετινό πασχαλινό τραπέζι - Αυξημένο έως και 19,3%
Η εκτίμηση του κόστους για το φετινό πασχαλινό τραπέζι (6-8 ατόμων) κυμαίνεται από 89,04 έως 130,04 ευρώ
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Στην Κομισιόν το Πρόγραμμα Σταθερότητας - Ψαλιδίζεται στο 2,5% η ανάπτυξη το 2024
Τι περιλαμβάνει για χρέος, πληθωρισμό, ανεργία, επενδύσεις και συντάξεις