
To αστρονομικό ποσό – ρεκόρ των 9,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων δαπάνησαν σε online αγοράς στην Black Friday οι καταναλωτές στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την Adobe Analytics, γεγονός που αποτελεί μια χαρμόσυνη είδηση για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου της χώρας που είναι αντιμέτωποι με χαμηλές προβλέψεις πωλήσεων κατά την επερχόμενη εορταστική περίοδο.
Η ζήτηση για ηλεκτρονικά προϊόντα, έξυπνα ρολόγια, τηλεοράσεις και εξοπλισμό ήχου συνέβαλε στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων στην Black Friday κατά 7,5% σε σύγκριση με πέρυσι. Οι καταναλωτές αύξησαν τους προϋπολογισμούς τους βασιζόμενοι στις επιλογές buy-now, pay-later, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 72% από την εβδομάδα πριν από την Ημέρα των Ευχαριστιών που ήταν η Πέμπτη 23 Νοεμβρίου.
HSBC Αγγλίας: Τεχνικά προβλήματα έπληξαν τους online αγοραστές την Black Friday
Η άνοδος των οnline πωλήσεων σηματοδοτεί μια ανάκαμψη από την περσινή εορταστική περίοδο, όταν ο υψηλός πληθωρισμός έπληξε τα εισοδήματα των καταναλωτών και οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου αναγκάστηκαν να προβούν σε μεγάλες εκπτώσεις ώστε να απαλλαγούν από τα ογκώδη αποθέματά τους σε προϊόντα.
Στοίχημα οι αγορές ενόψει εορταστικής περιόδου
Φέτος, οι αγορές ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς θα αποτελέσουν ένα καμπανάκι για την ανθεκτικότητα των καταναλωτών στις ΗΠΑ, καθώς οι αποταμιεύσεις από την εποχή της πανδημίας μειώνονται και τα επιτόκια παραμένουν σε υψηλό 20 και πλέον ετών.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση σύμφωνα με τα στοιχεία της Salesforce, που εστιάζουν κυρίως στα υποδήματα, τα αθλητικά είδη, και τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς. Οι κλάδοι ένδυσης, οικιακών ειδών και προϊόντων ομορφιάς παρουσίασαν τις μεγαλύτερες εκπτώσεις.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις για τις ημέρες πριν από την Cyber Monday στις 27 Νοεμβρίου μπορούν να δώσουν στις εταιρείες μια πρώιμη αίσθηση της απόδοσης της περιόδου των εορτών, καθώς περιμένουν πιο χαμηλές πτήσεις στις πωλήσεις. Ωστόσο, οι αρχικές προβλέψεις για τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο δείχνουν χαμηλή αύξηση των πωλήσεων.
Χαμηλές προσδοκίες για τις γιορτές
Για τις ΗΠΑ, η Salesforce προβλέπει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 1% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου σε σύγκριση με το 2022, τον πιο αργό ρυθμό σε τουλάχιστον πέντε χρόνια. Η Adobe αναμένει ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 4,8%, πολύ πίσω από τον μέσο ετήσιο ρυθμό που ήταν 13% πριν από την πανδημία. Οι δύο εταιρείες αναλύουν διαφορετικές συναλλαγές, γεγονός που ευθύνεται για την απόκλιση των αποτελεσμάτων τους.
Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, με έδρα τον Καναδά, ανέφερε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν κατά 22%, με «μπροστάρηδες» τους κλάδους ένδυσης, προσωπικής φροντίδας και κοσμημάτων.


Latest News

Temu και Shein μειώνουν τις διαφημιστικές δαπάνες σε ΗΠΑ
Η υποχώρηση των Κινέζων λιανοπωλητών απειλεί τα διαφημιστικά έσοδα της Big Tech

Ο μεγαλύτερος φόβος της αγαπημένης μπύρας της Αμερικής δεν είναι οι δασμοί...
Ενώ οι νέοι δασμοί στα εισαγόμενα κουτιά μπύρας θα αυξήσουν το κόστος η κατασκευάστρια της Modelo, προειδοποιεί ότι η καταστολή της μετανάστευσης μειώνει τις πωλήσεις

Τι φοβίζει τον Ντίμον για τις πολιτικές των ΗΠΑ
Ο Τζέιμι Ντίμον φοβάται ότι θα υπάρχει ένα βιβλίο σε 40 χρόνια με θέμα «Πώς χάθηκε η Δύση»
![ΗΠΑ: Εκτιμήσεις για ύφεση στον τουρισμό και απώλειες δισ. δολαρίων [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/11/new-york-1867569_1280-600x326.jpg)
Εκτιμήσεις για απώλειες δισ. δολ. απο την ύφεση του τουρισμού στις ΗΠΑ [γράφημα]
Σύμφωνα με τις προβλέψεις περιπου 20 δισ.δολ. θα χαθούν στις ΗΠΑ απο τις λιανικές πωλήσεις των τουριστών

Δύσκολη χρονιά για το κρασί και τους παραγωγούς του
Στα χαμηλότερα επίπεδα από το 1961 υποχώρησε η παγκόσμια παραγωγή το 2024 – κάμψη και στη ζήτηση

Τα ταμεία της Χαμάς έχουν στερέψει - Δεν μπορεί να πληρώσει τους μαχητές της
Οι στοχευμένες δολοφονίες του Ισραήλ, οι περικοπές βοήθειας έχουν στερέψει τις πηγές μετρητών της Χαμάς και την ικανότητα να τα διανέμει στη Γάζα

Σχέδιο ΕΕ για «φρένο» στις εξαγωγές - Το Plan B εάν καταρρεύσουν οι διαπραγματεύσεις με ΗΠΑ
Οι περιορισμοί θα χρησιμοποιηθούν ως αποτρεπτικός παράγοντας και μόνο εάν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ ΕΕ - ΗΠΑ καταρρεύσουν

«Θα υπάρξει εμπορική συμφωνία 100%» - Τι υποσχέθηκε ο Τραμπ στη Μελόνι
Ο Τραμπ δεν παρέλειψε για μία ακόμα φορά να εκφράσει τον θαυμασμό του για την Ιταλίδα πρωθυπουργό

Ανησυχεί για τους δασμούς η Heineken - Μικρή πτώση πωλήσεων στο α΄τρίμηνο
«Υπάρχουν ευρύτερες αβεβαιότητες, συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων προσαρμογών των δασμών και των πιθανών αυξήσεων». λέει η Heineken

Αντισταθείτε στους δασμούς, λέει ο πρόεδρος της Κίνας περιοδεύοντας σε τρεις χώρες της ΝΑ Ασίας
Μηνύματα κατα των δασμών και του προστατευτισμού απο τον προέδρο της Κίνας, στη διάρκεια της περιοδείας του σε τρεις χώρες της ΝΑ Ασίας