«Όταν ακούμε ΑΒ Βασιλόπουλος, πάντα περιμένουμε κάτι καλό» υποστηρίζει η διοίκηση της αλυσίδας, επειδή όμως «το καλό πράγμα αργεί να γίνει», όπως λέει ο σοφός λαός, η ελληνική θυγατρική του βελγο-ολλανδικού ομίλου Ahold Delhaize φύλαξε για το τέλος του έτους το καλύτερο της «χαρτί», «ρίχνοντας» στην αγορά 7.800 τ.μ. νέων εμπορικών χώρων σε Μαρούσι και Ελληνικό, μια επένδυση ύψους 13,5 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, οι εργασίες για το νέο κατάστημα στις Καρυές, την πρωτεύουσα του Αγίου Όρους, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, με ιδανικό στόχο να γίνουν τα εγκαίνια στις αρχές Ιανουαρίου.
Με εντελώς νέο concept, το νέο κατάστημα – ναυαρχίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησε σήμερα τη λειτουργία του στο «χρυσό δαχτυλίδι» στο Μαρούσι (Λεωφόρος Κηφισίας 34 και Οδός Ρωμανού Μελωδού, κοντά στον κόμβο Αμαρουσίου).
Pepco: Επεκτείνεται στην επαρχία με την στήριξη της ΑΒ Βασιλόπουλος
Η επιφάνεια πώλησης εκτείνεται σε 2.800 τ.μ. σε ένα επίπεδο, όπου λανσάρονται όλες οι καινοτομικές ιδέες της αλυσίδας, όπως Sushi Bar, θερμοκήπιο υδροπονίας όπου καλλιεργούνται διάφοροι τύποι μαρουλιών ώστε να πηγαίνουν ολόφρεσκα στην κατανάλωση, τμήμα Grab n’ Go με snacks, φυσικούς χυμούς και καφέ, ανανεωμένο ράφι βιολογικών προϊόντων, κάβα με 1.000 κωδικούς, αλλά και αρκετές ψηφιακές εφαρμογές.
Συνολικά στο κατάστημα διατίθενται 20.000 κωδικοί και όπως είπε ο Νίκος Λαβίδας, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, το μότο «και του πουλιού το γάλα» που συνοδεύει την αλυσίδα παίρνει άλλη διάσταση, καθώς στο προϊοντικό μείγμα συμπεριλαμβάνονται και χιλιάδες αποκλειστικά προϊόντα (private label) με πολύ προσιτές τιμές. Μάλιστα, στο πλαίσιο του καλωσορίσματος, η αλυσίδα προσφέρει στο κατάστημα 10% έκπτωση σε όλα τα προϊόντα της για 15 μέρες, ανεξάρτητα με τις προωθητικές ενέργειες.
Πρόκειται για μια επένδυση που έφθασε τα 12 εκατ. ευρώ, από 7-8 εκατ. ευρώ που ήταν ο αρχικός προϋπολογισμός, όπως ανέφερε ο κος Λαβίδας.
Νέο concept και στο Ελληνικό
Το νέο μοντέλο καταστήματος θα αποτελέσει «πιλότο» για το rebranding και των υπολοίπων 10 mega καταστημάτων της αλυσίδας, με πρώτο εκείνο του Ελληνικού, συνολικής επιφάνειας 5.000 τ.μ.
Η ανακαίνιση του mega ΑΒ στο Ελληνικό με βάση το νέο concept αναμένεται να ολοκληρωθεί τις πρώτες μέρες του Δεκεμβρίου. Τα κεφάλαια που απαιτήθηκαν για το επαναλανσάρισμα έφτασαν το 1,5 εκατ. ευρώ.
Η ανανέωση του δικτύου αποτελεί προτεραιότητα για αλυσίδα και σε αυτό το πλαίσιο το μεγαλύτερο μέρος του αναπτυξιακού budget, που διαμορφώνεται σε 50 εκατ ευρώ ετησίως, κατευθύνεται στις ανακαινίσεις.
Το νέο μοντέλο καταστημάτων δυνητικά προσδοκάται να επεκταθεί και στα μικρότερα σημεία πώλησης καθώς και στα σημεία franchise.
Σημειώνεται ότι το δίκτυο της ΑΒ αριθμεί 311 ιδιόκτητα σημεία και 250 μέσω του συστήματος δικαιόχρησης (franchise).
Ποδαρικό από το Άγιο Όρος το 2024
Στο μεταξύ, το νέο κατάστημα στο Άγιο Όρος θα κάνει ποδαρικό για την αλυσίδα το 2024, καθώς σύμφωνα με τον κο Λαβίδα οι εργασίες προχωρούν εντατικά.
Το μισθωμένο κατάστημα, περί τα 400 τ.μ. θα φιλοξενηθεί στο πάλαι ποτέ κελί του Αγίου Νικολάου (το λεγόμενο Σαμαράδικο) στις Καρυές, που ανήκει στην Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας, όπου έχει κατασκευαστεί νέο κτίριο πολλαπλών χρήσεων.
Στο προϊοντικό μείγμα του καταστήματος θα φιλοξενηθούν πολλά από τα είδη που παράγονται στη μοναστική πολιτεία.
Πώς κινείται ο τζίρος
Σε ό,τι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών, ο τζίρο της αλυσίδας στο ενδεκάμηνο, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος κινείται πολύ κοντά στα περσινά επίπεδα, ενώ η εκτίμηση για το κλείσιμο του 2023 είναι ότι δύναται να επιτευχθεί οριακή αύξηση σε σχέση με το 2022.
Latest News
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις
Attica Bank: Πρώτη τιτλοποίηση ενήμερων δανείων 220 εκατ.
Η Attica Bank ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης της Συνθετικής Τιτλοποίησης χαρτοφυλακίου εξυπηρετούμενων ανοιγμάτων ΜΜΕ και Μεγάλων Επιχειρήσεων (Project Perseus)
Στον Παπαλέκα για 7,7 εκατ. περνά το Αθηνών Αρένα - Μετατρέπεται σε γραφεία
Το τίμημα θα καταβληθεί τμηματικά με την πρώτη δόση 3 εκατ. ευρώ να πληρώνεται μετά την υπογραφή των τελικών συμβολαίων
Αρέσουν τα Marks & Spencer στους Έλληνες - Αύξηση τζίρου και κερδοφορία για την Μαρινόπουλος το 2023
Το μέλλον ανήκει στην ανάπτυξη δικτύου φυσικών καταστημάτων - Συνεχίζει το e-shop - Αλλαγή στρατηγικής σε διεθνές επίπεδο