«Όταν ακούμε ΑΒ Βασιλόπουλος, πάντα περιμένουμε κάτι καλό» υποστηρίζει η διοίκηση της αλυσίδας, επειδή όμως «το καλό πράγμα αργεί να γίνει», όπως λέει ο σοφός λαός, η ελληνική θυγατρική του βελγο-ολλανδικού ομίλου Ahold Delhaize φύλαξε για το τέλος του έτους το καλύτερο της «χαρτί», «ρίχνοντας» στην αγορά 7.800 τ.μ. νέων εμπορικών χώρων σε Μαρούσι και Ελληνικό, μια επένδυση ύψους 13,5 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, οι εργασίες για το νέο κατάστημα στις Καρυές, την πρωτεύουσα του Αγίου Όρους, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, με ιδανικό στόχο να γίνουν τα εγκαίνια στις αρχές Ιανουαρίου.

Με εντελώς νέο concept, το νέο κατάστημα – ναυαρχίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος ξεκίνησε σήμερα τη λειτουργία του στο «χρυσό δαχτυλίδι» στο Μαρούσι (Λεωφόρος Κηφισίας 34 και Οδός Ρωμανού Μελωδού, κοντά στον κόμβο Αμαρουσίου).

Pepco: Επεκτείνεται στην επαρχία με την στήριξη της ΑΒ Βασιλόπουλος

Η επιφάνεια πώλησης εκτείνεται σε 2.800 τ.μ. σε ένα επίπεδο, όπου λανσάρονται όλες οι καινοτομικές ιδέες της αλυσίδας, όπως Sushi Bar, θερμοκήπιο υδροπονίας όπου καλλιεργούνται διάφοροι τύποι μαρουλιών ώστε να πηγαίνουν ολόφρεσκα στην κατανάλωση, τμήμα Grab n’ Go με snacks, φυσικούς χυμούς και καφέ, ανανεωμένο ράφι βιολογικών προϊόντων, κάβα με 1.000 κωδικούς, αλλά και αρκετές ψηφιακές εφαρμογές.

Συνολικά στο κατάστημα διατίθενται 20.000 κωδικοί και όπως είπε ο Νίκος Λαβίδας, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, το μότο «και του πουλιού το γάλα» που συνοδεύει την αλυσίδα παίρνει άλλη διάσταση, καθώς στο προϊοντικό μείγμα συμπεριλαμβάνονται και χιλιάδες αποκλειστικά προϊόντα (private label) με πολύ προσιτές τιμές. Μάλιστα, στο πλαίσιο του καλωσορίσματος, η αλυσίδα προσφέρει στο κατάστημα 10% έκπτωση σε όλα τα προϊόντα της για 15 μέρες, ανεξάρτητα με τις προωθητικές ενέργειες.

Πρόκειται για μια επένδυση που έφθασε τα 12 εκατ. ευρώ, από 7-8 εκατ. ευρώ που ήταν ο αρχικός προϋπολογισμός, όπως ανέφερε ο κος Λαβίδας.

Νέο concept και στο Ελληνικό

Το νέο μοντέλο καταστήματος θα αποτελέσει «πιλότο» για το rebranding και των υπολοίπων 10 mega καταστημάτων της αλυσίδας, με πρώτο εκείνο του Ελληνικού, συνολικής επιφάνειας 5.000 τ.μ.

Η ανακαίνιση του mega ΑΒ στο Ελληνικό με βάση το νέο concept αναμένεται να ολοκληρωθεί τις πρώτες μέρες του Δεκεμβρίου. Τα κεφάλαια που απαιτήθηκαν για το επαναλανσάρισμα έφτασαν το 1,5 εκατ. ευρώ.

Η ανανέωση του δικτύου αποτελεί προτεραιότητα για αλυσίδα και σε αυτό το πλαίσιο το μεγαλύτερο μέρος του αναπτυξιακού budget, που διαμορφώνεται σε 50 εκατ ευρώ ετησίως, κατευθύνεται στις ανακαινίσεις.

Το νέο μοντέλο καταστημάτων δυνητικά προσδοκάται να επεκταθεί και στα μικρότερα σημεία πώλησης καθώς και στα σημεία franchise.

Σημειώνεται ότι το δίκτυο της ΑΒ αριθμεί 311 ιδιόκτητα σημεία και 250 μέσω του συστήματος δικαιόχρησης (franchise).

Ποδαρικό από το Άγιο Όρος το 2024

Στο μεταξύ, το νέο κατάστημα στο Άγιο Όρος θα κάνει ποδαρικό για την αλυσίδα το 2024, καθώς σύμφωνα με τον κο Λαβίδα οι εργασίες προχωρούν εντατικά.

Το μισθωμένο κατάστημα, περί τα 400 τ.μ. θα φιλοξενηθεί στο πάλαι ποτέ κελί του Αγίου Νικολάου (το λεγόμενο Σαμαράδικο) στις Καρυές, που ανήκει στην Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας, όπου έχει κατασκευαστεί νέο κτίριο πολλαπλών χρήσεων.

Στο προϊοντικό μείγμα του καταστήματος θα φιλοξενηθούν πολλά από τα είδη που παράγονται στη μοναστική πολιτεία.

Πώς κινείται ο τζίρος

Σε ό,τι αφορά την πορεία των οικονομικών μεγεθών, ο τζίρο της αλυσίδας στο ενδεκάμηνο, όπως ανέφερε ο επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος κινείται πολύ κοντά στα περσινά επίπεδα, ενώ η εκτίμηση για το κλείσιμο του 2023 είναι ότι δύναται να επιτευχθεί οριακή αύξηση σε σχέση με το 2022.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
ΕΣΕΕ: Πόσο πιο ακριβά πληρώνουν τα δάνεια οι ελληνικές επιχειρήσεις [γραφήματα]
Επιχειρήσεις |

Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]

H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ