Το μοντέλο της συστέγασης με γνωστά brands που ακολουθεί κατά κόρον στην ελληνική αγορά επέλεξε η Pepco για να επεκταθεί στην επαρχία.

Η πολωνική αλυσίδα φθηνής ένδυσης και ειδών σπιτιού, η οποία ήρθε στην χώρα μας πριν από περίπου ενάμιση χρόνο έδωσε τα χέρια με την ΑΒ Βασιλόπουλος για τη λειτουργία σημείων πώλησης στα καταστήματά της αλυσίδας σε πέντε πόλεις της Βόρειας Ελλάδας.

Πρόκειται για τις Σέρρες, τα Γρεβενά, τις Σάπες Ροδόπης, την Κομοτηνή και την Πτολεμαΐδα. Στο πλαίσιο αυτό, η ΑΒ Βασιλόπουλος θα διαθέσει χώρο στην Pepco, έναντι ενοικίου, ενώ εξωτερικά θα αναρτηθούν πινακίδες και των δυο εταιρειών.

Οι εργασίες, σύμφωνα με πληροφορίες προχωρούν με ταχείς ρυθμούς και τα νέα σημεία θα λειτουργήσουν σύντομα.

Pepco: Στόχος τα 200 καταστήματα στην ελληνική αγορά – Οι σχέσεις με Σκλαβενίτη και Public

Μια win win συμφωνία

Κύκλοι προσκείμενοι στη διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος μιλώντας στον ΟΤ υποστηρίζουν πως πρόκειται για μια αμοιβαία επωφελής συμφωνία, αφού δημιουργείται ένας ελκυστικός προορισμός αγορών που συνδυάζει φθηνά ρούχα και τρόφιμα.

Ξεκαθαρίζουν πως δεν πρόκειται για εγχείρημα τύπου shop in shop, αφού όπως λένε «οι δυο οντότητες θα λειτουργούν αυτόνομα, αν και κάτω από την ίδια στέγη» και προσθέτουν πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει πλάνο για διεύρυνση της συνεργασίας σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Η συνεργασία με Σκλαβενίτη -Public

Αυτή τη στιγμή η αλυσίδα χαμηλού κόστους έχει αναπτύξει συνέργειες με την Public και ήδη λειτουργεί δύο καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, με πολύ καλά αποτελέσματα και ένα τρίτο στη Λεωφόρο Συγγρού στην Καλλιθέα .

Στην ίδια λογική λειτουργούν καταστήματα Pepco δίπλα σε μεγάλα καταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, ενώ στη λεωφόρο Λαυρίου, στην Παιανία, στο ιδιόκτητο ακίνητο της Premia, γειτνιάζει με κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Πάντως, παρουσία στα ίδια ακίνητα με brands του λιανεμπορίου ένδυσης και οικιακών ειδών χωρίς απαραίτητα να υπάρχει κάποια συνεργασία έχουν και άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ όπως η Κρητικός με την Jumbo και τα My Market του ομίλου ΜΕΤΡΟ και πάλι με την Jumbo.

Το εγχείρημα Μαρινόπουλου – Κωτσόβολου

Υπενθυμίζεται πως στο παρελθόν η Μαρινόπουλος (η οποία πέρασε στον Σκλαβενίτη αργότερα) έκλεισε συμφωνία συνεργασίας με την Κωτσόβολος για τη λειτουργία καταστημάτων με τη μέθοδο του Shop in Shop (κατάστημα μέσα στο κατάστημα).

Ένα project ωστόσο που δεν «περπάτησε», κυρίως γιατί είχε ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την κατάρρευση της Μαρινόπουλος.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Πηλαδάκης: Δεσμεύεται η περιουσία του – Κατηγορία για φοροδιαφυγή και απάτη από την «Αρχή για το Ξέπλυμα» – Τι απαντά ο επιχειρηματίας
Επιχειρήσεις |

Δεσμεύεται η περιουσία του Πηλαδάκη - Κατηγορίες για φοροδιαφυγή και απάτη από την «Αρχή για το Ξέπλυμα» - Τι απαντά ο επιχειρηματίας

Περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι αποκόμισε ο επιχειρηματίας Κ. Πηλαδάκης από παράνομες δραστηριότητες - Τι απαντά στις κατηγορίες ο επιχειρηματίας με ανακοίνωσή του