Νέες αιτήσεις για ένταξη στη δράση «Κινούμαι Ηλεκτρικά – Β Κύκλος», μπορούν να υποβληθούν πλέον μετά την τροποποιήση της προκήρυξης της δράσης καθώς με την ανακατανομή του προυπολογισμού θα διατεθούν 4,6 εκατ. ευρω.
Κινούμαι ηλεκτρικά: Ενίσχυση και παράταση του Β΄ Κύκλου
Ειδικότερα, διατίθενται 3,3 εκατ. ευρώ για επιδοτήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δικύκλων και τρικύκλων νομικών προσώπων, 1,2 εκατ. ευρώ για επιδοτήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δικύκλων και τρικύκλων φυσικών προσώπων και 100 χιλιάδες ευρώ για ηλεκτρικά ποδήλατα φυσικών προσώπων.
Σημειώνεται, ότι εξακολουθεί να υπάρχει διαθέσιμος προϋπολογισμός για την υποβολή αιτήσεων για ηλεκτρικά ποδήλατα νομικών προσώπων.
Οπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση , οι αλλαγές που έγιναν στο πρόγραμμα επιδοτήσεων «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» μέσω της Κοινής Υπουργικής Απόφασης δίνουν στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τη δυνατότητα να αξιοποιήσει με βέλτιστο τρόπο τα διαθέσιμα κεφάλαια.
Πέρα από τα 4,6 εκατ. ευρώ, που διατίθενται πλέον σε κατηγορίες, που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση, καθημερινά αποδεσμεύονται κεφάλαια από ανενεργές αιτήσεις και διατίθενται εκ’ νέου σε επιδότηση πολιτών, που έχουν προχωρήσει σε παραγγελία ή αγορά ηλεκτρικού οχήματος.
Με την άμεση εφαρμογή του ενδιάμεσου σταδίου 45 ημερών για την υποβολή παραγγελίας με προκαταβολή, αλλά και του 8μηνου, σύντομα θα γίνει επαναδιάθεση ακόμη περισσότερων κεφαλαίων. Έτσι θα γίνουν αποδεκτές ακόμη περισσότερες αιτήσεις.
Η τροποποίηση Κοινής της Υπουργικής Απόφασης «επιτρέπει» την παράταση του προγράμματος έως τον Απρίλιο του 2024, τη σημαντική αύξηση της χρηματοδότησης και την τροποποίηση του πλαισίου, ώστε να επιταχυνθεί ο ρυθμός απορρόφησης των κονδυλίων και η διαδικασία καταβολής των επιδοτήσεων.
Με την ΚΥΑ αυξήθηκε ο προϋπολογισμός της δράσης στα 65 εκατ. ευρώ και παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα μεταφοράς αδιάθετων πόρων από μία κατηγορία οχημάτων σε άλλη, για την οποία οι πόροι έχουν εξαντληθεί.
Latest News
Πρόγραμμα Εξοικονομώ 2025: Επιδοτήσεις έως 100% - Προϋποθέσεις και δικαιούχοι
Οι αιτήσεις για το Εξοικονομώ 2025 θα υποβάλλονται μόνον ηλεκτρονικά και υποχρεωτικά μέσω της πλατφόρμας του προγράμματος.
Όμιλος ΟΤΕ: Πάνω από 90% η εταιρική χρήση ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2028
Ο Όμιλος ΟΤΕ στοχεύει στην επίτευξη κλιματικής ουδετρότητας έως το 2040 - Θα διαθέτει 828 νέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα για τεχνικούς έως τις αρχές του 2025
Οι προοπτικές των ΑΠΕ μετά το deal της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - Συνάντηση Σκυλακάκη με Περιστερη και Al Ramahi
Αφορμή για τη συνάντηση στάθηκε η πρόσφατη ολοκλήρωση της απόκτησης του 70% των μετοχών της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και λοιπών μετόχων της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Θα πιάσουν οι μεγαλύτερες εταιρείες τους στόχους μηδενικού άνθρακα; [γραφήματα]
Τι δείχνει η μελέτη της Accenture για τις εκπομπές άνθρακα - Πώς η άνθηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) έχει δυσμενείς συνέπειες
Το αστρονομικό κόστος των ξηρασιών – Κίνδυνος ερημοποίησης της Ελλάδας
H έλλειψη νερού και η συρρίκνωση καλλιεργούμενων εκτάσεων κοστίζει ήδη 300 δισ. δολάρια τον χρόνο
Νέο δικαστικό «όχι» στον Μασκ για τα 56 δισ. που θα λάμβανε από την Tesla
Μια δικαστής του Ντέλαγουερ αποφάσισε ότι ο Ιλον Μασκ εξακολουθεί να μην δικαιούται να λάβει το παχυλό πακέτο αποζημίωσης
Μαύρος (ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ): Στο επόμενο διάστημα παραδίδουμε τα πρώτα μας έργα ΑΠΕ σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης
Ο CEO της ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ παρομοίασε με τον ελέφαντα στο δωμάτιο, το πρόβλημα της χωρητικότητας των ηλεκτρικών δικτύων
H Τeslα πάτησε... γκάζι στην αξία της με τον πιο γρήγορο ρυθμό παγκοσμίως [πίνακας]
Η κεφαλαιοποίηση της Tesla αυξήθηκε κατά 38,1%, στα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια - Ποιες εταιρείες αποτελούν την πρώτη 20άδα
Σκληρό παζάρι στη Βρετανία για φθηνά δάνεια και μικρότερα πρόστιμα στις βιομηχανίες για τα EV
Οι προκλήσεις της αγοράς στη Βρετανία καθιστούν το οικονομικό καθεστώς γύρω από τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα «ανεφάρμοστο»
Το λόμπι των πετροχημικών «μπλοκάρει» τη διεθνή συμφωνία για τα πλαστικά
Ενώ η διεθνής σύνοδος του ΟΗΕ για τα πλαστικά οδεύει στο τέλος της, οι ισχυρές πετρελαιοπαραγωγοί χώρες μπλοκάρουν τη λήψη απόφασης