Μια νέα έρευνα της Kaspersky αποκαλύπτει ότι το 90% των αγορών πραγματοποιούνται αυθόρμητα κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday.
Αποκάλυψε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν απροσδόκητα μεγάλη συμβολή στα αποτελέσματα των πωλήσεων, καθώς περισσότεροι από τους μισούς (58%) followers προσπαθούν να αποκτήσουν τις ειδικές προσφορές που προτείνουν οι αγαπημένοι τους influencers και διαδικτυακοί bloggers.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι γυναίκες (22%) είναι πιο φανατικοί αγοραστές σούπερ-εκπτώσεων σε σύγκριση με τους άνδρες (17%) και οι περισσότεροι ερωτηθέντες (69%) είναι έτοιμοι να περιμένουν μεγάλα εκπτωτικά γεγονότα για να πάρουν τις καλύτερες προσφορές.
Cyber Monday: Οδηγίες για ασφαλή «πλοήγηση» και αγορές
Η Black Friday και η Cyber Monday είναι εξαιρετικά δημοφιλή παγκόσμια εκπτωτικά γεγονότα. Συνήθως αφορούν εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Συγκεκριμένα, οι διαδικτυακές πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν κατά 3,5% στα 65,3 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το 2022. Εκτός αυτού, σύμφωνα με έρευνα της Salesforce σχετικά με την ανακεφαλαίωση των πωλήσεων, οι καταναλωτές ξόδεψαν 1,14 τρισεκατομμύρια δολάρια online παγκοσμίως κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, η Kaspersky διερεύνησε τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των χρηστών που σχετίζονται με μεγάλες εκδηλώσεις εκπτώσεων, όπως η Black Friday και η Cyber Monday.
Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι περισσότεροι καταναλωτές δεν μπορούν να αντισταθούν στην πλημμύρα των ειδικών προσφορών κατά τη διάρκεια της Black Friday ή της Cyber Monday και η πλειονότητα αγοράζει οτιδήποτε παρά τυχόν προηγούμενα σχέδιά τους. Το 90% των ερωτηθέντων αγοράζει πράγματα αυθόρμητα κατά τη διάρκεια αυτών των εκπτώσεων και το 57% το κάνει τις περισσότερες ή ακόμα και όλες τις φορές. Επιπλέον, οι bloggers, οι φίλοι και οι συγγενείς έχουν επίσης μεγάλη επιρροή στις αυθόρμητες αγορές. Για παράδειγμα, το 58% των ερωτηθέντων είναι πρόθυμο να αγοράσει ένα προϊόν εάν το δει σε συστάσεις από bloggers που ακολουθεί. Ταυτόχρονα, το 40% των χρηστών είναι έτοιμο να αγοράσει κάτι μη προγραμματισμένο εάν λάβει μια σύσταση από φίλους ή μέλη της οικογένειας.
Οι γυναίκες είναι οι πιο φανατικοί αγοραστές σούπερ εκπτώσεων, με το 22% να δηλώνει ότι θα κάνει πάντα αυθόρμητες αγορές κατά τη διάρκεια της Black Friday και της Cyber Monday, σε σύγκριση με μόνο το 17% των ανδρών. Τα άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών ξεχωρίζουν επίσης: το 23% λέει ότι θα αγοράζει πάντα κάτι αυθόρμητα κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών, μέγεθος σημαντικά μεγαλύτερο σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη ηλικιακή ομάδα.
Όσον αφορά τη σημασία των μεγάλων εκπτωτικών εκδηλώσεων για τους ερωτηθέντες, το 71% είναι έτοιμο να περιμένει μέχρι μεγάλα γεγονότα όπως η Black Friday ή η Cyber Monday για να πάρει τις καλύτερες προσφορές. Ενώ το 75% των καταναλωτών δηλώνει ότι κάνει χρήση της προετοιμασίας αυτών των γεγονότων για να προγραμματίσει τις μεγαλύτερες αγορές του εκ των προτέρων, ελπίζοντας να αξιοποιήσει στο έπακρο τις μειώσεις τιμών και τις ειδικές προσφορές.
«Για πολλούς, η Black Friday και η Cyber Monday είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξοικονομήσουν αρκετά χρήματα σε μια ποικιλία αγορών, οπότε κάθε χρόνο, αυτές οι μέρες χαρακτηρίζονται από πρωτοφανή ενθουσιασμό και ενδιαφέρον για online και offline αγορές. Όπως δείχνει η έρευνά μας, 9 στους δέκα χρήστες αγοράζουν πράγματα αυθόρμητα κατά τη διάρκεια μεγάλων εκπτωτικών εκδηλώσεων και μπορεί να μην δίνουν μεγάλη προσοχή στην ασφάλεια, προσπαθώντας να αρπάξουν την καλύτερη προσφορά. Οι λύσεις μας για ασφαλείς online αγορές – όπως το Kaspersky Premium – μπορούν να αποτελέσουν έναν αξιόπιστο βοηθό στην ασφάλεια των ηλεκτρονικών πληρωμών, ο οποίος θα προστατεύει όχι μόνο τα προσωπικά σας δεδομένα, αλλά και τις οικονομικές πληροφορίες και θα σας προειδοποιεί ώστε να μην καταλήξετε σε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού phishing», σχολιάζει η Marina Titova, Vice-President, Consumer Product Marketing της Kaspersky.
Latest News
Πετραλιάς: Ανθεκτική η ελληνική οικονομία σε ένα ασταθές διεθνές περιβάλλον
Συνεχώς έχουμε ανάπτυξη πραγματική, σε σταθερούς όρους, αφαιρώντας τον πληθωρισμό, πολλαπλάσια της ευρωζώνης, τόνισε ο κ. Πετραλιάς
Πότε ξεκινούν «Σπίτι μου 2» και «Ανακαινίζω ενεργειακά το σπίτι μου» – Τα ποσά των επιδοτήσεων
Η στρατηγική για την στέγαση είναι πέντε δισ. ευρώ, είπε η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Σοφία Ζαχαράκη
Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 16 έως 20 Δεκεμβρίου
Αναλυτικά τα ποσά που θα καταβληθούν - Οι ημερομηνίες και οι δικαιούχοι
Περιμένοντας την «έκπληξη» από τον Μητσοτάκη στη Βουλή
Οσο η αντιπολίτευση έχει πάρει θέση μάχης, παράλληλα στο κυβερνητικό μέτωπο έχουν βάλει «κάτω» τα περιθώρια για παρεμβάσεις ξορκίζοντας την ακρίβεια
Με ομιλίες κορυφαίων υπουργών συνεχίζεται για 4η μέρα η συζήτηση στη Βουλή
Ο προϋπολογισμός που συζητείται στη Βουλή έχει ανεβάσει τους τόνους μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης
Οι πληρωμές του Δεκεμβρίου - Ποιοι έχουν λαμβάνειν
Αναλυτικά οι προγραμματισμένες πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων
Η πρόωρη αποπληρωμή της τριπλής δόσης και το διπλό μήνυμα της Ελλάδας στις αγορές
Η Ελλάδα στέλνει ισχυρό μήνυμα στις αγορές ότι μπορεί να αποπληρώνει με ταχείς ρυθμούς παλαιά χρέη της και να αναπτύσσεται με ρυθμούς πολύ υψηλότερους από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο
Πώς να αποφύγουν έξοδα και ταλαιπωρία οι ιδιοκτήτες ακινήτων – 10 ερωταπαντήσεις
Τι πρέπει να κάνουν όσοι έχουν εκκρεμότητες με το Κτηματολόγιο και υπάρχει κίνδυνος τα ακίνητα που κατέχουν να χαρακτηριστούν ως «αγνώστου ιδιοκτήτη» και να περιέλθουν στο κράτος
Έρχονται μειωμένες δόσεις για 400.000 στεγαστικά δάνεια
Περισσότερο κερδισμένοι δανειολήπτες θα είναι αυτοί των οποίων το επιτόκιο αναφοράς θα υποχωρήσει περισσότερο και έχουν σχετικά νέα στεγαστικά δάνεια
Φόβοι για καθίζηση στην κατασκευαστική αγορά – Τι λέει στον ΟΤ ο Στασινός του ΤΕΕ
Ο Γιώργος Στασινός πρόεδρος του ΤΕΕ μιλά στον ΟΤ για την απόφαση του ΣτΕ -Αντικρουόμενες αντιδράσεις στον απόηχο της απόφασης