«Τέλος» οι διαφημιστικές καταχωρίσεις και καμπάνες του αμερικανικού γίγαντα του λιανεμπορίου, Walmart, η οποία ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι δεν διαφημίζεται πια στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X.
Πρόκειται για μια ακόμα μεγάλη εταιρεία που ακολουθεί τον ίδιο δρόμο που χάραξαν και άλλες εταιρείες, αφήνοντας στα «κρύα του λουτρού» το πρόσφατο απόκτημα του Ιλον Μασκ.
«Δεν διαφημιζόμαστε στο X καθώς βρήκαμε άλλες πλατφόρμες για να προσεγγίσουμε καλύτερα τους πελάτες μας», δήλωσε εκπρόσωπος της Walmart.
Walmart: Επιφυλακτικότητα για τις καταναλωτικές δαπάνες των γιορτών
Το Χ, παλαιότερα γνωστό ως Twitter, δεν απάντησε σε αίτημα του Reuters για σχολιασμό της εν λόγω εξέλιξης.
Η πλατφόρμα δυσκολεύεται να διατηρήσει τις διαφημιζόμενες εταιρείες από τότε που ο Μασκ εξαγόρασε τo Twitter τον Οκτώβριο του 2022.
Mάλιστα βρίσκεται και πάλι αντιμέτωπη με ένα νέο κύμα φυγής εταιρειών τις τελευταίες εβδομάδες λόγω της αυξανόμενης ανησυχίας για το αντισημιτικό περιεχόμενο που διαχέεται μέσω αναρτήσεων που δεν «κόβονται» από την πλατφόρμα.
Η γκάφα Μασκ με την εβραϊκή κοινότητα
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, ο Μασκ συμφώνησε με έναν χρήστη του X που υποστήριξε ψευδώς ότι μέλη της εβραϊκής κοινότητας υποθάλπουν το μίσος εναντίον των λευκών, λέγοντας ότι ο χρήστης έλεγε «την πραγματική αλήθεια».
Ο χρήστης είχε επίσης αναφερθεί στη θεωρία συνωμοσίας “Μεγάλη Αντικατάσταση”, η οποία ισχυρίζεται ότι Εβραίοι και αριστεροί κατασκευάζουν την εθνική και πολιτισμική αντικατάσταση λευκών πληθυσμών με μη λευκούς μετανάστες που θα οδηγήσει σε μια “λευκή γενοκτονία”.
Ο Μασκ ζήτησε συγγνώμη για την ανάρτησή του κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης σε εκδήλωση των New York Times την Τετάρτη, αλλά εκτόξευσε επιθέσεις εναντίον διαφημιζόμενων εταιρειών που ανέστειλαν τις διαφημίσεις τους, κατηγορώντας τους για «εκβιασμό».
Στέλεχος σε μια μεγάλη διαφημιστική εταιρεία που αρνήθηκε να κατονομαστεί, είπε ότι οι αντιπρόσωποι πωλήσεων διαφημίσεων του X εμφανίστηκαν απογοητευμένοι μετά το ξέσπασμα του Μασκ εναντίον των εμπορικών σημάτων και δεν είχαν πολλά να πουν στις συνομιλίες.
Μεγάλες επωνυμίες, όπως η Apple, η Walt Disney και η Warner Bros Discovery ανέστειλαν επίσης τις διαφημίσεις τους στο X, αυτόν τον μήνα, μετά από μια αναφορά από την φιλελεύθερη ομάδα παρακολούθησης Media Matters, η οποία ανέφερε ότι οι διαφημίσεις είχαν εμφανιστεί στη συνέχεια σε αντισημιτικές αναρτήσεις.
Latest News
Το ημιφορτηγό που είναι το αντίθετο του Cybertruck
Απευθύνεται σε χρήστες που το θέλουν για σκληρή δουλειά και όχι για μόστρα
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
H αμερικανική οικονομία απειλείται από στασιμοπληθωρισμό
Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο από την οικονομική ύφεση
Προβλέψεις για ανάπτυξη έως 3,5% στο Χονγκ Κονγκ το α΄ τρίμηνο
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πώς οι μεγάλες πολυεθνικές χτίζουν… «αυτοκρατορίες» τον 21ο αιώνα
Τι σηματοδοτούν οι τελευταίες επιχειρηματικές συνεργασίες των Disney, Ford και Microsoft