Στις ράγες μπαίνει ξανά τις επόμενες μέρες ο σιδηρόδρομος με τα εμπορευματικά δρομολόγια να ξεκινούν πρώτα και τα επιβατικά να ακολουθούν, την ώρα που το υπουργείο Υποδομών εκπονεί σχέδιο για την συνολική αναμόρφωση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, όπως είπε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς στη διάρκεια του συνεδρίου του Υπερταμείου.

Σύμφωνα με όσα είπε, τα τρένα, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, στο τμήμα Λάρισα – Λιανοκλάδι θα κινούνται με ηλεκτροκίνηση, σε μονή γραμμή και με μικρότερες ταχύτητες, καθώς η κακοκαιρία Daniel είχε καταστρέψει μεγάλο τμήμα της τηλεδιοίκησης.

Τέμπη: Ριζικές αλλαγές στον σιδηρόδρομο

Από τις αρχές του 2024, το υπουργείο Μεταφορών και ο ΟΣΕ θα προχωρήσουν στις μόνιμες αποκαταστάσεις, το κόστος των οποίων εκτιμάται περίπου στα 200 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Εάν τηρηθούν τα αρχικά χρονοδιαγράμματα, ενδέχεται η πλήρης αποκατάσταση της κυκλοφορίας (διπλή γραμμή, με συστήματα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης) να πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2025.

«Η στρατηγική μας δίνει έμφαση στην επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου αλλά και στην βελτίωση των υποδομών», σημείωσε o Γιάννης Ξιφαράς, Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, ξεδιπλώνοντας το πλάνο της κυβέρνησης για την «αναγέννηση» των υποδομών.

Φορτσάρουν τα Logistics

Την ίδια στιγμή, νέο τοπίο φέρνει το 2024 στην αγορά των μεγάλων αποθηκευτικών χώρων με τους διαγωνισμούς για τα νέα κέντρα Logistics στη Φυλή και στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη να τρέχουν το νέο έτος.

Στη Φυλή, το μεγαλεπήβολο εγχείρημα θα επιτρέψει τη μετεγκατάσταση 391 μεταφορικών επιχειρήσεων που λειτουργούν σήμερα στον Ελαιώνα και διακινούν εμπορεύματα με περίπου 4.000 φορτηγά, ανακουφίζοντας τον Κηφισό και πολλές κομβικές οδικές αρτηρίες της Αττικής

«Στη Φυλή φέρνουμε επιχειρηματική δραστηριότητα με 391 εταιρείες, υπάρχει και σιδηροδρομική υποδομή. Το 2024 θα δημοπρατηθεί το έργο και θα βρούμε επενδυτή, 20 εκατ. ευρώ δίνει το Ταμείο Ανάκαμψης για την μετεγκατάσταση των επιχειρήσεων. Το συνολικό ύψος της επένδυσης θα ξεπεράσει τα 250 εκατ. ευρώ με τον επενδυτή να εισφέρει τα περισσότερα. Το 2024 θα δημοπρατήσουμε και το έργο για τη δημιουργία κέντρου Logistics στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη», επεσήμανε o Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ.

Ο κ. Ζηλιασκόπουλος στάθηκε στην σημασία της επένδυσης σε καλύτερες υποδομές που θα καταστήσει την χώρα μας πιο ελκυστική σε επενδυτικά κεφάλαια ενώ έκανε ιδιαίτερη μνεία στην δημιουργία ενός αξιόπιστου σιδηροδρομικού δικτύου για την μεταφορά εμπορευμάτων.

Ο Γρηγόρης Σκλήκας, Διευθύνων Σύμβουλος στα ΕΛΤΑ, έθεσε σαν στόχο τα Ελληνικά Ταχυδρομεία να καταστούν mega χρήστης στα Logistics.

Στην διασφάλιση της επάρκειας και της ποιότητας των τροφίμων που καταναλώνουν οι πολίτες στάθηκε ο Απόστολος Αποστολάκος, Διευθύνων Σύμβουλος στον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, δίνοντας έμφαση και στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών που ακολουθεί ο Οργανισμός.

Την εξωστρέφεια, με στόχευση πέραν των ελληνικών συνόρων, επιδιώκει για την εταιρεία του ο Κωνσταντίνος Μπήτρος, Γενικός Διευθυντής της Inventio Consulting, προδιαγράφοντας παράλληλα καλύτερες μέρες για την πολλά υποσχόμενη αγορά των Logistics στη χώρα μας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
OT FORUM – Δημήτρης Ανδριόπουλος: H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
OT FORUM |

Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια

Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου