Στις ράγες μπαίνει ξανά τις επόμενες μέρες ο σιδηρόδρομος με τα εμπορευματικά δρομολόγια να ξεκινούν πρώτα και τα επιβατικά να ακολουθούν, την ώρα που το υπουργείο Υποδομών εκπονεί σχέδιο για την συνολική αναμόρφωση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, όπως είπε ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Γιάννης Ξιφαράς στη διάρκεια του συνεδρίου του Υπερταμείου.
Σύμφωνα με όσα είπε, τα τρένα, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, στο τμήμα Λάρισα – Λιανοκλάδι θα κινούνται με ηλεκτροκίνηση, σε μονή γραμμή και με μικρότερες ταχύτητες, καθώς η κακοκαιρία Daniel είχε καταστρέψει μεγάλο τμήμα της τηλεδιοίκησης.
Τέμπη: Ριζικές αλλαγές στον σιδηρόδρομο
Από τις αρχές του 2024, το υπουργείο Μεταφορών και ο ΟΣΕ θα προχωρήσουν στις μόνιμες αποκαταστάσεις, το κόστος των οποίων εκτιμάται περίπου στα 200 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Εάν τηρηθούν τα αρχικά χρονοδιαγράμματα, ενδέχεται η πλήρης αποκατάσταση της κυκλοφορίας (διπλή γραμμή, με συστήματα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης) να πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2025.
«Η στρατηγική μας δίνει έμφαση στην επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου αλλά και στην βελτίωση των υποδομών», σημείωσε o Γιάννης Ξιφαράς, Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, ξεδιπλώνοντας το πλάνο της κυβέρνησης για την «αναγέννηση» των υποδομών.
Φορτσάρουν τα Logistics
Την ίδια στιγμή, νέο τοπίο φέρνει το 2024 στην αγορά των μεγάλων αποθηκευτικών χώρων με τους διαγωνισμούς για τα νέα κέντρα Logistics στη Φυλή και στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη να τρέχουν το νέο έτος.
Στη Φυλή, το μεγαλεπήβολο εγχείρημα θα επιτρέψει τη μετεγκατάσταση 391 μεταφορικών επιχειρήσεων που λειτουργούν σήμερα στον Ελαιώνα και διακινούν εμπορεύματα με περίπου 4.000 φορτηγά, ανακουφίζοντας τον Κηφισό και πολλές κομβικές οδικές αρτηρίες της Αττικής
«Στη Φυλή φέρνουμε επιχειρηματική δραστηριότητα με 391 εταιρείες, υπάρχει και σιδηροδρομική υποδομή. Το 2024 θα δημοπρατηθεί το έργο και θα βρούμε επενδυτή, 20 εκατ. ευρώ δίνει το Ταμείο Ανάκαμψης για την μετεγκατάσταση των επιχειρήσεων. Το συνολικό ύψος της επένδυσης θα ξεπεράσει τα 250 εκατ. ευρώ με τον επενδυτή να εισφέρει τα περισσότερα. Το 2024 θα δημοπρατήσουμε και το έργο για τη δημιουργία κέντρου Logistics στο πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη», επεσήμανε o Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος, Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ.
Ο κ. Ζηλιασκόπουλος στάθηκε στην σημασία της επένδυσης σε καλύτερες υποδομές που θα καταστήσει την χώρα μας πιο ελκυστική σε επενδυτικά κεφάλαια ενώ έκανε ιδιαίτερη μνεία στην δημιουργία ενός αξιόπιστου σιδηροδρομικού δικτύου για την μεταφορά εμπορευμάτων.
Ο Γρηγόρης Σκλήκας, Διευθύνων Σύμβουλος στα ΕΛΤΑ, έθεσε σαν στόχο τα Ελληνικά Ταχυδρομεία να καταστούν mega χρήστης στα Logistics.
Στην διασφάλιση της επάρκειας και της ποιότητας των τροφίμων που καταναλώνουν οι πολίτες στάθηκε ο Απόστολος Αποστολάκος, Διευθύνων Σύμβουλος στον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας, δίνοντας έμφαση και στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών που ακολουθεί ο Οργανισμός.
Την εξωστρέφεια, με στόχευση πέραν των ελληνικών συνόρων, επιδιώκει για την εταιρεία του ο Κωνσταντίνος Μπήτρος, Γενικός Διευθυντής της Inventio Consulting, προδιαγράφοντας παράλληλα καλύτερες μέρες για την πολλά υποσχόμενη αγορά των Logistics στη χώρα μας.
Latest News
Daniel: Σε ΤΕΡΝΑ, AKTOR, AVAX και ΜΕΤΚΑ τα έργα αποκατάστασης 1,357 δισ. – 15 μήνες μετά τις καταστροφές
Το υπουργείο Υποδομών 15 μήνες μετά την κακοκαιρία Daniel δημοσίευσε τις προσκλήσεις για τα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο
Πώς προχωρά το έργο χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς Αχαρνές
Αμεσα ξεκινάει ο σχεδιασμός και η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του έργου χάραξης της Γραμμής 2 του Μετρό προς τον Δήμο Αχαρνών
Σε δημόσια διαβούλευση η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το IRC στο Ελληνικό
Το «IRC ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ» θα αποτελέσει έναν διεθνή προορισμό αναψυχής, προσφέροντας στους επισκέπτες του ένα συνδυασμό εμπειριών ψυχαγωγίας, εστίασης και διαμονής
Στο 66,35% η πρόοδος του E65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδός
Η «Κεντρική Οδός» παρουσιάζει την πορεία των έργων της ΤΕΡΝΑ για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 στο τμήμα Καλαμπάκα – Εγνατία Οδό
AKTOR: Εκδήλωση στα εγκαίνια του Μετρό Θεσσαλονίκης με το περιοδικό «Σχεδία»
ΑΚΤΟR: O Μπάνε Πρέλεβιτς και ο Ντίνος Κούης φόρεσαν τα κόκκινα γιλέκα της «Σχεδίας»
Στο 23,01% το μερίδιο της AVAX στην Ολυμπία Οδό - Οι παραχωρήσεις και τα ΣΔΙΤ
Ο Όμιλος AVAX στοχεύει σε παραπάνω από 25 νέους διαγωνισμούς για συμβάσεις ΣΔΙΤ, με εκτιμώμενη αξία άνω των €4 δισ.
Ελληνικό: Αλλαγές στο σχεδιασμό της παραλίας του Αγίου Κοσμά
Τι προβλέπει νέα υπουργική απόφαση για το παράκτιο μέτωπο της επένδυσης της Lamda Development στο Ελληνικό
Μιτζάλης (AVAX): Απαιτείται εθνικός σχεδιασμός για τα έργα υποδομών του μέλλοντος
Ο CEO της AVAX, Κ. Μιτζάλης τόνισε ότι υπάρχει ανεκτέλεστο 3,3 δισ. ευρώ και ότι η εταιρεία τρέχει πολλά μεγάλα έργα αυτό το διάστημα
Άλμα 55,5% για τα EBITDA της Alumil – Τι δήλωσε ο Μυλώνας
Ο επικεφαλής της Alumil σημείωσε ότι το εννεάμηνο του 2024 αναδεικνύει την ALUMIL ως πρωταγωνιστή στον κλάδο
Ανδριόπουλος (Dimand): H Ελλάδα μπορεί να έχει ανάπτυξη για τα επόμενα 30 χρόνια
Η ελληνική αγορά ακινήτων «δεν είναι φούσκα» καθώς η ανάπτυξη δεν βασίζεται σε δανεισμό τόνισε ο CEO της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος, κατά την παρουσία του στο 4ο ΟΤ Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου