
Με έντονη ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) προβαίνει σε σοβαρές καταγγελίες κατά του νεοσύστατου Συνδέσμου Ταχυπλόων και Κρουαζιεροπλοίων αλλά και του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, «για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στη δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου».
Κρουαζιέρα: Από το Love Boat στα σημερινά μεγαθήρια
Ειδικότερα η ΠΝΟ βάλει κατά του πλοιοκτήτη Μάριου Ηλιόπουλου του «πρωτοστάτη δημιουργίας» όπως σημειώνει του Συνδέσμου και υπογραμμίζει ότι αναγνωρίζει μόνο τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), ο οποίος και εκπροσωπεί, «σύμφωνα με τον νόμο, το σύνολο τόσο των ακτοπλοϊκών όσο και των Μεσογειακών – Τουριστικών πλοίων» και προειδοποιεί ότι δεν θα δεχθεί κατάργηση του πιστοποιητικού ελληνομάθειας.
Παράλληλα ζητά από τον υπουργό Ναυτιλίας «να απέχει από κάθε πράξη και παράλειψη σχετικά με τον άνω νέο σύνδεσμο, για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στην δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου του».
Η ανακοίνωση
Η ανακοίνωση της ΠΝΟ έχει ως εξής: «Με αφορμή τα δημοσιεύματα σχετικά με την ίδρυση του Συνδέσμου Ταχυπλόων και Κρουαζιεροπλοίων, στον οποίο, σε πρώτη φάση συμμετέχουν οι εταιρείες: Seajets, Alpha Lines και ένα πλοίο της Golden Star Ferries, η Ομοσπονδία μας δηλώνει και ταυτόχρονα προειδοποιεί: Σταθερός και Θεσμικός Συνομιλητής της Ομοσπονδίας μας για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και γενικά τα συλλογικά θέματα που αφορούν τους όρους ναυτολόγησης και εργασίας επί των πλοίων, τις συνθέσεις των μελών του πληρώματος αυτών και τα ζητήματα που αφορούν την ενδιαίτηση των ναυτικών μας στα πλοία, καθώς και ο τρόπος επίλυσης των διαφορών μεταξύ Πλοιάρχου – Πληρώματος και εφοπλιστών, σταθερός και πάγιος συνομιλητής μας και συμβαλλόμενος είναι ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), ο οποίος και εκπροσωπεί, σύμφωνα με τον νόμο, το σύνολο τόσο των ακτοπλοϊκών όσο και των Μεσογειακών – Τουριστικών πλοίων.
»Σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψουμε και αποτελεί “casus belli”, η προσπάθεια κατάργησης του 10ωρου και των διπλών πληρωμάτων – όπου χρειάζεται – στα ταχύπλοα σκάφη. Οι κατά καιρούς κορώνες του πρωτοστάτη δημιουργίας του άνω συνδέσμου Μάριου Ηλιόπουλου, περί καταργήσεως του πιστοποιητικού ελληνομάθειας και ότι θα φέρνει όποιον θέλει και ότι θα ναυτολογεί όποιον θέλει και με όσα λεφτά θέλει, αποτελούν όνειρο θερινής νυκτός και απαρχή σύγκρουσης και δυναμικών κινητοποιήσεων.
»Ταυτόχρονα προειδοποιούμε και τον αρμόδιο Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, να απέχει από κάθε πράξη και παράλειψη σχετικά με τον άνω νέο σύνδεσμο, για τον οποίο υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες ότι στην δημιουργία του συνέπραξαν και υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου του».


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα