Οι θυγατρικές της PepsiCo, Frito-Lay και Quaker, δημοσίευσαν την πέμπτη ετήσια έκδοση του δείκτη σνακ στις ΗΠΑ, ο οποίος περιγράφει τις τάσεις σνακ που πρόκειται να διαμορφώσουν τις καταναλωτικές συνήθειες στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2024, σύμφωνα με το ESM Magazine.

Όπως εξηγούν, τα όρια μεταξύ του τι συνιστά «σνακ» και τι «γεύμα» αναμένεται να θολώσουν περαιτέρω κατά το επόμενο έτος, ειδικά μεταξύ των γονέων με έλλειψη χρόνου και των νεότερων γενεών.

Τρόφιμα: Big boom στο «τσιμπολόγημα» – Οι νέοι μετατρέπουν τα σνακ σε γεύματα

«Ενώ ο τελευταίος δείκτης σνακ της Frito-Lay και της Quaker επιβεβαιώνει ότι ο χρόνος είναι σπάνιος, τα δεδομένα ενισχύουν επίσης το έντονο πάθος που έχουν οι καταναλωτές για τις διατροφικές τους προτιμήσεις», σχολίασε η Denise Lefebvre, ανώτερη αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της PepsiCo Foods.

«Καθώς ατενίζουμε το 2024, έχουμε μια τεράστια ευκαιρία να συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών μας. Ποτέ δεν ήταν πιο σημαντικό για εμάς να εμποτίσουμε αυτή την έμπνευση με καινοτομία, εκπληρώνοντας την υπόσχεσή μας για περισσότερα χαμόγελα με κάθε μπουκιά».

Ας ρίξουμε μια ματιά στις τρεις κορυφαίες τάσεις τροφίμων και σνακ που είναι έτοιμες να διαμορφώσουν το επόμενο έτος, σύμφωνα με τον τελευταίο δείκτη σνακ των ΗΠΑ:

  1. Το δίλημμα της κρίσης του χρόνου

Σύμφωνα με τον Δείκτη, ο μέσος Αμερικανός έχει 52 λεπτά την ημέρα για να προετοιμάσει, να φάει και να απολαύσει τα γεύματά του, με το ένα τρίτο των καταναλωτών να προετοιμάζει και να καταναλώνει γεύματα σε λιγότερο από 30 λεπτά. Έχοντας αυτό κατά νου, περισσότεροι καταναλωτές ενσωματώνουν προϊόντα σνακ στα γεύματα – αύξηση 35% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια – ενώ περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές χρησιμοποιούν σνακ ως συστατικό σε δείπνα «χωρίς προετοιμασία» τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Το 2024, ισχυρίζεται ο δείκτης, οι Αμερικανοί θα «αποχαιρετήσουν τις ώρες μαριναρίσματος, τεμαχισμού, ψησίματος ή ψησίματος», καθώς τα γεύματα που απαιτούν λίγη προσπάθεια για να γίνουν, ενισχυμένα με προϊόντα σνακ, θα συνεχίσουν να αυξάνονται σε δημοτικότητα.

  1. Παρουσιάζοντας το The Snack Savant

Ο δείκτης ισχυρίζεται επίσης ότι περισσότεροι καταναλωτές θα δηλώσουν ότι είναι «Snack Savants», επιδιώκοντας να συνδυάσουν πολλά προϊόντα διατροφής για να δημιουργήσουν την τέλεια μπουκιά. Περίπου το 80% των καταναλωτών πιστεύουν ότι πρόκειται για μια «μορφή τέχνης», ενώ μόλις τα δύο τρίτα (65%) παραδέχονται ότι δημιουργούν «εκκεντρικούς» συνδυασμούς σνακ ως μέρος του ρεπερτορίου σνακ τους.

Περίπου το 83% των Millenials και το 82% της Gen Z είναι πιο πιθανό να υιοθετήσουν τη νοοτροπία «Snack Savant», ενώ η πλειοψηφία είναι επίσης κάτοικοι πόλεων (77%). Περίπου το 55% δηλώνει ότι οι προτιμώμενοι συνδυασμοί σνακ επηρεάζονται από τα είδη που είναι ήδη διαθέσιμα στο ντουλάπι τους, ενώ το 32% βασίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ανακαλύψει περισσότερες ιδέες για σνακ.

  1. Σνακ για γευστική ικανοποίηση

Η πρωτεΐνη, η ενέργεια και η γεύση είναι μεταξύ των βασικών χαρακτηριστικών που θα αναζητήσουν οι Αμερικανοί καταναλωτές από τα σνακ τους το 2024, σύμφωνα με τον Δείκτη, με περισσότερους από τους μισούς (55%) να αναφέρουν την πρωτεΐνη ως «το πιο σημαντικό διατροφικό χαρακτηριστικό».

Επιπλέον, το 60% των καταναλωτών αναζητούν προϊόντα σνακ για να δώσουν ώθηση στην ενέργεια – συμπεριλαμβανομένου του 72% των Millennials – ενώ σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) δηλώνουν ότι αρνούνται να θυσιάσουν τη γεύση όταν επιλέγουν τα σνακ τους.

Οι Baby Boomers παρουσιάζουν την υψηλότερη αντίσταση στον συμβιβασμό στη γεύση (84%), ενώ οι Gen Xers ακολουθούν πολύ πίσω (75%).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή