Στη διακοπή πώλησης προϊόντων της Pepsico προχωρά η Carrefοur, εξαιτίας των νέων υψηλών ανατιμήσεων στα προϊόντα.
Ειδικότερα, η γαλλική εταιρεία λιανικής πώλησης τροφίμων Carrefour γνωστοποίησε στους πελάτες της ότι δεν θα πωλεί πλέον προϊόντα της PepsiCo, στο πλαίσιο της πρόσφατης διαμάχης μεταξύ των κατασκευαστών τροφίμων και των λιανοπωλητών για τις υψηλές τιμές των τροφίμων.
Pepsi: Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του μάρκετινγκ – 20 εκατομμύρια δολάρια ζημιά
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα σταματήσει από την Πέμπτη να διαθέτει προϊόντα της Pepsico, όπως τα πατατάκια Doritos και η 7Up, και θα προσθέσει επιγραφές στα ράφια που θα εξηγούν στους πελάτες ότι δεν θα πωλεί πλέον τη μάρκα λόγω «απαράδεκτων αυξήσεων των τιμών».
Τα προϊόντα Pepsico αφαιρούνται επίσης από τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου της Carrefour, αν και ορισμένα υπάρχοντα αποθέματα μπορεί να εξακολουθούν να είναι ορατά στα καταστήματα, δήλωσε άτομο που συμμετέχει στη διαδικασία.
Η αντιμετώπιση του shrinkflation
Υπενθυμίζεται ότι κατά τον περασμένο Σεπτέμβριο, η γαλλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Carrefour, άρχισε να ενημερώνει τους πελάτες της για περιπτώσεις συρρίκνωσης των συσκευασιών που αφορούν τρόφιμα.
Ο όρος αναφέρεται στην πρακτική με την οποία οι κατασκευαστές αποκρύπτουν τις αυξήσεις των τιμών μειώνοντας τις ποσότητες που πωλούνται. Για παράδειγμα, μια σακούλα με πατατάκια μπορεί να περιέχει ελαφρώς λιγότερα αν και ο πελάτης συχνά δεν το αντιλαμβάνεται.
Η απόφαση αφορούσε το να επισημαίνονται τα επηρεαζόμενα προϊόντα αντί να ελπίζουν οι καταναλωτές ότι δεν θα το παρατηρήσουν αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας διαφάνειας και ακολούθησε την τότε πίεση της γαλλικής κυβέρνησης, με τον υπουργό Οικονομικών Bruno Le Maire να χαρακτηρίζει το shrinkflation «ντροπή». Αλλά παρά τις προθέσεις της Carrefour, ο γίγαντας των σούπερ μάρκετ έχει δεχθεί σκληρή κριτική από την οργάνωση για τα δικαιώματα των καταναλωτών 60 Millions de Consommateurs.
Η ομάδα υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για μια κίνηση της Carrefour να καλοπιάσει το κοινό, εμφανιζόμενη ως ειλικρινής. Αλλά η 60 Millions de Consommateurs υποστηρίζει ότι πρόκειται απλώς για ένα κόλπο δημοσίων σχέσεων και υπογραμμίζει ότι η αλυσίδα εξαπατά τους αγοραστές από τον Μάιο μέσω της συρρίκνωσης.
Επιπλέον, ο κατάλογος των επηρεαζόμενων προϊόντων είναι μόλις 150, με την πλειονότητα να είναι πατατάκια, μαγιονέζα, καφές και διάφορα άλλα ποτά.
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ