Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά τριάντα νέα καταστήματα σχεδιάζει να ανοίξει η Lidl στην Ισπανία το 2024, ανεβάζοντας τον αριθμό των καταστημάτων της σε περισσότερα από 700. Μακροπρόθεσμος στόχος της, μάλιστα, είναι να φτάσει τα 1.000 σημεία στη χώρα, σύμφωνα με τον εταιρικό διευθυντή Ferran Figueras.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στη Μαδρίτη, ο Figueras πρόσθεσε ότι η Lidl España διαθέτει σήμερα 12 εγκαταστάσεις logistics και σχεδιάζει να ανοίξει τέσσερις νέες αποθήκες, ορισμένες από τις οποίες βρίσκονται ήδη υπό κατασκευή.

Lidl: Μπαίνει σε τέσσερις ακόμη βαλκανικές αγορές

Οι συνολικές επενδύσεις το 2023 αναμένεται να φθάσουν τα 250 έως 300 εκατ. ευρώ. Μέχρι στιγμής, η Lidl έχει επενδύσει 2,5 δισ. ευρώ για την επέκτασή της στην ισπανική αγορά.

Αύξηση κόστους-μείωση κέρδους

Η κλιμάκωση των τιμών επηρέασε τις επιδόσεις της Lidl στην Ισπανία. Ο γερμανικών συμφερόντων discounter κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους 193 εκατ. ευρώ κατά την τελευταία οικονομική χρήση (που έκλεισε τον περασμένο Φεβρουάριο), παρόμοια με την προηγούμενη (190 εκατ. ευρώ), σύμφωνα με τον Figueras.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18% την ίδια περίοδο, στα 6,08 δισ. ευρώ, εν μέρει λόγω της επίδρασης του πληθωρισμού, αλλά και λόγω του ανοίγματος 20 καταστημάτων. Ωστόσο, η αύξηση του κόστους μεταφράστηκε σε μείωση των περιθωρίων κέρδους κατά 15%.

Για το τρέχον έτος, το οποίο θα ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2024, η πρόβλεψη είναι να κλείσει με αύξηση των πωλήσεων ελαφρώς κάτω από διψήφιο ποσοστό. Καθώς η κατανάλωση έχει αρχίσει να βελτιώνεται, με τους καταναλωτές να επιλέγουν προϊόντα υψηλότερης αξίας, η Lidl βλέπει λόγους αισιοδοξίας στην Ισπανία.

Ρεκόρ εξαγωγών

Ο Figueras πρόσθεσε ότι ο discounter κατέγραψε εξαγωγές ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων ευρώ σε ισπανικά γεωργικά προϊόντα και τρόφιμα, τα οποία διατέθηκαν στις 30 χώρες δραστηριοποίησης της Lidl.

Τόνισε τον σημαντικό αντίκτυπο που είχε αυτό στην ισπανική οικονομία, συμβάλλοντας με 8,19 δισ. ευρώ στο ΑΕΠ και δημιουργώντας πάνω από 172.000 θέσεις εργασίας.

Η Lidl είναι η τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην ισπανική αγορά βάσει μεριδίου (6,2%), πίσω από τη Mercadona (27%) και την Carrefour (9,7%).

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή