
Στη μακρά λίστα των ναυτιλιακών εταιρειών που αναστέλλουν τη διέλευσή τους από τη Ερυθρά Θάλασσα καθώς η ένταση στην περιοχή κλιμακώνεται, προστέθηκε ο κινεζικός κολοσσός Cosco, σύμφωνα με δημοσιεύματα ισραηλινών μέσων ενημέρωσης, τα οποία επικαλείται το CNBC.
Οι λεπτομέρειες της απόφασης της Cosco παραμένουν άγνωστες, σύμφωνα με το ισραηλινό πρακτορείο ειδήσεων Globes.
Ερυθρά θάλασσα: H ναυτιλία «όμηρος» των Χούθι – Εκτοξεύεται το κόστος των ναύλων
Οι επιθέσεις σε πλοία που διασχίζουν την Ερυθρά Θάλασσα από μαχητές Χούθι οι οποίοι υποστηρίζονται από το Ιράν έχουν εκτοξεύσει τους ναύλους καθώς στα ταξίδια προστίθενται πολύ περισσότερες ημέρες και μίλια προκειμένου τα πλοία να κάνουν τη διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας της Νότιας Αφρικής.
Οι μετοχές της Cosco που είναι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ υποχώρησαν 3% τη Δευτέρα, μόλις έγινε γνωστή η είδηση.
Για να αποφευχθούν χτυπήματα από τους μαχητές που εδρεύουν στην Υεμένη, οι μεταφορείς έχουν ήδη εκτρέψει φορτία αξίας μεγαλύτερης από 200 δισεκατομμύρια δολάρια τις τελευταίες εβδομάδες, με μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες όπως η Maersk και η Hapag-Lloyd να σταματούν τη διέλευση από το στρατηγικό σημείο της Ερυθράς Θάλασσας μέχρι νεωτέρας.
Φορτίο με προορισμό το Ισραήλ
Η Cosco είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Κίνας και κατέχει σχεδόν το 11% του μεριδίου της εμπορικής αγοράς.
Η Orient Overseas Container Line (OOCL), η οποία αποτελεί μέρος του ομίλου Cosco Shipping Group, έχει επίσης αναστείλει τα δρομολόγια προς την Ερυθρά Θάλασσα και σταμάτησε να δέχεται φορτία με προορισμό το Ισραήλ από τον Δεκέμβριο, επικαλούμενη επιχειρησιακά ζητήματα.
«Η απόφαση της COSCO είναι σημαντική γιατί συνεργάζεται με την ισραηλινή ναυτιλιακή εταιρεία ZIM, η οποία θα πρέπει να εκμεταλλεύεται περισσότερα πλοία στις γραμμές της Άπω Ανατολής», ανέφερε η Globes. Η Cosco έχει μια άλλη γραμμή που λειτουργεί από κοινού με τη Zim.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα