Στη μακρά λίστα των ναυτιλιακών εταιρειών που αναστέλλουν τη διέλευσή τους από τη Ερυθρά Θάλασσα καθώς η ένταση στην περιοχή κλιμακώνεται, προστέθηκε ο κινεζικός κολοσσός Cosco, σύμφωνα με δημοσιεύματα ισραηλινών μέσων ενημέρωσης, τα οποία επικαλείται το CNBC.
Οι λεπτομέρειες της απόφασης της Cosco παραμένουν άγνωστες, σύμφωνα με το ισραηλινό πρακτορείο ειδήσεων Globes.
Ερυθρά θάλασσα: H ναυτιλία «όμηρος» των Χούθι – Εκτοξεύεται το κόστος των ναύλων
Οι επιθέσεις σε πλοία που διασχίζουν την Ερυθρά Θάλασσα από μαχητές Χούθι οι οποίοι υποστηρίζονται από το Ιράν έχουν εκτοξεύσει τους ναύλους καθώς στα ταξίδια προστίθενται πολύ περισσότερες ημέρες και μίλια προκειμένου τα πλοία να κάνουν τη διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας της Νότιας Αφρικής.
Οι μετοχές της Cosco που είναι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ υποχώρησαν 3% τη Δευτέρα, μόλις έγινε γνωστή η είδηση.
Για να αποφευχθούν χτυπήματα από τους μαχητές που εδρεύουν στην Υεμένη, οι μεταφορείς έχουν ήδη εκτρέψει φορτία αξίας μεγαλύτερης από 200 δισεκατομμύρια δολάρια τις τελευταίες εβδομάδες, με μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες όπως η Maersk και η Hapag-Lloyd να σταματούν τη διέλευση από το στρατηγικό σημείο της Ερυθράς Θάλασσας μέχρι νεωτέρας.
Φορτίο με προορισμό το Ισραήλ
Η Cosco είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Κίνας και κατέχει σχεδόν το 11% του μεριδίου της εμπορικής αγοράς.
Η Orient Overseas Container Line (OOCL), η οποία αποτελεί μέρος του ομίλου Cosco Shipping Group, έχει επίσης αναστείλει τα δρομολόγια προς την Ερυθρά Θάλασσα και σταμάτησε να δέχεται φορτία με προορισμό το Ισραήλ από τον Δεκέμβριο, επικαλούμενη επιχειρησιακά ζητήματα.
«Η απόφαση της COSCO είναι σημαντική γιατί συνεργάζεται με την ισραηλινή ναυτιλιακή εταιρεία ZIM, η οποία θα πρέπει να εκμεταλλεύεται περισσότερα πλοία στις γραμμές της Άπω Ανατολής», ανέφερε η Globes. Η Cosco έχει μια άλλη γραμμή που λειτουργεί από κοινού με τη Zim.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda