Lamborghini, ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, όνειρο πολλών, αλλά εφικτό για λίγους, και τώρα ακόμη λιγότερους καθώς η παραγωγή για τα επόμενα δύο χρόνια έχει ήδη «κλειστεί» από παραγγελίες, δείχνοντας την ανθεκτικότητα της αγοράς πολυτελείας, κόντρα στο παγκόσμιο οικονομικό κλίμα.
Η εύρωστη αγορά αυτοκινήτων πολυτελείας έρχεται σε αντίθεση με την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία, όπου εταιρείες όπως η μητρική της Lamborghini, Volkswagen βλέπουν την ζήτηση για ηλεκτροκίνητα σε πτώση, πιέζοντας τις παραγωγικές της μονάδες.
Πόσο αναμένεται να πιάσει το διαλυμένο Lamborghini Countach από το “The Wolf of Wall Street”
Ο CEO της Lamborghini Στέφαν Βίνκελμαν βλέπει ότι με τις παραγγελίες να ξεπερνούν κάθε προσδοκία μπορεί να ακολουθήσει μια βραδύτερη πορεία ώστε να μπορέσει να βελτιώσει την τεχνολογία μπαταριών, σύμφωνα με το Bloomberg. Η Lamborghini έχει ξεπουλήσει την παραγωγή μέχρι το 2026.
Πέρυσι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε 10,000 αυτοκίνητα, καθώς λάνσαρε το πρώτο υβριδικό της, Revuelto το οποίο είναι συνδυασμός στυλ που εκτείνονται δεκαετίες πίσω. Συνδυάζει τη μεγάλη μύτη της Murcielago με το πίσω μέρος ενός Diablo. Οι πόρτες “ψαλίδι” και το σχήμα σφήνας προέρχονται από το Countach. Υπάρχουν πολλά νεύματα στο παρελθόν, αλλά σε αντίθεση με οποιονδήποτε Lambo πριν από αυτό, το Revuelto είναι ένα plug-in υβρίδιο. Με την αποκάλυψη του Revueltoη εταιρεία άμεσα είδε παραγγελίες για την παραγωγή της επόμενης διετίας. Τώρα σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο μοντέλο το 2028, πολλά χρόνια μετά την αντίπαλο Ferrari.
Ο Βίνκελμαν τόνισε στο Bloomberg ότι δεν θέλει η εταιρεία να είναι η πρώτη, αλλά να βγει στην συγκεκριμένη αγορά όταν το προϊόν της θα είναι το καλύτερο, με μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταριών απ’ ό, τι προσφέρουν οι Κινέζοι.
Παρά τα αργά αυτά βήματα η εταιρεία επιδιώκει μια στρατηγική βιωσιμότητας με την μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της. Η εταιρεία επίσης έχει αναφέρει ότι θα προσθέσει τουλάχιστον 500 θέσεις εργασίας.
Latest News
«Μάχη» ανάμεσα στην Κινα και τη Δύση για τα κρίσιμα μέταλλα
Η Κίνα παράγει περίπου το 60% των σπάνιων γαιών και επεξεργάζεται σχεδόν το 90% απο αυτές
Μια «μικρή Ρωσία» δημιουργείται μέσα στη Σερβία
Αρκετοί είναι οι Ρώσοι που έχουν καταφύγει στη Σερβία μετά την έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, δημιουργώντας δικές τους κοινότητες
Οι ολυμπιακοί κύκλοι του Αϊφελ προκαλούν πολιτική διαμάχη στη Γαλλία
Αντιδράσεις προκαλεί στη Γαλλία η πρόθεση της δημάρχου του Παρισιού να κρατήσει τους ολυμπιακούς δακτυλίους στο εμβληματικό μνημείο της γαλλικής πρωτεύουσας
Γυρνούν την πλάτη στο ESG οι επενδυτές – Σε δεινή θέση οι ευρωπαϊκές εταιρείες
Οι πιο αυστηροί κανόνες ESG στον κόσμο προκαλούν αντιδράσεις από τις επιχειρήσεις της ΕΕ
Πώς θα ξαναγίνει ανταγωνιστική η Ευρώπη - Η «ακτινογραφία» του σχεδίου Ντάγκι
Πρόκειται για διπλάσιο ποσό από το Σχέδιο Μάρσαλ για την ανοικοδόμηση της ηπείρου μετά τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο
Ο προστατευτισμός θα διευρύνει το χάσμα πλούτου, προειδοποιεί ο ΠΟΕ
Οι αντιδράσεις κατά της παγκοσμιοποίησης κινδυνεύουν να εκτροχιάσουν την πρόοδο στην αύξηση των εισοδημάτων στις φτωχότερες χώρες
Παγωμένα τα στεγαστικά δάνεια στην Ευρώπη – Καίνε τα επιτόκια
Οι ευρωπαϊκές τράπεζες ετοιμάζονται για την πιο αργή ανάπτυξη των στεγαστικών δανείων της τελευταίας δεκαετίας
Το πρώτο ηχηρό «όχι» στο σχέδιο Ντράγκι για την ΕΕ ήρθε από την Γερμανία
«Η Γερμανία δεν θα συμφωνήσει σε αυτό», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Κρίστιαν Λίντνερ, στο Politico
Νίκολ: Γιατί αξίζει να πληρώσεις 6 ευρώ για ένα latte στα Starbucks
Ο Μπράιαν Νίκολ αναλαμβάνει την ηγεσία των Starbucks υπό τη σκιά του Χάουαρντ Σουλτς, την οπισθοχώρηση της κινεζικής αγοράς και την αμφισβήτηση των νέων - Θα τα καταφέρει;
Είναι μόνο η αρχή - Τι συμβαίνει με την πτώση των οίκων πολυτελείας αξίας 240 δισ. δολαρίων
Οι οίκοι πολυτελείας σε όλο τον κόσμο βιώνουν τις επιπτώσεις της επιβράδυνσης της Κίνα - Ποια είναι η νέα κανονικότητα που διαμορφώνεται