
Ακόμη πιο επιθετικοί γίνονται οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης καθώς σήμερα το μεσημέρι επιβεβαίωσαν ότι επιτέθηκαν με πυραύλους σε δυο φορτηγά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα.
Σύμφωνα με δηλώσεις του στρατιωτικού εκπροσώπου των Χούθι Γιαχία Σαρί, οι πύραυλοι στόχευσαν το Morning Tide, ένα φορτηγό πλοίο με σημαία Μπαρμπάντος, βρετανικής ιδιοκτησίας, και το Star Nasia, πλοίο της Star Bulκ Carriers με έδρα την Ελλάδα, η οποία είναι εισηγμένη στο αμερικάνικο χρηματιστήριο.
Ερυθρά Θάλασσα: Η κρίση αυξάνει τους χρόνους παράδοσης για τους ευρωπαίους κατασκευαστές
O εκπρόσωπος των Χούθι επανέλαβε την απειλή για τη διεξαγωγή περισσότερων επιχειρήσεων «αυτοάμυνας» εναντίον «εχθρικών» αμερικανικών και βρετανικών στόχων.
Η βρετανική πλοιοκτήτρια εταιρεία του Morning Tide, η Furadino Shipping, δήλωσε στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters ότι το πλοίο πλέει επί του παρόντος χωρίς προβλήματα, αλλά δεν έδωσε περαιτέρω πληροφορίες.
Η εταιρεία ναυτικής ασφάλειας Ambrey δήλωσε ότι το βρετανικό πλοίο πραγματοποίησε ελιγμούς αποφυγής και συνέχισε το ταξίδι του. Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί.
Όσον αφορά το Star Nasia, το Tradewinds αναφέρει ότι η εταιρεία δεν έχει ακόμη προβεί σε κάποιο σχόλιο και προσθέτει ότι σύμφωνα με τα δεδομένα παρακολούθησης πλοίου το φορτωμένο πλοίο φαίνεται να πλέει κανονικά με ταχύτητα 9,3 κόμβων.
Επίσης καμία άλλη πηγή δεν επιβεβαιώνει οποιαδήποτε επίθεση εναντίον πλοίου που θα ταίριαζε στην περιγραφή του Star Nasia.
Οι Χούθι έχουν εξαπολύσει περί τις 50 επιθέσεις με πυραύλους, μη επανδρωμένα αεροσκάφη και βάρκες εναντίον εμπορικών πλοίων από τις 19 Νοεμβρίου, διαταράσσοντας το παγκόσμιο εμπόριο, επειδή η Ερυθρά Θάλασσα αποτελεί σημαντική διαδρομή για τα πλοία.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες